Tématem práce je ''Měření spokojenosti maloobchodních zákazníků firmy NEUMANN TOYS spol. s.r.o.‘‘. Firma se zabývá výhradním dovozem a distribucí hraček značky SES a TOLO do ČR. Hlavním záměrem práce je zjistit míru spokojenosti obchodníků s poskytovanými službami, zachytit kritický rozsah činností firmy a zpracovat projekt na zvýšení spokojenosti. Navrhovaná opatření jsou podložena nákladovou a rizikovou analýzou. Předpokladem je jejich zpětné využití v praxi.
Anotace v angličtině
The work´s theme is ‘‘ The satisfaction measuring of retail customers of NEUMANN TOYS Ltd.‘‘ The company deals with the exclusive import and distribution of SES and TOLO toys to the Czech Republic. The main aim of the thesis is to ascertain the rate of satisfaction of businessmen with provided services, record the critical scope of activities of the company and process a project on increasing of satisfaction. Arrangements proposed are supported by cost and risk analysis. The presumption is its reverse use in practice.
Klíčová slova
marketingový průzkum, měření spokojenosti zákazníků, dotazníková metoda, projekt na zvýšení spokojenosti maloobchodníků
Klíčová slova v angličtině
marketing research, satisfaction measuring of customers, questionnaire method, project on increasing of satisfaction of retailers
Rozsah průvodní práce
110 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem práce je ''Měření spokojenosti maloobchodních zákazníků firmy NEUMANN TOYS spol. s.r.o.‘‘. Firma se zabývá výhradním dovozem a distribucí hraček značky SES a TOLO do ČR. Hlavním záměrem práce je zjistit míru spokojenosti obchodníků s poskytovanými službami, zachytit kritický rozsah činností firmy a zpracovat projekt na zvýšení spokojenosti. Navrhovaná opatření jsou podložena nákladovou a rizikovou analýzou. Předpokladem je jejich zpětné využití v praxi.
Anotace v angličtině
The work´s theme is ‘‘ The satisfaction measuring of retail customers of NEUMANN TOYS Ltd.‘‘ The company deals with the exclusive import and distribution of SES and TOLO toys to the Czech Republic. The main aim of the thesis is to ascertain the rate of satisfaction of businessmen with provided services, record the critical scope of activities of the company and process a project on increasing of satisfaction. Arrangements proposed are supported by cost and risk analysis. The presumption is its reverse use in practice.
Klíčová slova
marketingový průzkum, měření spokojenosti zákazníků, dotazníková metoda, projekt na zvýšení spokojenosti maloobchodníků
Klíčová slova v angličtině
marketing research, satisfaction measuring of customers, questionnaire method, project on increasing of satisfaction of retailers
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k měření a zvyšování spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků firmy NEUMANN TOYS spol. s.r.o.
Zpracujte projekt zvyšování spokojenosti zákazníků firmy NEUMANN TOYS spol. s.r.o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k měření a zvyšování spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků firmy NEUMANN TOYS spol. s.r.o.
Zpracujte projekt zvyšování spokojenosti zákazníků firmy NEUMANN TOYS spol. s.r.o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] PŘÍBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9
[2] NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001. 310 s. ISBN 80-7261-054-6
[3] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum Metodologie a aplikace. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1998. 171 s. ISBN 80-7079-394-5
[4] BÁRTOVÁ, H., KOUDELKA, J. Kapitoly k chování spotřebitele a výzkumu trhu. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1994. 121 s. ISBN 80-7079-460-7
[5] AHLERT, D., KNACKSTEDT, R., BECKER, J., WUNDERLICH, M. Customer Relationship Management im Handel. Berlin: Springer - Verlag, 2002. 446 s. ISBN 3-540-42902-6
Seznam doporučené literatury
[1] PŘÍBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9
[2] NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001. 310 s. ISBN 80-7261-054-6
[3] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum Metodologie a aplikace. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1998. 171 s. ISBN 80-7079-394-5
[4] BÁRTOVÁ, H., KOUDELKA, J. Kapitoly k chování spotřebitele a výzkumu trhu. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1994. 121 s. ISBN 80-7079-460-7
[5] AHLERT, D., KNACKSTEDT, R., BECKER, J., WUNDERLICH, M. Customer Relationship Management im Handel. Berlin: Springer - Verlag, 2002. 446 s. ISBN 3-540-42902-6