Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu marketingové komunikace studentského klu-bu Viktorka. Hlavní cílem je analýza současného stavu a navržení opatření k jeho zlepšení.
Úvodní teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingu, zejména marketingové komunikace. Praktická část je zamřena na představení podniku, současnou marketingovou komunikaci, analýzu konkurence, PEST analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, benchmarking, SWOT analýzu a také dotazníkové šetření. Na základě zjištěných informací budou navrženy doporučení na zlepšení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communications of student club Viktorka. The main goal is to analyze the current situation and propose measures for its improvement.
The theoretical part is dealing with knowledge of marketing, especially marketing commu-nications. The practical part is focused on the performance of the company, current market-ing communication, competitor analysis, PEST analysis, Porter's five forces analysis, benchmarking, SWOT analysis and a questionnaire survey. Based on the information will be proposed recommendations for improvement.
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu marketingové komunikace studentského klu-bu Viktorka. Hlavní cílem je analýza současného stavu a navržení opatření k jeho zlepšení.
Úvodní teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingu, zejména marketingové komunikace. Praktická část je zamřena na představení podniku, současnou marketingovou komunikaci, analýzu konkurence, PEST analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, benchmarking, SWOT analýzu a také dotazníkové šetření. Na základě zjištěných informací budou navrženy doporučení na zlepšení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communications of student club Viktorka. The main goal is to analyze the current situation and propose measures for its improvement.
The theoretical part is dealing with knowledge of marketing, especially marketing commu-nications. The practical part is focused on the performance of the company, current market-ing communication, competitor analysis, PEST analysis, Porter's five forces analysis, benchmarking, SWOT analysis and a questionnaire survey. Based on the information will be proposed recommendations for improvement.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
Praktická část
Proveďte analýzu současných marketingových komunikací ve studentském klubu Viktorka.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení marketingové komunikace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
Praktická část
Proveďte analýzu současných marketingových komunikací ve studentském klubu Viktorka.
Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení marketingové komunikace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications: Kennethe, E. Clow, Donald Baack. 5th ed. Harlow, Essex, England: Pearson Education, 2012, 464 s. ISBN 978-0-273-75328-5.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s.
ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications: Kennethe, E. Clow, Donald Baack. 5th ed. Harlow, Essex, England: Pearson Education, 2012, 464 s. ISBN 978-0-273-75328-5.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s.
ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
OPONENT: Ing. Petržela, 19b
Jaké konkrétní akce byste chtěla zpropagovat formou tištěné reklamy a plakátů? Tento návrh rozšíření propagace je jasný, ale o jaké akce a aktivity by mohli mít studenti zájem? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jaké další reklamní předmět ještě navrhujete a hlavně jak byste s nimi chtěla pracovat, ať to není jen pouhé rozdání? Placky byly a ještě nějaké jsou. ZODPOVĚZENO ZCELA
VEDOUCÍ: Dr. Vaněk, 19b
Které Vámi navrhované prvky bude majitel implementovat? ZODPOVĚZENO ZCELA
Co vidíte jako největší slabinu podniku a jak ji efektivně eliminovat případně přetransformovat do konkurenční výhody? ZODPOVĚZENO ZCELA
Prof. Porvazník: Je etické reklamními předměty lákat studenty na oslavu svých státnic? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Zámečník: Jak bude probíhat marketingová komunikace klubu Viktorka během letních měsíců? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ