Cílem práce je analyzovat a zhodnotit stávající marketingový plán hobbymarketu OBI Zlín. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marke-tingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza a následně zhodnocen stávající marketingový plán, identifikovány marketingové cíle a navržen způsob jejich dosažení, posouzeny relevantní náklady, uvedena možná rizika spojená s aplikací plánu do praxe a také možné přínosy pro OBI Zlín.
Anotace v angličtině
Purposes work is analyze and valorize current marketing plan hobbymarketu OBI Zlin. The theoretic parts they are processed piece of knowledge about marketingovem scheduling and production marketing plan from moderate literary source. V practical parts is effected ana-lysis and subsequently estimation current marketing plan, identify marketing purposes and designed way their achievement, appreciation relevant mise, state perhaps diversification connection with application plan into practice as well as possible payoffs for OBI Zlin.
Klíčová slova
marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
marketing plan
Rozsah průvodní práce
80 s., 9 s obr.přílohou
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit stávající marketingový plán hobbymarketu OBI Zlín. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marke-tingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza a následně zhodnocen stávající marketingový plán, identifikovány marketingové cíle a navržen způsob jejich dosažení, posouzeny relevantní náklady, uvedena možná rizika spojená s aplikací plánu do praxe a také možné přínosy pro OBI Zlín.
Anotace v angličtině
Purposes work is analyze and valorize current marketing plan hobbymarketu OBI Zlin. The theoretic parts they are processed piece of knowledge about marketingovem scheduling and production marketing plan from moderate literary source. V practical parts is effected ana-lysis and subsequently estimation current marketing plan, identify marketing purposes and designed way their achievement, appreciation relevant mise, state perhaps diversification connection with application plan into practice as well as possible payoffs for OBI Zlin.
Klíčová slova
marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
marketing plan
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťe teoretická východiska vztahující se k marketingovému plánu se zaměřením na firmy poskytující služby.
II. Praktická část
S využitím teoretických poznatků analyzujte současný marketingový plán hobbymarketů OBI.
Na základě provedených analýz identifikujte cíle marketingového plánu na rok 2006 a navrhněte způsob dosažení analyzovaných cílů.
Uveďte možná rizika a problémy související s aplikací plánu do praxe, včetně posouzení relevantních nákladů a možného přínosu pro hobbymarkety OBI.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťe teoretická východiska vztahující se k marketingovému plánu se zaměřením na firmy poskytující služby.
II. Praktická část
S využitím teoretických poznatků analyzujte současný marketingový plán hobbymarketů OBI.
Na základě provedených analýz identifikujte cíle marketingového plánu na rok 2006 a navrhněte způsob dosažení analyzovaných cílů.
Uveďte možná rizika a problémy související s aplikací plánu do praxe, včetně posouzení relevantních nákladů a možného přínosu pro hobbymarkety OBI.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketing - základy a postupy.1. vydání, Computer Press, Praha,2001.163 s. ISBN 80-7226-558-x.
[2] HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2.vydání, Grada Publishing, Praha, 2003. 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
[3] CLEMENTE, Mark, N. Slovník marketingu.1. vydání, Computer Press, Praha, 2004. 375 s. ISBN 80-251-0228-9.
[4] COOPER, John, LANE, Peter. Marketingové plánování. 1. vydání, Grada Publishing, Praha,1999.232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[5] KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. 1. vydání, Management Press, Praha, 2000. 258 s. ISBN 80-247-0969-4.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketing - základy a postupy.1. vydání, Computer Press, Praha,2001.163 s. ISBN 80-7226-558-x.
[2] HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2.vydání, Grada Publishing, Praha, 2003. 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
[3] CLEMENTE, Mark, N. Slovník marketingu.1. vydání, Computer Press, Praha, 2004. 375 s. ISBN 80-251-0228-9.
[4] COOPER, John, LANE, Peter. Marketingové plánování. 1. vydání, Grada Publishing, Praha,1999.232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[5] KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. 1. vydání, Management Press, Praha, 2000. 258 s. ISBN 80-247-0969-4.