Diplomová práce popisuje problematiku tvorby projektu strategie a její implementace. Jejím cílem je formulovat na základě strategické analýzy strategii podnikatelské jednotky Korporátní segment ČESKÉHO TELECOMU a navrhnout její realizaci. Strategie se zaměřuje především na expanzi společnosti na nové růstové trhy oblasti Informačních a komunikač-ních technologii (ICT).
Anotace v angličtině
This thesis describes the issue of a strategy project creation and it´s implementation. The task of the thesis is to form a strategy of an enterpreneurial unit The Corporate Segment Of CZECH TELECOM based on a strategy analysis, and designing the realisation. The strategy targets in particular the expansion of the company into new growing markets in the area of Information And Communication Technologies (ICT).
Diplomová práce popisuje problematiku tvorby projektu strategie a její implementace. Jejím cílem je formulovat na základě strategické analýzy strategii podnikatelské jednotky Korporátní segment ČESKÉHO TELECOMU a navrhnout její realizaci. Strategie se zaměřuje především na expanzi společnosti na nové růstové trhy oblasti Informačních a komunikač-ních technologii (ICT).
Anotace v angličtině
This thesis describes the issue of a strategy project creation and it´s implementation. The task of the thesis is to form a strategy of an enterpreneurial unit The Corporate Segment Of CZECH TELECOM based on a strategy analysis, and designing the realisation. The strategy targets in particular the expansion of the company into new growing markets in the area of Information And Communication Technologies (ICT).
Zpracujte a kriticky zhodnoťte literární prameny pojednávájící o teoretických východiscích tématu projektu strategie.
II. Praktická část
Zpracujte externí a interní analýzu společnosti a její následnou syntézu k tvorbě strategie vstupu na nové trhy.
S ohledem na závěry externí a interní analýzy navrhněte strategii podnikatelské jednotky.
Podrobte projekt nákladové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte a kriticky zhodnoťte literární prameny pojednávájící o teoretických východiscích tématu projektu strategie.
II. Praktická část
Zpracujte externí a interní analýzu společnosti a její následnou syntézu k tvorbě strategie vstupu na nové trhy.
S ohledem na závěry externí a interní analýzy navrhněte strategii podnikatelské jednotky.
Podrobte projekt nákladové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1]DEDOUCHOVÁ, M. Strategie podniku. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2001. 256 s. ISBN 80-7179-603-4.
[2]VEBER, J. Management: základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2000. 700 s. ISBN 80-7261-029-5.
[3]SEDLÁČKOVÁ, H. Strategická analýza. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2000. 101 s. ISBN 80-7179-422-8.
[4]PORTER, M. E. Konkurenční strategie: Metody pro nalýzu odvětví a konkurentů. Praha: VICTORIA PUBLISHING, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
[5]KOTLER, P. Marketing Management. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 797 s. ISBN ISBN 80-85605-08-2.
[6]BURNETT, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně: Koncepce, metody a postupy, jak utvářet vztahy s klíčovými zákazníky. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
Seznam doporučené literatury
[1]DEDOUCHOVÁ, M. Strategie podniku. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2001. 256 s. ISBN 80-7179-603-4.
[2]VEBER, J. Management: základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2000. 700 s. ISBN 80-7261-029-5.
[3]SEDLÁČKOVÁ, H. Strategická analýza. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2000. 101 s. ISBN 80-7179-422-8.
[4]PORTER, M. E. Konkurenční strategie: Metody pro nalýzu odvětví a konkurentů. Praha: VICTORIA PUBLISHING, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
[5]KOTLER, P. Marketing Management. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 797 s. ISBN ISBN 80-85605-08-2.
[6]BURNETT, K. Klíčoví zákazníci a péče o ně: Koncepce, metody a postupy, jak utvářet vztahy s klíčovými zákazníky. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.