Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti působící ve strojírenském průmyslu. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti včetně zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této části bakalářské práce bylo využito kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the marketing communication analysis of a selected company operating in the engineering industry. The thesis set the objective of processing a literature search dealing with marketing communications and the subsequent formation of theoretical bases to elaborate the practical part. The aim of the practical part was to analyze the current state of marketing communication in the selected company and to evaluate the results. Both qualitative and quantitative research was used in this part of the work. There are also recommendations aimed at improving the current state of the marketing communication in the company.
Marketing, Marketing Communication, Marketing Mix, Marketing Communication Tools, Business to Business, Benchmarking
Rozsah průvodní práce
78 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti působící ve strojírenském průmyslu. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti včetně zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této části bakalářské práce bylo využito kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the marketing communication analysis of a selected company operating in the engineering industry. The thesis set the objective of processing a literature search dealing with marketing communications and the subsequent formation of theoretical bases to elaborate the practical part. The aim of the practical part was to analyze the current state of marketing communication in the selected company and to evaluate the results. Both qualitative and quantitative research was used in this part of the work. There are also recommendations aimed at improving the current state of the marketing communication in the company.
Marketing, Marketing Communication, Marketing Mix, Marketing Communication Tools, Business to Business, Benchmarking
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě odborné literatury zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte pro vybranou společnost vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu její marketingové komunikace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě odborné literatury zpracujte literární rešerši zaměřenou na oblast marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte pro vybranou společnost vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu její marketingové komunikace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EAGLE, Lynne. Marketing communications. 1st ed. Abingdon, Oxon: Routledge, 2015, 427 s. ISBN 978-0-415-50771-4.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-2471-545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-2473-622-8.
Seznam doporučené literatury
EAGLE, Lynne. Marketing communications. 1st ed. Abingdon, Oxon: Routledge, 2015, 427 s. ISBN 978-0-415-50771-4.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-2471-545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-2473-622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VP (27 b.) Ing. Bejtkovský, Ph.D.:
Jaké z navržených doporučení považujete za nejvíce efektivní? Můžete svoji odpověď zdůvodnit? Zodpovězeno zcela.
Měl jste již možnost projednat svá doporučení s managementem vybrané společnosti? Jaké byly případné reakce? Zodpovězeno zcela.
OP (26 b.) Ing. Zakravač:
Jako doporučení pro vybranou společnost navrhujete natočení virálního videa, jak by podle vás takové video mělo vypadat? Zodpovězeno zcela.}