Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu cestovního ruchu v Olomouci a okolí.
Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je objasněn pojem cestovní ruch, uvedeny jeho základní charakteristiky, členění cestovního ruchu a zejména marketing cestovního ruchu.
V praktické části je představena oblast Olomouce a analyzován současný stav cestovního ruchu v této lokalitě. Dále je provedeno dotazníkové šetření, které slouží jako podklad k vypracování návrhů a doporučení, které by mohly vést ke zlepšení cestovního ruchu v dané oblasti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on analysis of tourism in Olomouc and its surroundings.
The thesis is divided into two parts. The theoretical part describes the concept of tourism, its basic characteristics, classification of tourism and especially tourism marketing.
In the practical part, the Olomouc region is introduced with further analysis of the current state of tourism in this area. It is also carried out a survey which serves as a basis for development of proposals and recommendations that could lead to the improvement of tourism in this area.
Klíčová slova
cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, město Olomouc, rozvoj, dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
Tourism, Tourism Marketing, Olomouc City, Development, Survey
Rozsah průvodní práce
64 s. (93 461 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu cestovního ruchu v Olomouci a okolí.
Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je objasněn pojem cestovní ruch, uvedeny jeho základní charakteristiky, členění cestovního ruchu a zejména marketing cestovního ruchu.
V praktické části je představena oblast Olomouce a analyzován současný stav cestovního ruchu v této lokalitě. Dále je provedeno dotazníkové šetření, které slouží jako podklad k vypracování návrhů a doporučení, které by mohly vést ke zlepšení cestovního ruchu v dané oblasti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on analysis of tourism in Olomouc and its surroundings.
The thesis is divided into two parts. The theoretical part describes the concept of tourism, its basic characteristics, classification of tourism and especially tourism marketing.
In the practical part, the Olomouc region is introduced with further analysis of the current state of tourism in this area. It is also carried out a survey which serves as a basis for development of proposals and recommendations that could lead to the improvement of tourism in this area.
Klíčová slova
cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, město Olomouc, rozvoj, dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
Tourism, Tourism Marketing, Olomouc City, Development, Survey
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se tématikou cestovního ruchu.
Praktická část
Analyzujte současný stav cestovního ruchu v Olomouci a okolí.
Na základě analýzy navrhněte vhodná doporučení pro zlepšení současného stavu cestovního ruchu v Olomouci a okolí.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se tématikou cestovního ruchu.
Praktická část
Analyzujte současný stav cestovního ruchu v Olomouci a okolí.
Na základě analýzy navrhněte vhodná doporučení pro zlepšení současného stavu cestovního ruchu v Olomouci a okolí.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DROBNÁ, Daniela a Eva MORÁVKOVÁ. Cestovní ruch: pro střední školy a pro veřejnost. 2., upr. vyd. Praha: Fortuna, 2010, 200 s. ISBN 978-80-7373-079-6.
KOTÍKOVÁ, Halina. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 207 s. ISBN 978-80-247-4603-6.
LOVELOCK, Christopher H. a Jochen WIRTZ. Services marketing: people, technology, strategy. 6th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson/Prentice Hall, c2007, 648 s. ISBN 0-13-205676-3.
Seznam doporučené literatury
DROBNÁ, Daniela a Eva MORÁVKOVÁ. Cestovní ruch: pro střední školy a pro veřejnost. 2., upr. vyd. Praha: Fortuna, 2010, 200 s. ISBN 978-80-7373-079-6.
KOTÍKOVÁ, Halina. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 207 s. ISBN 978-80-247-4603-6.
LOVELOCK, Christopher H. a Jochen WIRTZ. Services marketing: people, technology, strategy. 6th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson/Prentice Hall, c2007, 648 s. ISBN 0-13-205676-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce doc. Ing. Josef Kubík CSc. - 21 bodů
Uveďte vhodný příklad alespoň jednoho produktového balíčku. ZODPOVĚZENO ZCELA
V návrzích uvádíte zlepšení dopravní infrastruktury. Jak v této souvislosti hodnotíte úroveň městské hromadné dopravy v Olomouci. ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent práce Ing. Jiří Bejtkovský Ph.D. - 21 bodů
Na straně 53 a na straně 54 je mimo jiné v rámci vyhodnocení otázky 8 uvedeno, že cenová úroveň v Olomouci a okolí je hodnocena velmi pozitivně. Co to tedy konkrétně pro Olomoucký kraj znamená?ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Ing. Boris Popesko Ph.D.: Váš cíl byla analýza současného stavu, ale ne vše bylo naplněno.
Ing. Kamil Dobeš Ph.D.: U respondentů jste dala všechny do jednoho balíčku? Kdo je zájmová skupina Vaší práce?ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ