Cieľom diplomovej práce je vytvorenie projektu, ktorý bude vychádzať z navrhovanej stratégie v oblasti životného prostredia v meste Dubnica nad Váhom. V projektovej časti budem prezentovať nový prístup nakladania s odpadmi za účelom zlepšenia efektivity a využitia odpadov pre stály rozvoj mesta vo sfére životného prostredia. V diplomovej práci som sa snažil zdôrazniť hlavne prínosy a dôvody, ktoré sledujem zavedením tohto projektu. Som presvedčený o tom, že navrhovaný projekt bude prospešný pre naše mesto, občanov a prinesie nám veľa environmentálnych zlepšení a ekonomický zisk.
Anotace v angličtině
The objective of the diploma work is to create a project which will issue from strategy of environment in Dubnica nad Váhom. In the project I will present a new approach to ma-nipulating with wastes for the purpose of improving efficiency and waste utilization for permanent town development in the sphere of environment. In the diploma work I mainly tried to emphasize benefits and reasons I was folloving with this project. I am sure that sug-gested project will be useful for our town, citizens and will bring us environment improve-ments and economic profit.
Klíčová slova
Mestský marketing, stratégia, verejná správa, rozvoj mesta, životné prostre-die, využitie odpadov.
Klíčová slova v angličtině
Town marketing, strategy, public administration, town development, environment, waste utilization.
Rozsah průvodní práce
81 s., 4 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cieľom diplomovej práce je vytvorenie projektu, ktorý bude vychádzať z navrhovanej stratégie v oblasti životného prostredia v meste Dubnica nad Váhom. V projektovej časti budem prezentovať nový prístup nakladania s odpadmi za účelom zlepšenia efektivity a využitia odpadov pre stály rozvoj mesta vo sfére životného prostredia. V diplomovej práci som sa snažil zdôrazniť hlavne prínosy a dôvody, ktoré sledujem zavedením tohto projektu. Som presvedčený o tom, že navrhovaný projekt bude prospešný pre naše mesto, občanov a prinesie nám veľa environmentálnych zlepšení a ekonomický zisk.
Anotace v angličtině
The objective of the diploma work is to create a project which will issue from strategy of environment in Dubnica nad Váhom. In the project I will present a new approach to ma-nipulating with wastes for the purpose of improving efficiency and waste utilization for permanent town development in the sphere of environment. In the diploma work I mainly tried to emphasize benefits and reasons I was folloving with this project. I am sure that sug-gested project will be useful for our town, citizens and will bring us environment improve-ments and economic profit.
Klíčová slova
Mestský marketing, stratégia, verejná správa, rozvoj mesta, životné prostre-die, využitie odpadov.
Klíčová slova v angličtině
Town marketing, strategy, public administration, town development, environment, waste utilization.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska využitelná v diplomovém projektu.
II.Praktická čast
Proveďte analýzu současného stavu města Dubnica nad Váhom v oblasti životního prostředí.
Navrhněte strategii rozvoje města Dubnica nad Váhom v oblasti životního prostředí.
Zpracujte vybraný projekt vycházející z navrhované strategie.
Zhodnoťte přínosy a rizika vybraného projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska využitelná v diplomovém projektu.
II.Praktická čast
Proveďte analýzu současného stavu města Dubnica nad Váhom v oblasti životního prostředí.
Navrhněte strategii rozvoje města Dubnica nad Váhom v oblasti životního prostředí.
Zpracujte vybraný projekt vycházející z navrhované strategie.
Zhodnoťte přínosy a rizika vybraného projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, F. Marketing management. Praha: Victoria publishing, 1995. 789 s. ISBN 80-85605-08-2
KUDZBEL, M. Baťov systém riadenia. Bratislava: Svornosť a.s., 2003. 96 s. ISBN 80-968458-2-9
BUČEK, M., HAMALOVÁ, M., KUDELOVÁ, E. Regionálny marketing. Bratislava: Ekonomická univerzita, 2000. 116 s. ISBN 80-225-1336-9
MIKULÁŠTIK, M. Komunikační dovednosti v praxi. Praha: Grada Publishing, 2003. 368 s. ISBN 80-247-0650-4
PLEVÁKOVÁ, J. PALKECHOVÁ, D. Trvalo udržateľný rozvoj. Trenčín:T-expres, 2005. 75 s. ISBN 80-9694147-1-2
Seznam doporučené literatury
KOTLER, F. Marketing management. Praha: Victoria publishing, 1995. 789 s. ISBN 80-85605-08-2
KUDZBEL, M. Baťov systém riadenia. Bratislava: Svornosť a.s., 2003. 96 s. ISBN 80-968458-2-9
BUČEK, M., HAMALOVÁ, M., KUDELOVÁ, E. Regionálny marketing. Bratislava: Ekonomická univerzita, 2000. 116 s. ISBN 80-225-1336-9
MIKULÁŠTIK, M. Komunikační dovednosti v praxi. Praha: Grada Publishing, 2003. 368 s. ISBN 80-247-0650-4
PLEVÁKOVÁ, J. PALKECHOVÁ, D. Trvalo udržateľný rozvoj. Trenčín:T-expres, 2005. 75 s. ISBN 80-9694147-1-2