Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat marketingové příležitosti společnosti Montgas, a.s.Bakalářská práce má dvě části, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je založena na teoretických poznatcích, které byly získány v odborné literatuře. Tyto poznatky jsou zaměřeny na téma marketing, marketingový mix, marketingová situační analýza, SWOT analýza a analýza konkurenčního postavení společnosti. Praktická část byla zaměřena na praktické uplatnění zmiňovaných marketingových analýz ve společnosti Montgas, a.s. Na základě provedených analýz byla navržena doporučení, která by měla vést k vyšší schopnosti společnosti využívat marketingových příležitostí na okolním trhu.
Anotace v angličtině
The main goal of my bachelor thesis is to analyze marketing opportunities of the Montgas, JSC. My bachelor thesis is divided into two parts, the theoretical part and the practical part. Theoretical part is based on theoretical knowledge. This knowledge is focused on topic of marketing, marketing mix, marketing situational analysis, SWOT analysis and analysis of competitive market position. Practical part is focused on practical application of the mentioned marketing analyzes in the Montgas, JSC. Based on conducted analyzes were proposed recommendations, which should lead to higher ability of the company to use marketing opportunities on surrounding market.
Klíčová slova
Marketing, Marketingový mix, Marketingová situační analýza, SWOT analýza, GE matice
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketing mix, Marketing situational analysis, SWOT analysis, GE matrix
Rozsah průvodní práce
94 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat marketingové příležitosti společnosti Montgas, a.s.Bakalářská práce má dvě části, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je založena na teoretických poznatcích, které byly získány v odborné literatuře. Tyto poznatky jsou zaměřeny na téma marketing, marketingový mix, marketingová situační analýza, SWOT analýza a analýza konkurenčního postavení společnosti. Praktická část byla zaměřena na praktické uplatnění zmiňovaných marketingových analýz ve společnosti Montgas, a.s. Na základě provedených analýz byla navržena doporučení, která by měla vést k vyšší schopnosti společnosti využívat marketingových příležitostí na okolním trhu.
Anotace v angličtině
The main goal of my bachelor thesis is to analyze marketing opportunities of the Montgas, JSC. My bachelor thesis is divided into two parts, the theoretical part and the practical part. Theoretical part is based on theoretical knowledge. This knowledge is focused on topic of marketing, marketing mix, marketing situational analysis, SWOT analysis and analysis of competitive market position. Practical part is focused on practical application of the mentioned marketing analyzes in the Montgas, JSC. Based on conducted analyzes were proposed recommendations, which should lead to higher ability of the company to use marketing opportunities on surrounding market.
Klíčová slova
Marketing, Marketingový mix, Marketingová situační analýza, SWOT analýza, GE matice
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketing mix, Marketing situational analysis, SWOT analysis, GE matrix
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se marketingových příležitostí firmy.
Praktická část
Analyzujte marketingové příležitosti firmy Montgas, a.s.
Na základě analýzy navrhněte firmě Montgas, a.s. doporučení na zlepšení v oblasti marketingového postavení na trhu.
Navržená doporučení podrobte nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se marketingových příležitostí firmy.
Praktická část
Analyzujte marketingové příležitosti firmy Montgas, a.s.
Na základě analýzy navrhněte firmě Montgas, a.s. doporučení na zlepšení v oblasti marketingového postavení na trhu.
Navržená doporučení podrobte nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
KOTLER, Philip a Milton KOTLER. 8 strategií růstu: jak ovládnout trh. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2013, 208 s. ISBN 978-80-265-0076-6.
KOTLER, Philip a Nancy LEE. Corporate social responsibility: doing the most good for your company and your cause. Hoboken.: John Wiley and Sons, c2005, 307 s. ISBN 0-471-47611-0.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
KOTLER, Philip a Milton KOTLER. 8 strategií růstu: jak ovládnout trh. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2013, 208 s. ISBN 978-80-265-0076-6.
KOTLER, Philip a Nancy LEE. Corporate social responsibility: doing the most good for your company and your cause. Hoboken.: John Wiley and Sons, c2005, 307 s. ISBN 0-471-47611-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: dr. Vydrová, 25 bodů
Budou Vaše návrhy v organizaci implementovány? Zodpovězeno zcela
Jaké další příležitosti (v rámci SWOT analýzy) pro organizaci můžete identifikovat? Zodpovězeno zcela
Oponent: doc. Chovancová, 19 bodů
V doporučeních - na str. 85 - navrhujete řešit návratnost investice (výstavba nové haly), mimo jiné i dočasným snížením mzdových nákladů. Jakou očekáváte reakci od kvalifikovaných zaměstnanců? Zodpovězeno zcela
Na str. 86 doporučujete chránit postavení firmy na trhu všemi dostupnými prostředky; především nesnižovat kvalitu regulačních stanic. Je vůbec možné nedodržovat kvalitu v plynárenství? Vyjádřete se, prosím. Zodpovězeno zcela