V této bakalářské práci byla rozebrána teorie vzdělávání pracovníků v podniku XY.
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to na část teoretickou, která je zaměřena na teoretické informace o řízení lidských zdrojů a vzdělávání pracovníků v podniku, a na praktickou část, která se zaobírá vybraným podnikem XY a jeho vzdělávacími aktivitami. Na základě zjištěných skutečností byla vyhodnocena celková situace vzdělávání v uvedeném podniku. V této části bylo provedeno dotazníkové šetření, které bylo následně vyhodnoceno a rozebráno. Dotazník se zaměřoval na možnosti vzdělávání a spokojenost pracovníků se vzdělávacími akcemi v jejich podniku.no. Dotazník se zaměřovala na spoko- jenost pracovníků se vzděláváním v jejich podniku.
Anotace v angličtině
In this Bachelor thesis was analysed theory of education of employees in the unnamed company. The thesis is divided into two parts. The first theoretical part, which is focused on theoretical information about the human resources management and the training of em- ployees in the company. The second practical part deals with the selected unnamed com- pany and its educational activities. Based on identified facts was evaluated the overall situ- ation of education in that company. In this part was carried out general questionnaire re- search, which was evaluated and analysed. The questionnaire focused on the workers satis- faction with training in their company.
Klíčová slova
Lidské zdroje, vzdělávání, rozvoj zaměstnanců, analýza systému vzdělávání ve firmě XY, dotazníkové šetření.
Klíčová slova v angličtině
Human resources, education, development of employees, the analysis of the system of ed- ucation in the company XY, questionnaire survey.
Rozsah průvodní práce
85 s. (15 625 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
V této bakalářské práci byla rozebrána teorie vzdělávání pracovníků v podniku XY.
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to na část teoretickou, která je zaměřena na teoretické informace o řízení lidských zdrojů a vzdělávání pracovníků v podniku, a na praktickou část, která se zaobírá vybraným podnikem XY a jeho vzdělávacími aktivitami. Na základě zjištěných skutečností byla vyhodnocena celková situace vzdělávání v uvedeném podniku. V této části bylo provedeno dotazníkové šetření, které bylo následně vyhodnoceno a rozebráno. Dotazník se zaměřoval na možnosti vzdělávání a spokojenost pracovníků se vzdělávacími akcemi v jejich podniku.no. Dotazník se zaměřovala na spoko- jenost pracovníků se vzděláváním v jejich podniku.
Anotace v angličtině
In this Bachelor thesis was analysed theory of education of employees in the unnamed company. The thesis is divided into two parts. The first theoretical part, which is focused on theoretical information about the human resources management and the training of em- ployees in the company. The second practical part deals with the selected unnamed com- pany and its educational activities. Based on identified facts was evaluated the overall situ- ation of education in that company. In this part was carried out general questionnaire re- search, which was evaluated and analysed. The questionnaire focused on the workers satis- faction with training in their company.
Klíčová slova
Lidské zdroje, vzdělávání, rozvoj zaměstnanců, analýza systému vzdělávání ve firmě XY, dotazníkové šetření.
Klíčová slova v angličtině
Human resources, education, development of employees, the analysis of the system of ed- ucation in the company XY, questionnaire survey.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši zaměřenou na oblast vzdělávání zaměstnanců v podniku.
Praktická část
Charakterizujte podnik XY.
Analyzujte vzdělávání zaměstnanců v uvedeném podniku.
Na základě analýzy vzdělávání zaměstnanců zhodnoťte situaci a podejte návrh na zlepšení vzdělávání zaměstnanců v daném subjektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši zaměřenou na oblast vzdělávání zaměstnanců v podniku.
Praktická část
Charakterizujte podnik XY.
Analyzujte vzdělávání zaměstnanců v uvedeném podniku.
Na základě analýzy vzdělávání zaměstnanců zhodnoťte situaci a podejte návrh na zlepšení vzdělávání zaměstnanců v daném subjektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. A handbook of human resource management practice. 10th ed. Philadelphia: Kogan Page, 2006, 982 s. ISBN 07-494-4631-5.
BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání. Vyd. 1. Praha: Grada, 2010, 204 s. ISBN 978-80-247-2914-5.
HRONÍK, František. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007, 233 s. ISBN 978-80-247-1457-8.
TURECKIOVÁ, Michaela. Řízení a rozvoj lidí ve firmách. Vyd. 1. Praha: Grada, 2004, 168 s. ISBN 8024704056.
VODÁK, Jozef a Alžbeta KUCHARČÍKOVÁ. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2011, 237 s. ISBN 978-80-247-3651-8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. A handbook of human resource management practice. 10th ed. Philadelphia: Kogan Page, 2006, 982 s. ISBN 07-494-4631-5.
BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání. Vyd. 1. Praha: Grada, 2010, 204 s. ISBN 978-80-247-2914-5.
HRONÍK, František. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007, 233 s. ISBN 978-80-247-1457-8.
TURECKIOVÁ, Michaela. Řízení a rozvoj lidí ve firmách. Vyd. 1. Praha: Grada, 2004, 168 s. ISBN 8024704056.
VODÁK, Jozef a Alžbeta KUCHARČÍKOVÁ. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2011, 237 s. ISBN 978-80-247-3651-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
OPONENT: Ing. Jana Matošková, Ph.D., 10 bodů
Proč na straně 32-34 uvádíte detailní rozbor stylů učení, když s touto informací v praktické části práce nepracujete?
Jaké znáte stupně vyhodnocování výsledků vzdělávání v organizacích? Jaké ukazatele lze využít při vyhodnocování vzdělávání v organizacích? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Jakých konkrétních chyb jste se dopustila při zpracovávání SWOT analýzy? Na s. 74 navrhujete využití e-learningových kurzů. Jaký konkrétní e-learninový kurz firmě doporučujete? Jaké budou celkové náklady spojené s realizací takového kurzu? Jaké budou nevýhody z realizace zvoleného kurzu právě tímto způsobem? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Kde jste našla informaci, že cena webkamery je 19 000 Kč (str. 75)? ZODPOVĚZENO ZCELA
VEDOUCÍ: Ing. Janka Vydrová, Ph.D., 18 bodů
Jaké statistické metody jste mohla využít pro vyhodnocení dotazníku? Proč jste tak neučinila? ZODPOVĚZENO ZCELA
Identifikujte alespoň 7 příležitostí, v rámci SWOT analýzy, pro Vaši organizaci. ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Tučková: Zahrnula jste do své BP pouze zaměstnance v ČR, nebo i ze zahraničních poboček firmy? ZOPDOVĚZENO ZCELA
Doc. Kozák: Zmínila jste prvek poskytování zpětné vazby. Kdo komu má ve vzdělávacím procesu poskytovat zpětnou vazbu? ZODPOVĚZENO ZCELA
PŘEDLOŽENÁ BAKALÁŘSKÁ PRÁCE NEVYHOVUJE, STUDENTKA PRÁCI NEOBHÁJILA