Cílem mé diplomové práce je na základě vybraných marketingových analýz, navrhnout marketingový mix pro efektivní působení firmy SAM Holding, a. s. Myjava v trhovém prostředí. Marketingová analýza má dat odpověď na otázku, či má podnik vhodně zvolenou kombinaci marketingového mixu, či nevěnuje jedné oblasti marketingového mixu příliš mnoho pozornosti a prostředku a naopak druhou oblast zanedbáva a ta se stává pro podnik slabou stránkou a teda zranitelným místem podniku.
Anotace v angličtině
The goal of my Diploma work is to, based on marketing analysis, focus on marketing mix proposal for effective market operations of SAM Holding, corp. Myjava. The marketing analysis is supposed to answer questions about the well balanced marketing mix of the company, whether it does not overly concentrate on one side of the marketing mix and as a result does neglect the other side which then becomes the company‘s weak point.
Cílem mé diplomové práce je na základě vybraných marketingových analýz, navrhnout marketingový mix pro efektivní působení firmy SAM Holding, a. s. Myjava v trhovém prostředí. Marketingová analýza má dat odpověď na otázku, či má podnik vhodně zvolenou kombinaci marketingového mixu, či nevěnuje jedné oblasti marketingového mixu příliš mnoho pozornosti a prostředku a naopak druhou oblast zanedbáva a ta se stává pro podnik slabou stránkou a teda zranitelným místem podniku.
Anotace v angličtině
The goal of my Diploma work is to, based on marketing analysis, focus on marketing mix proposal for effective market operations of SAM Holding, corp. Myjava. The marketing analysis is supposed to answer questions about the well balanced marketing mix of the company, whether it does not overly concentrate on one side of the marketing mix and as a result does neglect the other side which then becomes the company‘s weak point.
Zpracujte základní teoreticko-metodologické vytýčení marketingu a marketingového mixu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu podnikatelského portfolia BCG maticí a SWOT analýzou.
Popište a proveďte základní charakteristiku podniku SAM Holding, a. s. Myjava.
Rozeberte jednotlivé prvky marketingového mixu v podniku, zařaďte vybrané produkty do BCG matice a uveďte silné a slabé stránky podniku, příležitosti a ohrození prostředí ve kterém SAM Holding, a. s. Myjava působí.
Navrhněte projekt marketingového mixu a doporučení, která by podniku pomohla zefektivnit jednotlivé nástroje marketingového mixu v tržním prostředí.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoreticko-metodologické vytýčení marketingu a marketingového mixu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu podnikatelského portfolia BCG maticí a SWOT analýzou.
Popište a proveďte základní charakteristiku podniku SAM Holding, a. s. Myjava.
Rozeberte jednotlivé prvky marketingového mixu v podniku, zařaďte vybrané produkty do BCG matice a uveďte silné a slabé stránky podniku, příležitosti a ohrození prostředí ve kterém SAM Holding, a. s. Myjava působí.
Navrhněte projekt marketingového mixu a doporučení, která by podniku pomohla zefektivnit jednotlivé nástroje marketingového mixu v tržním prostředí.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. Kotler, P.: Marketing od A do Z. Praha: Management Press, 2003, 202s., ISBN 80-7261-082-1
2. Světlík, J.: Marketing-Cesta k trhu, Zlín, EKKA, 1994, ISBN 80-86898-48-2
3. Slávik, Š.: Strategický management: Prípadové štúdie - 2. - Bratislava: Ekonomická univerzita, ISBN 80-225-1857-3 (brož.)
4. Brezník, J.: Marketing. 1.vyd. Bratislava: STU, 1997, ISBN 80-227-0933-6
5. Horňák, Š. a kol.: Slovenská armatúrka Myjava 1937-1987, Praha, Svépomoc, 1987
Seznam doporučené literatury
1. Kotler, P.: Marketing od A do Z. Praha: Management Press, 2003, 202s., ISBN 80-7261-082-1
2. Světlík, J.: Marketing-Cesta k trhu, Zlín, EKKA, 1994, ISBN 80-86898-48-2
3. Slávik, Š.: Strategický management: Prípadové štúdie - 2. - Bratislava: Ekonomická univerzita, ISBN 80-225-1857-3 (brož.)
4. Brezník, J.: Marketing. 1.vyd. Bratislava: STU, 1997, ISBN 80-227-0933-6
5. Horňák, Š. a kol.: Slovenská armatúrka Myjava 1937-1987, Praha, Svépomoc, 1987