Cílem bakalářské práce je zpracování návrhu komunikačního plánu pro firmu Miroslav Marek stolařství. V teoretické části je zpracována teorie a definice od různých autorů, která předchází části praktické. Teorie je zaměřená na marketingovou komunikaci, komunikační mix, současné trendy v marketingové komunikaci a komunikační plán. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti a popisuje současnou situaci ve firmě a komunikační nástroje, které byly v této firmě doposud využívány. Pomocí PEST analýzy, analýzy konkurence a SWOT analýzy je vyhodnocena současná situace a je sestaven návrh nového komunikačního plánu. V závěru praktické části jsou vyhodnoceny zvolené komunikační techniky a navrhnuta doporučení.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is to create a proposal of communication plan for the company Miroslav Marek joinery. The theoretical part explains the basic terms and definitions from different authors. This part comes before the practical part. The theory is focused on marketing communication, communication mix, current trends in marketing communication and communication plan. The practical part is based on characteristics of the company and it describes current situation and communication tools, which have been used in the company. The current situation in the company is evaluated by PEST analysis, competitive analysis and SWOT analysis and the proposal of new communication plan is created. To conclude with, the communication methods are evaluated and the suggestions are made.
Communication plan, Promotion, Marketing Communication, Advrertising, SWOT Analysis
Rozsah průvodní práce
60 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je zpracování návrhu komunikačního plánu pro firmu Miroslav Marek stolařství. V teoretické části je zpracována teorie a definice od různých autorů, která předchází části praktické. Teorie je zaměřená na marketingovou komunikaci, komunikační mix, současné trendy v marketingové komunikaci a komunikační plán. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti a popisuje současnou situaci ve firmě a komunikační nástroje, které byly v této firmě doposud využívány. Pomocí PEST analýzy, analýzy konkurence a SWOT analýzy je vyhodnocena současná situace a je sestaven návrh nového komunikačního plánu. V závěru praktické části jsou vyhodnoceny zvolené komunikační techniky a navrhnuta doporučení.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is to create a proposal of communication plan for the company Miroslav Marek joinery. The theoretical part explains the basic terms and definitions from different authors. This part comes before the practical part. The theory is focused on marketing communication, communication mix, current trends in marketing communication and communication plan. The practical part is based on characteristics of the company and it describes current situation and communication tools, which have been used in the company. The current situation in the company is evaluated by PEST analysis, competitive analysis and SWOT analysis and the proposal of new communication plan is created. To conclude with, the communication methods are evaluated and the suggestions are made.
Communication plan, Promotion, Marketing Communication, Advrertising, SWOT Analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingu a marketingové komunikace.
Praktická část
Charakterizujte firmu a její plánované aktivity.
Proveďte vhodné ekonomické analýzy.
Vypracujte návrh komunikačního plánu včetně doporučení a efekty z něj vyplývajících řešení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingu a marketingové komunikace.
Praktická část
Charakterizujte firmu a její plánované aktivity.
Proveďte vhodné ekonomické analýzy.
Vypracujte návrh komunikačního plánu včetně doporučení a efekty z něj vyplývajících řešení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s.
ISBN 978-0-273-77054-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s.
ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s.
ISBN 978-80-7261-237-6.
PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada,
581 s. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s.
ISBN 978-0-273-77054-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s.
ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s.
ISBN 978-80-7261-237-6.
PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada,
581 s. ISBN 80-247-0254-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
vedoucí BP: Ing. Durďáková: 22b:
Pokud by ve firmě vzniklo riziko snížení rozpočtu a majitel by tedy neměl dostatek finančních prostředků na všechna Vámi navrhovaná doporučení, jak byste řešila tuto situaci? Které návrhy komunikačního plánu považujete za nejvíce a které za nejméně důležité? Zodpvězeno zcela.
oponent: BP: doc. Chovancová: 19b:
Můžete prosím uvést, jak jste zjistila, že pro analyzovaný podnik, jsou cílovou skupinou zákazníků lidé ve věku 20-40 let? Zodpovězeno zcela.
Je v možnostech podniku alespoň částečný pracovní úvazek pro pracovníka na získávání zakázek? Zodpovězeno zcela.
doc. Tučková: Jaká je teď cílová skupina zákazníků? Zodpovězeno zcela.
doc. Kubík: Na co by jste chtěla využít dotace z EÚ uvedené jako příležitosti ve Vaší práci? Zodpovězeno zcela.
dr. Kramoliš: Na kolik % výrobní kapacity podnik aktuálne funguje? Zodpovězeno zcela.
Kolik trvají dodací lhůty? Zodpovězeno zcela.
Má aktuálne firma fotogalerii produktů na webu a sociální sítě? Zodpovězeno zcela.