Obsahem bakalářské práce jsou nástroje marketingové komunikace ve vybrané firmě. Cílem práce je podání doporučení pro její efektivnější využívání. Teoretická část se zabývá literární rešerši marketingové komunikace na internetu, i mimo něj. Analytická část bakalářské práce využívá znalostí z teoretické části. V její první části je firma představena na základě základních informací o ní samotné, jejích cílech a směrech, kterými se vydává. Následně je analyzován její současný komunikační mix, prostředí její konkurence, názory jejích zákazníků a její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. V závěru praktické části práce jsou navržena doporučení pro zdokonalení komunikačního mixu firmy.
Anotace v angličtině
The content of bachelor thesis are marketing communication tools in a selected company. The main goal of this thesis is to discuss about recommendation for its more effective usage. The theoretical part deals with literature review of marketing communication on the Internet and also beyond. Analytical part of bachelor thesis uses knowledge gained from theoretical part. In its first part is this company introduced based on basic information about it, its aims and ways it goes. Than it is analysed company's actual communication mix, competitive environment, its customers opinions and its strenghts, weaknespses, oportunities and threats. At the end of this analytical part, there are proposed recommendations to improve the company's communication mix.
Klíčová slova
Marketingový komunikační mix, analýza komunikačního mixu, marketingová komunikace na e-shopu, SWOT analýza, IFE matice, EFE matice, benchmarking, marketingový výzkum.
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communicatin Mix, Analysis of Communication Mix, Marketing Communication on the E-shop, SWOT Analysis, IFE Matrix, EFE Matrix, Benchmarking, Marketing Research.
Rozsah průvodní práce
83; vevázaná příloha 2 strany
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem bakalářské práce jsou nástroje marketingové komunikace ve vybrané firmě. Cílem práce je podání doporučení pro její efektivnější využívání. Teoretická část se zabývá literární rešerši marketingové komunikace na internetu, i mimo něj. Analytická část bakalářské práce využívá znalostí z teoretické části. V její první části je firma představena na základě základních informací o ní samotné, jejích cílech a směrech, kterými se vydává. Následně je analyzován její současný komunikační mix, prostředí její konkurence, názory jejích zákazníků a její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. V závěru praktické části práce jsou navržena doporučení pro zdokonalení komunikačního mixu firmy.
Anotace v angličtině
The content of bachelor thesis are marketing communication tools in a selected company. The main goal of this thesis is to discuss about recommendation for its more effective usage. The theoretical part deals with literature review of marketing communication on the Internet and also beyond. Analytical part of bachelor thesis uses knowledge gained from theoretical part. In its first part is this company introduced based on basic information about it, its aims and ways it goes. Than it is analysed company's actual communication mix, competitive environment, its customers opinions and its strenghts, weaknespses, oportunities and threats. At the end of this analytical part, there are proposed recommendations to improve the company's communication mix.
Klíčová slova
Marketingový komunikační mix, analýza komunikačního mixu, marketingová komunikace na e-shopu, SWOT analýza, IFE matice, EFE matice, benchmarking, marketingový výzkum.
Klíčová slova v angličtině
Marketing Communicatin Mix, Analysis of Communication Mix, Marketing Communication on the E-shop, SWOT Analysis, IFE Matrix, EFE Matrix, Benchmarking, Marketing Research.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se marketingovou komunikací.
Praktická část
Analyzujte současný stav komunikačního mixu ve vybrané firmě.
Vyhodnoťte komunikační mix a doporučte firmě návrhy na jeho zlepšení .
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se marketingovou komunikací.
Praktická část
Analyzujte současný stav komunikačního mixu ve vybrané firmě.
Vyhodnoťte komunikační mix a doporučte firmě návrhy na jeho zlepšení .
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications. Seventh edition. Boston: Pearson, 2016. ISBN 978-1-292-09363-5.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Miroslav SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2015. ISBN 978-80-251-4383-4.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications. Seventh edition. Boston: Pearson, 2016. ISBN 978-1-292-09363-5.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Miroslav SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2015. ISBN 978-80-251-4383-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VP (21 b.): Ing. Vaněk, Ph.D.:
Jaké návrhy bude firma realizovat? Budete osobně zapojena do těchto realizací alespoň jako kontrolní/konzultační orgán? Zodpovězeno zcela.
OP (21 b.): Ing. Durďáková:
Jak na Vaše návrhy reaguje vedení firmy? Je majitel ochoten akceptovat Vaše návrhy včetně rozpočtu? Zodpovězeno zcela.
prof. Strouhal: Jan na zvýšení ceny budou reagovat zákazníci? Zodpovězeno zcela.