Tato bakalářská práce se zabývá využitím internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm. Teoretická část obsahuje úvod jak do marketingu, tak i do marketingu služeb, cestovního ruchu a především internetového marketingu. Velmi důležitými prvky jsou nástroje, jež jsou využívány při aplikaci internetového marketingu jako například webové stránky, sociální média, blogy či virální marketing. Praktická část obsahuje představení Valašského muzea v přírodě a jeho pozici na trhu, analýzu současného stavu využívání internetových marketingových nástrojů, SWOT analýzu zaměřenou na internetový marketing a PEST analýzu. Díky provedeným analýzám bylo možné vyvodit doporučení a návrhy pro efektivnější komunikaci s veřejností. Cílem práce bylo stanovit doporučení, jež by mohla být aplikovatelná v praxi při použití minima financí.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with internet marketing in Valašské muzeum v přírodě in Rožnov pod Radhoštěm. The theoretical part includes an introduction to marketing, marketing of services, tourism marketing and especially the internet marketing. Very important elements are the tools, which are used during application of the internet marketing like web sites, social medias, blogs or viral marketing. The practical part includes introduction of Valašské museum v přírodě and its market position, analysis of usage of internet marketing tools at this moment, SWOT analysis focused on internet marketing and PEST analysis. Based on the analysis it was possible to conclude the recommendations for more effective communication with public. The goal of this work was to provide recommendations, which could be used in practice, using a minimum of finance sources.
Tato bakalářská práce se zabývá využitím internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm. Teoretická část obsahuje úvod jak do marketingu, tak i do marketingu služeb, cestovního ruchu a především internetového marketingu. Velmi důležitými prvky jsou nástroje, jež jsou využívány při aplikaci internetového marketingu jako například webové stránky, sociální média, blogy či virální marketing. Praktická část obsahuje představení Valašského muzea v přírodě a jeho pozici na trhu, analýzu současného stavu využívání internetových marketingových nástrojů, SWOT analýzu zaměřenou na internetový marketing a PEST analýzu. Díky provedeným analýzám bylo možné vyvodit doporučení a návrhy pro efektivnější komunikaci s veřejností. Cílem práce bylo stanovit doporučení, jež by mohla být aplikovatelná v praxi při použití minima financí.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with internet marketing in Valašské muzeum v přírodě in Rožnov pod Radhoštěm. The theoretical part includes an introduction to marketing, marketing of services, tourism marketing and especially the internet marketing. Very important elements are the tools, which are used during application of the internet marketing like web sites, social medias, blogs or viral marketing. The practical part includes introduction of Valašské museum v přírodě and its market position, analysis of usage of internet marketing tools at this moment, SWOT analysis focused on internet marketing and PEST analysis. Based on the analysis it was possible to conclude the recommendations for more effective communication with public. The goal of this work was to provide recommendations, which could be used in practice, using a minimum of finance sources.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se internetového marketingu.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav využití internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě.
Vypracujte doporučení k zavedení internetových marketingových nástrojů ve Valašském muzeu v přírodě.
Doporučení podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky týkající se internetového marketingu.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav využití internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě.
Vypracujte doporučení k zavedení internetových marketingových nástrojů ve Valašském muzeu v přírodě.
Doporučení podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek: od přípravy expozice k prožitku návštěvníka, budování publika, strategický management, komunikace a propagace, rozvoj finančních zdrojů, kultura a cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005, 304 s. ISBN 8024711044.
KOTLER, Philip, John T BOWEN a James C MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, c2014, 630 p. ISBN 978-1-292-02003-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek: od přípravy expozice k prožitku návštěvníka, budování publika, strategický management, komunikace a propagace, rozvoj finančních zdrojů, kultura a cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005, 304 s. ISBN 8024711044.
KOTLER, Philip, John T BOWEN a James C MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, c2014, 630 p. ISBN 978-1-292-02003-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D. (vedoucí, 27 b). Otázka: Za jakých podmínek může Valašské muzeum v přírodě využívat word of mouth? (zodpovězeno zcela).
Ing. Petra Valíčková (oponent, 28 b). Otázka: Co pokládáte za největší prioritu v řešení avizovaných "problémů" používaných internetových marketingových nástrojů Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm. (zodpovězeno zcela).