Diplomová práca sa zaoberá projektom marketingovej komunikácie firmy UNIVERSE SLOVAKIA s.r.o. V prvej časti sú spracované teoretické poznatky z marketingovej komunikácie, výskumu, analýzy a projektu. Druhá časť je rozdelená na analýzu a projekt. V analytickej časti je zmapovaná súčasná marketingová komunikácia firmy UNIVERSE SLOVAKIA s.r.o. a formou dotazníka je prevedený primárny výskum vnímania marketingovej komunikácie firmy cieľovou skupinou. Na základe výsledkov výskumu je vytvorená SWOT analýza, ktorá je východiskom pre projektovú časť, resp. projekt marketingovej komunikácie firmy UNIVERSE SLOVAKIA s.r.o.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the project of marketing communication of the company UNIVERSE SLOVAKIA s.r.o. The first part covers theoretical information from marketing communication, research, analysis and project. The second part is divided into the analysis and the project. The analytic part maps contemporary marketing communication of the company UNIVERSE SLOVAKIA s.r.o. and with the use of questionnaire it is made the primary research of perception of marketing communication of the company by the selected group. On the base of the results of the research it is built SWOT analysis, which is the basis for the project part, or more precisely for the project of marketing communication of the company UNIVERSE SLOVAKIA s.r.o.
Marketing communication, promotion, personal sale, sales promotions, public relations, direct marketing, marketing research, questionnaire, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
79 s., 1s. príloha
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práca sa zaoberá projektom marketingovej komunikácie firmy UNIVERSE SLOVAKIA s.r.o. V prvej časti sú spracované teoretické poznatky z marketingovej komunikácie, výskumu, analýzy a projektu. Druhá časť je rozdelená na analýzu a projekt. V analytickej časti je zmapovaná súčasná marketingová komunikácia firmy UNIVERSE SLOVAKIA s.r.o. a formou dotazníka je prevedený primárny výskum vnímania marketingovej komunikácie firmy cieľovou skupinou. Na základe výsledkov výskumu je vytvorená SWOT analýza, ktorá je východiskom pre projektovú časť, resp. projekt marketingovej komunikácie firmy UNIVERSE SLOVAKIA s.r.o.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the project of marketing communication of the company UNIVERSE SLOVAKIA s.r.o. The first part covers theoretical information from marketing communication, research, analysis and project. The second part is divided into the analysis and the project. The analytic part maps contemporary marketing communication of the company UNIVERSE SLOVAKIA s.r.o. and with the use of questionnaire it is made the primary research of perception of marketing communication of the company by the selected group. On the base of the results of the research it is built SWOT analysis, which is the basis for the project part, or more precisely for the project of marketing communication of the company UNIVERSE SLOVAKIA s.r.o.
Marketing communication, promotion, personal sale, sales promotions, public relations, direct marketing, marketing research, questionnaire, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace firmy UNIVERSE SLOVAKIA s.r.o.
Vytvořte projekt marketingové komunikace firmy UNIVERSE SLOVAKIA s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace firmy UNIVERSE SLOVAKIA s.r.o.
Vytvořte projekt marketingové komunikace firmy UNIVERSE SLOVAKIA s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1]KOTLER, P.- ARMSTRONG, G. Marketing. Bratislava: SPN, 1992. 441 s. ISBN 80-08-02042-3
[2]KOTLER, P. Marketing management. 10.vyd. Praha: Grada, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6
[3]FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2
[4]FORET, M.- STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum, Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8
[5]LABSKÁ, H. Marketingová komunikácia. Nové Zámky: JUP, 1993. 92 s. ISBN 80-7152-007-1
Seznam doporučené literatury
[1]KOTLER, P.- ARMSTRONG, G. Marketing. Bratislava: SPN, 1992. 441 s. ISBN 80-08-02042-3
[2]KOTLER, P. Marketing management. 10.vyd. Praha: Grada, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6
[3]FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2
[4]FORET, M.- STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum, Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8
[5]LABSKÁ, H. Marketingová komunikácia. Nové Zámky: JUP, 1993. 92 s. ISBN 80-7152-007-1