Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a zhodnocení konkurenceschopnosti supermarketu Jednota Kyjov. V teoretické části jsou vymezeny hlavní pojmy jako konkurence, konkurenceschopnost, dále se zabývá marketingovým výzkumem, který je stěžejní pro praktickou část bakalářské práce. V praktické části se SWOT analýza i benchmarking odvíjí právě od marketingového výzkumu. V závěru práce jsou navržena doporučení, jak zvýšit konkurenceschopnost supermarketu Jednota Kyjov, a jak zvládnout stále rostoucí konkurenci.
Annotation in English
Bachelor thesis is focused on analysis and evaluation of the competitiveness of the super-market Jednota Kyjov. The theoretical part defines key terms such as competition and competitiveness and also deals with market research, which is crucial for the practical part of this thesis. The SWOT analysis and benchmarking in the practical part are based on this market research. In conclusion of the thesis are suggested recommendations to increase the competitiveness of the supermarket Jednota Kyjov and to handle the constantly increasing competition.
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a zhodnocení konkurenceschopnosti supermarketu Jednota Kyjov. V teoretické části jsou vymezeny hlavní pojmy jako konkurence, konkurenceschopnost, dále se zabývá marketingovým výzkumem, který je stěžejní pro praktickou část bakalářské práce. V praktické části se SWOT analýza i benchmarking odvíjí právě od marketingového výzkumu. V závěru práce jsou navržena doporučení, jak zvýšit konkurenceschopnost supermarketu Jednota Kyjov, a jak zvládnout stále rostoucí konkurenci.
Annotation in English
Bachelor thesis is focused on analysis and evaluation of the competitiveness of the super-market Jednota Kyjov. The theoretical part defines key terms such as competition and competitiveness and also deals with market research, which is crucial for the practical part of this thesis. The SWOT analysis and benchmarking in the practical part are based on this market research. In conclusion of the thesis are suggested recommendations to increase the competitiveness of the supermarket Jednota Kyjov and to handle the constantly increasing competition.
Na základě provedené analýzy zpracujte návrhy a doporučení pro zlepšení konkurenceschopnosti supermarketu Jednota Kyjov.
Závěr
Recommended resources
DOOLE, Isobel a Robin LOWE. International marketing strategy: analysis, development and implementation. 5th edt. London: Gengage Learning EMEA, 2008, 462 s. ISBN 978-1-84480-763-5.
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. ISBN 8024703858.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 198 s. ISBN 80-247-1277-6.
Recommended resources
DOOLE, Isobel a Robin LOWE. International marketing strategy: analysis, development and implementation. 5th edt. London: Gengage Learning EMEA, 2008, 462 s. ISBN 978-1-84480-763-5.
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. ISBN 8024703858.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 198 s. ISBN 80-247-1277-6.
Enclosed appendices
CD ROM
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
OPONENT: Ing. Monika Horáková
Specifikujte a vysvětlete rozdíl forem maloobchodního prodeje realizované v prostředí ČR? ZODPOVĚZENO ZCELA
Které z Vámi navrhovaných řešení povede k vyšším tržbám, k získání nových zákazníků a posílení stávající pozice na maloobchodním trhu na Kyjovsku? Zdůvodněte. ZODPOVĚZENO ZCELA
VEDOUCÍ: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.
Jak byly Vaše návrhy přijaty ve firmě? Plánuje se realizace některých Vašich návrhů? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Tučková: Myslíte si, že jsou vaše návrhy opravdu použitelné ve zvolené prodejně, která není řetězcem? Vzhledem k nákladům, které by bylo potřeba investovat? Jak reálné je podle Vás "nalákání" mladé generace do prodejny? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Kozák: Dělala jste výzkum nebo průzkum trhu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ