První část mé diplomové práce zahrnuje základní terminologii cestovního ruchu, stav incomingu v České republice a v oblasti Baťova kanálu. Dále poukazuje na současné globální trendy a specifika marketingu cestovního ruchu, jejichž znalost je nutná pro projektování v cestovním ruchu. Projekt vychází z analýzy lokalizačních, realizačních a selektivních předpokladů cestovního ruchu, vnitřních a vnějších podmínek a SWOT analýzy oblasti Baťova kanálu se zaměřením na incomingový cestovní ruch. V závěru je projekt podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The first part of my diploma paper includes the basic terminology of tourism, state of inco-ming in the Czech republic and in the Bata canal´s area. It refers to the current global trends and the marketing specifics of tourism, whose knowledge is necessary for projecting in tourism. The project is based on the analysis of the localisation, realisation and selective pre-requisities of tourism, of the inner and outer conditions and SWOT analysis of the Bata canal´s area with a view to incoming tourism. In conclusion the project is subjected to cost and risk analysis.
Klíčová slova
Baťův kanál, cestovní ruch, příjezdový cestovní ruch
Klíčová slova v angličtině
Bata canal, tourism, incoming tourism
Rozsah průvodní práce
94 s., 3 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
První část mé diplomové práce zahrnuje základní terminologii cestovního ruchu, stav incomingu v České republice a v oblasti Baťova kanálu. Dále poukazuje na současné globální trendy a specifika marketingu cestovního ruchu, jejichž znalost je nutná pro projektování v cestovním ruchu. Projekt vychází z analýzy lokalizačních, realizačních a selektivních předpokladů cestovního ruchu, vnitřních a vnějších podmínek a SWOT analýzy oblasti Baťova kanálu se zaměřením na incomingový cestovní ruch. V závěru je projekt podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The first part of my diploma paper includes the basic terminology of tourism, state of inco-ming in the Czech republic and in the Bata canal´s area. It refers to the current global trends and the marketing specifics of tourism, whose knowledge is necessary for projecting in tourism. The project is based on the analysis of the localisation, realisation and selective pre-requisities of tourism, of the inner and outer conditions and SWOT analysis of the Bata canal´s area with a view to incoming tourism. In conclusion the project is subjected to cost and risk analysis.
Klíčová slova
Baťův kanál, cestovní ruch, příjezdový cestovní ruch
Klíčová slova v angličtině
Bata canal, tourism, incoming tourism
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické prameny vztahující se k incomingovému cestovnímu ruchu ve vztahu k Baťově kanálu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav incomingového cestovního ruchu v této oblasti.
Navrhněte projekt podpory incomingového cestovního ruchu v oblasti Baťova kanálu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické prameny vztahující se k incomingovému cestovnímu ruchu ve vztahu k Baťově kanálu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav incomingového cestovního ruchu v této oblasti.
Navrhněte projekt podpory incomingového cestovního ruchu v oblasti Baťova kanálu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. ZELENKA, Josef a kol.,: Metodický a faktografický průvodce cestovním ruchem. Hradec Králové: Gaudeamus, 1995. ISBN 80-7041-256-8
2. ORIEŠKA, Ján, Technika služeb cestovního ruchu. Praha: Idea Servis, 1999. ISBN 80-85970-27-9
3. ONDRAČKA, Ivo, JAŠEK, Ondřej. Rozvoj cestovního ruchu a hospodářské oživení oblasti Baťova kanálu, Předběžná studie proveditelnosti. Veselí nad Moravou: Agentura pro rozvoj turistiky na Baťově kanálu, nadační fond, 2003
4. Rozvoj vodní cesty Baťův kanál na území Zlínského kraje, akční plán, návrh, 2004
5. Kolektiv autorů. Přírodní a technická památka Baťův kanál.. Veselí nad Moravou: Agentura pro rozvoj turistiky na Baťově kanálu, nadační fond, 2003
6. Agentura pro rozvoj turistiky na Baťově kanálu
Seznam doporučené literatury
1. ZELENKA, Josef a kol.,: Metodický a faktografický průvodce cestovním ruchem. Hradec Králové: Gaudeamus, 1995. ISBN 80-7041-256-8
2. ORIEŠKA, Ján, Technika služeb cestovního ruchu. Praha: Idea Servis, 1999. ISBN 80-85970-27-9
3. ONDRAČKA, Ivo, JAŠEK, Ondřej. Rozvoj cestovního ruchu a hospodářské oživení oblasti Baťova kanálu, Předběžná studie proveditelnosti. Veselí nad Moravou: Agentura pro rozvoj turistiky na Baťově kanálu, nadační fond, 2003
4. Rozvoj vodní cesty Baťův kanál na území Zlínského kraje, akční plán, návrh, 2004
5. Kolektiv autorů. Přírodní a technická památka Baťův kanál.. Veselí nad Moravou: Agentura pro rozvoj turistiky na Baťově kanálu, nadační fond, 2003
6. Agentura pro rozvoj turistiky na Baťově kanálu