Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza poskytovaných služeb Hotelu Všemina. Práce je rozdělena na dvě části, v první části jsem se zaměřila na teoretický výklad týkající se marketingu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu a marketingu hotelových služeb.
Tyto získané informace jsou použity jako teoretický podklad pro praktickou část.
V praktické části se věnuji analýze hotelu pomocí SWOT analýzy, PESTE analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Pomocí dotazníkového šetření je zjištěna míra spokojenosti klientů s poskytovanými službami. Tyto výsledky slouží jako podklad pro následné návrhy a doporučení.
Anotace v angličtině
The main aim of my bachelor´s thesis is to analyse the services offered by the Hotel
Všemina. The thesis is divided into two parts. The first part focuses on theoretical
explanation of the concepts of marketing, services marketing, tourism marketing and hotel
service marketing.
The information obtained is then used as a theoretical basis for the practical part.
The practical part deals with the hotel analysis using SWOT analysis, PESTE analysis and
Porter´s five forces analysis. Using a questionnaire survey, the degree of clients´
satisfaction with the offered services is discovered. These results serve as a basis for the
subsequent suggestions and recommendations.
hotel services, services marketing, tourism marketing, quality of service,
PESTE analysis, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
74 s. (75 392 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza poskytovaných služeb Hotelu Všemina. Práce je rozdělena na dvě části, v první části jsem se zaměřila na teoretický výklad týkající se marketingu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu a marketingu hotelových služeb.
Tyto získané informace jsou použity jako teoretický podklad pro praktickou část.
V praktické části se věnuji analýze hotelu pomocí SWOT analýzy, PESTE analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Pomocí dotazníkového šetření je zjištěna míra spokojenosti klientů s poskytovanými službami. Tyto výsledky slouží jako podklad pro následné návrhy a doporučení.
Anotace v angličtině
The main aim of my bachelor´s thesis is to analyse the services offered by the Hotel
Všemina. The thesis is divided into two parts. The first part focuses on theoretical
explanation of the concepts of marketing, services marketing, tourism marketing and hotel
service marketing.
The information obtained is then used as a theoretical basis for the practical part.
The practical part deals with the hotel analysis using SWOT analysis, PESTE analysis and
Porter´s five forces analysis. Using a questionnaire survey, the degree of clients´
satisfaction with the offered services is discovered. These results serve as a basis for the
subsequent suggestions and recommendations.
hotel services, services marketing, tourism marketing, quality of service,
PESTE analysis, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerži vztahující se k marketingu hotelových služeb.
Praktická část
Proveďte analýzu současné úrovně poskytovaných služeb hotelu Všemina.
Na základě zjištěných výsledků navrhněte doporučení vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb hotelu Všemina.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerži vztahující se k marketingu hotelových služeb.
Praktická část
Proveďte analýzu současné úrovně poskytovaných služeb hotelu Všemina.
Na základě zjištěných výsledků navrhněte doporučení vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb hotelu Všemina.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HORNER, Susan a John SWARBROOKE. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1.vyd. Praha: Grada, c2003, 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
KOTLER, Philip, John T BOWEN a James C MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, c2014, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
Seznam doporučené literatury
HORNER, Susan a John SWARBROOKE. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1.vyd. Praha: Grada, c2003, 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
KOTLER, Philip, John T BOWEN a James C MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, c2014, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: (25b) doc. Kozák: Jak je možné, že vedení hotelu ihned neřešilo závady ve stravování? Je doporučení pro hotel Všemina reálné především po finanční stránce? Zodpovězeno zcela.
Oponent BP: (20b) Ing. Drábek: Dle jakých kritérií jste hodnotila jednotlivé služby v posuzovaných ubytovacích zařízení? Zodpovězeno zcela.
Doplňující otázky: Ing. Horáková: Jak často využívá Hotel Všemina konferenční prostor? Zodpovězeno zcela.