Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci e-shopu Okoštuj.to a na základě zjištěných nedostatků navrhnout doporučení ke zlepšení. V teoretické části jsou popsány poznatky týkající se hlavně marketingového a komunikačního mixu. Praktická část se věnuje představení Okoštuj.to a následné analýze jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, které e-shop využívá. Dalším krokem je SWOT analýza následovaná analýzou konkurenčního prostředí a PEST analýzou. Výsledkem jsou doporučení, která povedou k efektivnějšímu využívání marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing communications of the e-shop Okoštuj.to and based on identified deficiencies propose recommendations for improvement. In the theoretical part are described the basics relating mainly to the marketing and communication mix. The practical part focuses on the introduction of Okoštuj.to and subsequent analysis of the various tools of marketing communication, that e-shop uses. The next step is SWOT analysis followed by analysis of the competitive environment and PEST analysis. The results are recommendations that will lead to more efficient use of the marketing communications.
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci e-shopu Okoštuj.to a na základě zjištěných nedostatků navrhnout doporučení ke zlepšení. V teoretické části jsou popsány poznatky týkající se hlavně marketingového a komunikačního mixu. Praktická část se věnuje představení Okoštuj.to a následné analýze jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, které e-shop využívá. Dalším krokem je SWOT analýza následovaná analýzou konkurenčního prostředí a PEST analýzou. Výsledkem jsou doporučení, která povedou k efektivnějšímu využívání marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing communications of the e-shop Okoštuj.to and based on identified deficiencies propose recommendations for improvement. In the theoretical part are described the basics relating mainly to the marketing and communication mix. The practical part focuses on the introduction of Okoštuj.to and subsequent analysis of the various tools of marketing communication, that e-shop uses. The next step is SWOT analysis followed by analysis of the competitive environment and PEST analysis. The results are recommendations that will lead to more efficient use of the marketing communications.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace u e-shopu Okoštuj.to.
Na základě výsledků analýzy vypracujte doporučení pro zlepšení marketingové komunikace
uvedeného e-shopu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace u e-shopu Okoštuj.to.
Na základě výsledků analýzy vypracujte doporučení pro zlepšení marketingové komunikace
uvedeného e-shopu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CIJO, Mark a Erdal GUL. Facebook marketing strategies for small business: a comprehensive guide to help your business reach new heights. 1st ed. Marston Gate: Amazon, 2014, 204 s. ISBN 978-1499591248.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 978-80-251-4383-4.
Seznam doporučené literatury
CIJO, Mark a Erdal GUL. Facebook marketing strategies for small business: a comprehensive guide to help your business reach new heights. 1st ed. Marston Gate: Amazon, 2014, 204 s. ISBN 978-1499591248.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 978-80-251-4383-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
vedoucí BP: Ing. Barešová: 15b:
Na straně 63 uvádíte konkurenty společnosti. Proč jste jednotlivé konkurenty vybral? Podle jakých kritérií jste konkurenty porovnával? Uvítala bych v práci souhrnou tabulku, kde by bylo sumarizové jednotlivé kritéria a jejich porovnání. Zodpovězeno zcela. V práci uvádíte také jednotlivá doporučení.
Které z těchto doporučení byste zavedl jako první a proč? Zodpovězeno zcela.
oponent BP: dr. Bejtkovsky: 20b: Proč není součástí BP samostatná kapitola s označením Cíle a metody zpracování práce? Zodpovězeno zcela.
doc. Kubík: Ve svojí práci uvádíte jako příležitost expanze na nové trhy v rámci EU v příležitostech - jak by se tato expanze dala provést? Zodpovězeno zcela.
dr. Kramoliš: Chybí Vám finanční zhodnocení, kolik eshop utratí za jednotlivé marketingové nástrojů? Zodpovězeno částečně. Proč jste nevyužil k propagaci slevový portál? Zodpovězeno částečně.