Cílem této diplomové práce je tvorba a realizace marketingové koncepce v malé firmě a zefektivnění činností marketingového oddělení malého podniku. Teoretická část přibližuje problematiku a specifika marketingu v malých a středních firmách a problematiku zavádění marketingu do společnosti. Analytická část obsahuje ideový projekt zavádění marketingu do společnosti Bridgestone CR, s.r.o.
Anotace v angličtině
The aim of this work is creation and application of marketing conception in small company leading to better efficiency of marketing department of small company. The theoretical part explain problems and specificity of marketing in small and medium-sized enterprises and problems how to put marketing in to practice. The analysis presents ideal project of implementing marketing in to the company Bridgestone CR, s.r.o.
Klíčová slova
marketing v malé a střední firmě, zavádění marketingu
Klíčová slova v angličtině
marketing in small and medium-sized enterprises, marketing implementation
Rozsah průvodní práce
75 s., 3 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je tvorba a realizace marketingové koncepce v malé firmě a zefektivnění činností marketingového oddělení malého podniku. Teoretická část přibližuje problematiku a specifika marketingu v malých a středních firmách a problematiku zavádění marketingu do společnosti. Analytická část obsahuje ideový projekt zavádění marketingu do společnosti Bridgestone CR, s.r.o.
Anotace v angličtině
The aim of this work is creation and application of marketing conception in small company leading to better efficiency of marketing department of small company. The theoretical part explain problems and specificity of marketing in small and medium-sized enterprises and problems how to put marketing in to practice. The analysis presents ideal project of implementing marketing in to the company Bridgestone CR, s.r.o.
Klíčová slova
marketing v malé a střední firmě, zavádění marketingu
Klíčová slova v angličtině
marketing in small and medium-sized enterprises, marketing implementation
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretickou část týkající se marketingových analýz a syntéz a koncepci marketingu v malé firmě.
II. Praktická část
Proveďte situační analýzu firmy Bridgestone CR, s.r.o.
Zpracujte projekt tvorby a realizace marketingové koncepce ve firmě Bridgestone CR, s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretickou část týkající se marketingových analýz a syntéz a koncepci marketingu v malé firmě.
II. Praktická část
Proveďte situační analýzu firmy Bridgestone CR, s.r.o.
Zpracujte projekt tvorby a realizace marketingové koncepce ve firmě Bridgestone CR, s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. GLOGAR, A. Jak děláme marketing. 1. vyd. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. ISBN 80-902235-4-0
2. KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5
3. HAVLÍČEK, K., KAŠÍK, M. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-7261-120-8
4. STÝBLO, J. Personální řízení v malých a středních podnicích. Praha: Management Press, 2003. ISBN: 80-761-097-x
5. HECZKOVÁ, M. Marketing malých a středních firem. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, 1999. ISBN: 80-7248-039-1
Seznam doporučené literatury
1. GLOGAR, A. Jak děláme marketing. 1. vyd. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. ISBN 80-902235-4-0
2. KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5
3. HAVLÍČEK, K., KAŠÍK, M. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-7261-120-8
4. STÝBLO, J. Personální řízení v malých a středních podnicích. Praha: Management Press, 2003. ISBN: 80-761-097-x
5. HECZKOVÁ, M. Marketing malých a středních firem. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, 1999. ISBN: 80-7248-039-1