Cílem této práce je vytvořit projekt pro rozvoj cestovního ruchu ve Městě Slavičín. Teoretická část práce vysvětluje typologii cestovního ruchu a problematiku marketingové strategie cestovního ruchu. Analytická část seznamuje s výsledky analýzy dané oblasti a s výsledky dotazníkového šetření. Projektová část přináší návrh několika opatření, díky nimž by mělo dojít ke zvýšení návštěvnosti Města Slavičín, a zároveň ukazuje na možná rizika a efektivnost dané strategie.
Annotation in English
The main aim of this work is to create a projekt focused on development of tourist trade in town Slavičín.
The theoretic part describes typology of tourist trade and marketing strategy of tourist trade problems. The analytic part introduces results of region analysis and interview.
The project part proposes several arrangements, which could increase a visit rate of Slavičín: At the same time, it is pointing out on possible risks and effectivity of used strategy.
Marketing, tourist trade, marketing mix, analysis, research on marketing, marketing strategy, development of tourist trade, promotion, aims, effectivity, possible risks.
Length of the covering note
78 s., 8 s. obr. příloh.
Language
CZ
Annotation
Cílem této práce je vytvořit projekt pro rozvoj cestovního ruchu ve Městě Slavičín. Teoretická část práce vysvětluje typologii cestovního ruchu a problematiku marketingové strategie cestovního ruchu. Analytická část seznamuje s výsledky analýzy dané oblasti a s výsledky dotazníkového šetření. Projektová část přináší návrh několika opatření, díky nimž by mělo dojít ke zvýšení návštěvnosti Města Slavičín, a zároveň ukazuje na možná rizika a efektivnost dané strategie.
Annotation in English
The main aim of this work is to create a projekt focused on development of tourist trade in town Slavičín.
The theoretic part describes typology of tourist trade and marketing strategy of tourist trade problems. The analytic part introduces results of region analysis and interview.
The project part proposes several arrangements, which could increase a visit rate of Slavičín: At the same time, it is pointing out on possible risks and effectivity of used strategy.
Marketing, tourist trade, marketing mix, analysis, research on marketing, marketing strategy, development of tourist trade, promotion, aims, effectivity, possible risks.
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky o problematice marketingové strategie cestovního ruchu.
Proveďte analýzu současného stavu cestovního ruchu města Slavičín.
II. Praktická část
Vytvořte strategii vedoucí k rozvoji cestovního ruchu města Slavičín.
Navrhněte postup implementace dané strategie do praxe, posuďte přednosti a rizika navrhovaného řešení.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky o problematice marketingové strategie cestovního ruchu.
Proveďte analýzu současného stavu cestovního ruchu města Slavičín.
II. Praktická část
Vytvořte strategii vedoucí k rozvoji cestovního ruchu města Slavičín.
Navrhněte postup implementace dané strategie do praxe, posuďte přednosti a rizika navrhovaného řešení.
Závěr
Recommended resources
[1] VAŠKO,M.: Cestovní ruch a regionální rozvoj.1 vydání. Praha: VŠE Praha, 2002. ISBN 80-245-0445-6.
[2] FORET,M., FORETOVÁ,V.: Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1 vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0207-2.
[3] HESKOVÁ,M.: Základní problémy cestovního ruchu. 1 vydání. VŠE Praha, 1999. ISBN 80-7079-047-4.
[4] HRALA,V.: Geografie cestovního ruchu. 3 vydání. VŠE Praha, 2005. ISBN 80-245-0858-3.
[5] HORNER,S.;SWARBROOKE,J.: Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9.
Recommended resources
[1] VAŠKO,M.: Cestovní ruch a regionální rozvoj.1 vydání. Praha: VŠE Praha, 2002. ISBN 80-245-0445-6.
[2] FORET,M., FORETOVÁ,V.: Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1 vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0207-2.
[3] HESKOVÁ,M.: Základní problémy cestovního ruchu. 1 vydání. VŠE Praha, 1999. ISBN 80-7079-047-4.
[4] HRALA,V.: Geografie cestovního ruchu. 3 vydání. VŠE Praha, 2005. ISBN 80-245-0858-3.
[5] HORNER,S.;SWARBROOKE,J.: Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9.