Vypracujte literární rešerši zaměřenou na způsoby monitorování obtížně dostupných prostor. V rámci rešerše vypracujte přehled výhod a nedostatků jednotlivých technik, které lze pro monitorování využít.
Anotace v angličtině
Develop literature search focused on ways to monitor difficult to reach areas. Within research, develop an overview of the advantages and drawbacks of the techniques that can be used for monitoring.
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na způsoby monitorování obtížně dostupných prostor. V rámci rešerše vypracujte přehled výhod a nedostatků jednotlivých technik, které lze pro monitorování využít.
Anotace v angličtině
Develop literature search focused on ways to monitor difficult to reach areas. Within research, develop an overview of the advantages and drawbacks of the techniques that can be used for monitoring.
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na způsoby monitorování obtížně dostupných prostor.
Vypracujte přehled výhod a nedostatků jednotlivých technik, které lze pro monitorování využít.
Popište obtížně dostupná prostředí, které je nutné monitorovat.
Proveďte návrh ideálního monitorovacího prostředku.
Zásady pro vypracování
Vypracujte literární rešerši zaměřenou na způsoby monitorování obtížně dostupných prostor.
Vypracujte přehled výhod a nedostatků jednotlivých technik, které lze pro monitorování využít.
Popište obtížně dostupná prostředí, které je nutné monitorovat.
Proveďte návrh ideálního monitorovacího prostředku.
Seznam doporučené literatury
Büchi, R. Fascination quadrocopter. Norderstedt: Books on Demand GmbH, 2011.
The Evolution and Application of Mini UAV System \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. 2009-10-12. Dostupné z WWW: http://www.scribd.com/doc/27686341/The-Evolution-andApplication-of-UAVER-Mini-UAS.
VISINGR, L. Bezpilotní vzdušné prostředky. ATM. 2006, Dostupný také z WWW: lvisingr.czweb.org/stazeni/atm/uav.rtf.
UAV Types. The UAV: Unmanned Aerial Vehicle \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. Dostupné z WWW: http://www.theuav.com/.
EISENBEISS, Henri. The Potential od Unmanned Aerial Vehicles for Mapping. 2011. Dostupné z: http://www.ifp.uni-stuttgart.de/publications/phowo11/140Eisenbeiss.pdf.
Microdrones \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. Dostupné z: http://www.microdronesturkey.com/urun/md4-1000.html.
Seznam doporučené literatury
Büchi, R. Fascination quadrocopter. Norderstedt: Books on Demand GmbH, 2011.
The Evolution and Application of Mini UAV System \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. 2009-10-12. Dostupné z WWW: http://www.scribd.com/doc/27686341/The-Evolution-andApplication-of-UAVER-Mini-UAS.
VISINGR, L. Bezpilotní vzdušné prostředky. ATM. 2006, Dostupný také z WWW: lvisingr.czweb.org/stazeni/atm/uav.rtf.
UAV Types. The UAV: Unmanned Aerial Vehicle \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. Dostupné z WWW: http://www.theuav.com/.
EISENBEISS, Henri. The Potential od Unmanned Aerial Vehicles for Mapping. 2011. Dostupné z: http://www.ifp.uni-stuttgart.de/publications/phowo11/140Eisenbeiss.pdf.
Microdrones \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. Dostupné z: http://www.microdronesturkey.com/urun/md4-1000.html.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student prezentoval výsledky bakalářské práce a komise byla seznámena s posudky vedoucího a oponenta.
Studentovi byly položeny otázky oponenta (Ing. Jan Valouch, Ph.D.):
1. Pojednejte o dalších technikách monitorování obtížně dostupných prostor (kromě využití dronů).
2. Pojednejte o možnostech aplikace Systému ochrany a monitorování SOM 3
a KPCO (Kontrolní pracoviště centrální ochrany), využívaných v resortu Ministerstev obrany.
V rámci obhajoby byly položeny následující dotazy:
1. V práci hovoříte o dronech v 30. letech a zmiňujete i střelu V-1. Jakou to má spojitost? (JUDr. Vladimír Laucký)
2. Slyšel jste také o V-2, V-3 atd.? (Ing. Ján Ivanka)
3. Co znamená zkratka "DRON"? Je ještě jiné využití dronu?
Jaké jsou pro Vás kritéria "ideálnosti" prostředku? Jak je omezeno používání dronů v ČR? (Ing. Oldřich Luňáček, Ph.D.)
4. V jaké letové hladině smí dron létat? (JUDr. Jiří Kameník)
Student zodpověděl položené dotazy vedoucího BP a oponenta v plném
rozsahu a otázky v rámci obhajoby zodpověděl dobře.
Na kladené dotazy v diskuzi komise pro SZZ reagoval dobře.