Cieľom bakalárskej práce je navrhnúť realizovateľné zlepšenie internetovej marketingovej komunikácie pre e-shop fajntricko.sk. V teoretickej časti je spracovaná literárna rešerš týkajúca sa marketingovej komunikácie na internete. Úvod praktickej časti popisuje základne informácie o internetovom obchode. Následne je prevedená analýza jednotlivých foriem internetovej marketingovej komunikácie ako aj analýza silných a slabých stránok firmy. Na záver sú predstavené odporučenia vyhotovené na základe prevedených analýz.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to suggest applicable improvement of online marketing communication for e-shop fajntricko.sk. The theoretical part consist of compilated research of literature on online marketing. Prologue of the practical part is offering basic information about the e-shop. After that, it shows executed analysis of different tools of online marke-ting communication, as well as identified pros and cons of the company. Conclusion pre-sents advices for improvement based on the executed analysis.
Internet, marketing communication, web promotion, e-shop, sales suport
Rozsah průvodní práce
63 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cieľom bakalárskej práce je navrhnúť realizovateľné zlepšenie internetovej marketingovej komunikácie pre e-shop fajntricko.sk. V teoretickej časti je spracovaná literárna rešerš týkajúca sa marketingovej komunikácie na internete. Úvod praktickej časti popisuje základne informácie o internetovom obchode. Následne je prevedená analýza jednotlivých foriem internetovej marketingovej komunikácie ako aj analýza silných a slabých stránok firmy. Na záver sú predstavené odporučenia vyhotovené na základe prevedených analýz.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to suggest applicable improvement of online marketing communication for e-shop fajntricko.sk. The theoretical part consist of compilated research of literature on online marketing. Prologue of the practical part is offering basic information about the e-shop. After that, it shows executed analysis of different tools of online marke-ting communication, as well as identified pros and cons of the company. Conclusion pre-sents advices for improvement based on the executed analysis.
Internet, marketing communication, web promotion, e-shop, sales suport
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci se zaměřením na internetovou marketingovou komunikaci.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace na internetu e-shopu fajntricko.sk.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení na zlepšení marketingové komunikace na internetu pro e-shop fajntricko.sk.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci se zaměřením na internetovou marketingovou komunikaci.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace na internetu e-shopu fajntricko.sk.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení na zlepšení marketingové komunikace na internetu pro e-shop fajntricko.sk.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DORČÁK, Peter. EMarketing: ako osloviť zákazníka na internete. 1. vyd. Prešov: EZO, 2012, 125 s. ISBN 978-80-970564-4-5.
CHAFFEY, Dave a Paul SMITH. Emarketing excellence: planning and optimizing your digital marketing. 4th ed. London: Routledge, 2013, 613 s. ISBN 978-0-415-53335-5.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
Seznam doporučené literatury
DORČÁK, Peter. EMarketing: ako osloviť zákazníka na internete. 1. vyd. Prešov: EZO, 2012, 125 s. ISBN 978-80-970564-4-5.
CHAFFEY, Dave a Paul SMITH. Emarketing excellence: planning and optimizing your digital marketing. 4th ed. London: Routledge, 2013, 613 s. ISBN 978-0-415-53335-5.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce doc. Ing. Michal Pilík Ph.D. - 14 bodů
Kolik finančních prostředků by stály Vaše návrhy na zlepšení marketingové komunikace?ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent práce Ing. Jiří Bejtkovský Ph.D. - 18 bodů
Jaká by byla ekonomická náročnost doporučení uvedených v BP?ZODPOVĚZENO ZCELA
Měl již student možnost projednat svá doporučení s představiteli vybraného e-shopu, jaké byly případné reakce?ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Ing. Kamil Dobeš Ph.D.: Koho počítáte pod návštěvníky? Řešil jste nějak unikátnost návštěvníků?
ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ