Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti pacientů se službami vybrané ortopedické ambulance. Cílem teoretické části bakalářské práce je zpracování literární rešerše na dané téma a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části je analýza současného stavu spokojenosti pacientů se službami vybrané ortopedické ambulance včetně zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této části bakalářské práce je využito zejména kvantitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů se službami vybrané ortopedické ambulance.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of patients' satisfaction with services of chosen orthopedic clinic. The aim of theoretical part of the bachelor thesis is elaborating of literary recherché on the given topic and subsequent creation of theoretical starting points for processing of the practical part. The goal of the practical part is the analysis of current state of patients' satisfaction with services of chosen orthopedic clinic including evaluation of results. In this part of the bachelor thesis is particularly used the quantitative research. A constituent of the bachelor thesis are also recommendations how to improve the current state of patients' satisfaction with services of chosen orthopedic clinic.
Klíčová slova
marketing služeb, marketingový mix, marketing ve zdravotnictví, zákazník, spokojenost pacientů, marketingový výzkum
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti pacientů se službami vybrané ortopedické ambulance. Cílem teoretické části bakalářské práce je zpracování literární rešerše na dané téma a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části je analýza současného stavu spokojenosti pacientů se službami vybrané ortopedické ambulance včetně zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této části bakalářské práce je využito zejména kvantitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů se službami vybrané ortopedické ambulance.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of patients' satisfaction with services of chosen orthopedic clinic. The aim of theoretical part of the bachelor thesis is elaborating of literary recherché on the given topic and subsequent creation of theoretical starting points for processing of the practical part. The goal of the practical part is the analysis of current state of patients' satisfaction with services of chosen orthopedic clinic including evaluation of results. In this part of the bachelor thesis is particularly used the quantitative research. A constituent of the bachelor thesis are also recommendations how to improve the current state of patients' satisfaction with services of chosen orthopedic clinic.
Klíčová slova
marketing služeb, marketingový mix, marketing ve zdravotnictví, zákazník, spokojenost pacientů, marketingový výzkum
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů zaměřený na oblast spokojenosti zákazníků a definujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti pacientů s poskytovanými službami vybrané ortopedické ambulance.
Na základě výsledků analýzy navrhněte vhodná doporučení přispívající ke zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů vybrané ortopedické ambulance.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů zaměřený na oblast spokojenosti zákazníků a definujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti pacientů s poskytovanými službami vybrané ortopedické ambulance.
Na základě výsledků analýzy navrhněte vhodná doporučení přispívající ke zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů vybrané ortopedické ambulance.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BARTÁK, Miroslav. Ekonomika zdraví: sociální, ekonomické a právní aspekty péče o zdraví. 1. vyd. Praha: Wolters Kluwer, 2010, 223 s. ISBN 978-80-7357-503-8.
BRADLEY, Nigel. Marketing research: tools and techniques. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, 2013, 527 s. ISBN 978-0-19-965509-0.
KERMALLY, Sultan. Největší představitelé marketingu: jejich hlavní myšlenky, názory a díla. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2006, 104 s. ISBN 80-251-1013-3.
STAŇKOVÁ, Pavla. Marketingové řízení nemocnic. 1. vyd. Žilina: Georg, 2013, 208 s. ISBN 978-80-89401-64-2.
ZLÁMAL, Jaroslav. Marketing ve zdravotnictví. 1. vyd. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů v Brně, 2006, 150 s. ISBN 80-7013-441-0.
Seznam doporučené literatury
BARTÁK, Miroslav. Ekonomika zdraví: sociální, ekonomické a právní aspekty péče o zdraví. 1. vyd. Praha: Wolters Kluwer, 2010, 223 s. ISBN 978-80-7357-503-8.
BRADLEY, Nigel. Marketing research: tools and techniques. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, 2013, 527 s. ISBN 978-0-19-965509-0.
KERMALLY, Sultan. Největší představitelé marketingu: jejich hlavní myšlenky, názory a díla. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2006, 104 s. ISBN 80-251-1013-3.
STAŇKOVÁ, Pavla. Marketingové řízení nemocnic. 1. vyd. Žilina: Georg, 2013, 208 s. ISBN 978-80-89401-64-2.
ZLÁMAL, Jaroslav. Marketing ve zdravotnictví. 1. vyd. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů v Brně, 2006, 150 s. ISBN 80-7013-441-0.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. (27):
Jaké z navržených doporučení považuje studentka za nejvíce efektivní? Může svoji odpověď zdůvodnit? Měla již studentka možnost projednat svá doporučení s lékařem ortopedické ambulance, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent: MUDr. Kateřina Teplá (28):
Viděla byste v navrhovaném on-line pacientů velký přínost a zlepšení hodu ordinace a následnou větší spokojenost pacientů? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D. Jak byste shrnula výsledek vašeho výzkumu, plyne z něj, že jsou pacienti spokojeni? ZODPOVĚZENO ZCELA
Ing. Petr Novák, Ph.D. Má lékař naplněnou kapacitu? Potřebuje nové klienty? ZODPOVĚZENO ZCELA
Ing. Monika Horáková, Ph.D. Jak dlouho je lékař na trhu, pokusil se za tu dobu navázat smluvní vztah s VZP? Proč ne? ZODPOVĚZENO ZCELA