Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu. Teoretická část popisuje současné trendy v marketingové komunikaci a marketingu měst obecně, rovněž se zabývá a charakterizuje jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu obce.
Praktická část je věnována analýze současného využití nástrojů komunikačního mixu hlavního města Prahy. Analýza je rozdělena dle jednotlivých nástrojů, které jsou poté shrnuty ve SWOT a PEST analýze. Na SWOT analýzu poté navazuje analýza IFE a EFE matice.
Finální část práce zahrnuje mé návrhy na optimalizaci komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis is concentrated on analysis of the marketing communication mix of Prague in terms of tourism. The theoretical part describes current trends in marketing communications and marketing cities in general, also is engaged and describes the various tools of marketing communication mix of town.
The practical part is devoted to analysis of current use of instruments of communication mix of Prague. The analysis is divided according to the each tools that are summarized in the SWOT and PEST analysis. On the SWOT analysis thereafter followed by an analysis of the IFE and EFE matrix.
The final part includes my suggestions for optimizing the communication mix.
Klíčová slova
komunikační mix, marketingová komunikace, cestovní ruchu, město Praha
Klíčová slova v angličtině
communication mix, marketing communication, tourism development, city of Prague
Rozsah průvodní práce
59 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu. Teoretická část popisuje současné trendy v marketingové komunikaci a marketingu měst obecně, rovněž se zabývá a charakterizuje jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu obce.
Praktická část je věnována analýze současného využití nástrojů komunikačního mixu hlavního města Prahy. Analýza je rozdělena dle jednotlivých nástrojů, které jsou poté shrnuty ve SWOT a PEST analýze. Na SWOT analýzu poté navazuje analýza IFE a EFE matice.
Finální část práce zahrnuje mé návrhy na optimalizaci komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis is concentrated on analysis of the marketing communication mix of Prague in terms of tourism. The theoretical part describes current trends in marketing communications and marketing cities in general, also is engaged and describes the various tools of marketing communication mix of town.
The practical part is devoted to analysis of current use of instruments of communication mix of Prague. The analysis is divided according to the each tools that are summarized in the SWOT and PEST analysis. On the SWOT analysis thereafter followed by an analysis of the IFE and EFE matrix.
The final part includes my suggestions for optimizing the communication mix.
Klíčová slova
komunikační mix, marketingová komunikace, cestovní ruchu, město Praha
Klíčová slova v angličtině
communication mix, marketing communication, tourism development, city of Prague
Zásady pro vypracování
Úvod
{Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.}
Teoretická část
Proveďte literární rešerši pro oblast marketingu cestovního ruchu měst a obcí.
Praktická část
Analyzujte současný stav využití nástrojů komunikačního mixu města Prahy pro oblast cestovního ruchu.
Na základě provedených analýz zpracujte návrhy pro zlepšení komunikačního mixu města Prahy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
{Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.}
Teoretická část
Proveďte literární rešerši pro oblast marketingu cestovního ruchu měst a obcí.
Praktická část
Analyzujte současný stav využití nástrojů komunikačního mixu města Prahy pro oblast cestovního ruchu.
Na základě provedených analýz zpracujte návrhy pro zlepšení komunikačního mixu města Prahy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
JAROLÍNKOVÁ, Liběna a Jarmila ŘEHOŘKOVÁ. Postavení České republiky ve světovém cestovním ruchu: pro inženýrské studium na VŠE Praha. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2008, 103 s. ISBN 978-80-245-1472-7.
JURÁŠKOVÁ, Olga, Pavel HORŇÁK a kolektiv. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012,
271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip and Gary ARMSTRONG. Principles of marketing: global edition. 14th ed. Harlow: Pearson Education, 2012, 637 p. ISBN 978-0-273-75243-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 320 s.
ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
JAROLÍNKOVÁ, Liběna a Jarmila ŘEHOŘKOVÁ. Postavení České republiky ve světovém cestovním ruchu: pro inženýrské studium na VŠE Praha. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2008, 103 s. ISBN 978-80-245-1472-7.
JURÁŠKOVÁ, Olga, Pavel HORŇÁK a kolektiv. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012,
271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip and Gary ARMSTRONG. Principles of marketing: global edition. 14th ed. Harlow: Pearson Education, 2012, 637 p. ISBN 978-0-273-75243-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 320 s.
ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
2 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího BP: 17 b. Hodnocení oponenta BP: 16 b.
Otázka zodpovězena
Oponent: Ing. Jana Nekolová
Otázka: Jak byste definovala zákazníky a produkt v oblasti regionálního marketingu? Co rozumíte konkurencí mezi obcemi?