Diplomová práce se zabývá analýzou současných možností elektronické komerce (e-commerce) v České republice. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh strategie implementace e-commerce do firmy Skřička Sportex, s.r.o. Strategie obsahuje výběr doda-vatele e-commerce řešení, distribučních a platebních kanálů, nákladovou a rizikovou analý-zu implementace.
Anotace v angličtině
This Master thesis deals with analysis of current potentialities of an electronic commerce (e-commerce) in the Czech Republic. On the basis of findings, the work includes the pro-posal of e-commerce implementation strategy in firm Skřička Sportex, s.r.o. This strategy includes choosing of e-commerce solutions supplier, distribution and payment channels, analyses of costs and risk.
Diplomová práce se zabývá analýzou současných možností elektronické komerce (e-commerce) v České republice. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh strategie implementace e-commerce do firmy Skřička Sportex, s.r.o. Strategie obsahuje výběr doda-vatele e-commerce řešení, distribučních a platebních kanálů, nákladovou a rizikovou analý-zu implementace.
Anotace v angličtině
This Master thesis deals with analysis of current potentialities of an electronic commerce (e-commerce) in the Czech Republic. On the basis of findings, the work includes the pro-posal of e-commerce implementation strategy in firm Skřička Sportex, s.r.o. This strategy includes choosing of e-commerce solutions supplier, distribution and payment channels, analyses of costs and risk.
Zpracujte teoretické poznatky využití elektronické komerce v ČR.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu využití elektronické komerce ve firmě.
Vytvořte strategii využití elektronické komerce v horizontu 5 let.
Navrhněte postup implementace navržené strategie do praxe.
Proveďte rizikovou a nákladovou analýzu navržené strategie.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky využití elektronické komerce v ČR.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu využití elektronické komerce ve firmě.
Vytvořte strategii využití elektronické komerce v horizontu 5 let.
Navrhněte postup implementace navržené strategie do praxe.
Proveďte rizikovou a nákladovou analýzu navržené strategie.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HLAVENKA, J. Dělejte byznys na Internetu. 1. vyd. Praha: Computer Press, 1999. ISBN 80-7226-182-7.
[2] KOSIUR, D., a kolektiv. Elektronická komerce - principy a praxe. 1. vyd. Praha: Computer Press, 1998. ISBN 80-7226-097-9.
[3] SCULLEY, A., WILLIAM, W. a WOODS, A. B2B Internetová tržiště. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0081-6.
[4] SEDLÁČEK, J. Internet II - Komerční využití. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1999. ISBN 80-7079-839-4.
[5] VRABEC, V., WINTER, J. Internet, podnikatelská příležitost nebo hrozba? 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-026-0.
Seznam doporučené literatury
[1] HLAVENKA, J. Dělejte byznys na Internetu. 1. vyd. Praha: Computer Press, 1999. ISBN 80-7226-182-7.
[2] KOSIUR, D., a kolektiv. Elektronická komerce - principy a praxe. 1. vyd. Praha: Computer Press, 1998. ISBN 80-7226-097-9.
[3] SCULLEY, A., WILLIAM, W. a WOODS, A. B2B Internetová tržiště. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0081-6.
[4] SEDLÁČEK, J. Internet II - Komerční využití. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1999. ISBN 80-7079-839-4.
[5] VRABEC, V., WINTER, J. Internet, podnikatelská příležitost nebo hrozba? 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-026-0.