Diplomová práce na téma Prognóza vývoje českého trhu se zahraničními nemovitostmi se zaměřením na vlastní internetový projekt je věnována nově se rozvíjející komoditě v oblasti realit na českém trhu.
Do problematiky uvádí popisem důležitého poslání marketingu a reklamy. Praktická část popisuje význam a vývoj zahraničních nemovitostí na českém trhu.
Projekt www.z-reality.cz je důkazem velkého potenciálu rozvoje zahraničních nemovitostí. Příprava jeho realizace se skládá z několika hlavních částí, v nichž hodnotí a analyzuje jeho budoucí efektivnost a přínos na trhu.
Závěr práce tvoří prognóza vývoje zahraničních nemovitostí na českém trhu a projekt www.z-reality.cz hodnotí jako jeden ze stimulů jeho dalšího pozitivního rozvoje.
Anotace v angličtině
This diploma thesis for the topic, Prognoses of the evolution of the czech real estate mar-ket regarding foreign properties focusing on own internet project, is dedicated to the newly developing comodity of the czech real estate market.
This topic is introduced by describing the important tasks of marketing and advertisement. Practical sections describe the importance and evolution of foreign properties.
The project www.z-reality.cz is proof of the huge potential in advancment of foreign pro-perties. Preparation of realisation consists of several main parts, which consists of the eva-luation and analysis of its future effects and assets for the market.
Results are to be made through the forecasting of the foreign properte development on the czech market and evaluating this as one of the stimuli for its future positive advancement.
Klíčová slova
Zahraniční nemovitosti, realitní trh, internet, internetový projekt, marketing, reklama, marketingové myšlení, cílová skupina
Klíčová slova v angličtině
Foreign properties, real estate market, internet, internet project, marketing, ad-vertisement, marketing thinking, focus group
Rozsah průvodní práce
80 s., 5 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce na téma Prognóza vývoje českého trhu se zahraničními nemovitostmi se zaměřením na vlastní internetový projekt je věnována nově se rozvíjející komoditě v oblasti realit na českém trhu.
Do problematiky uvádí popisem důležitého poslání marketingu a reklamy. Praktická část popisuje význam a vývoj zahraničních nemovitostí na českém trhu.
Projekt www.z-reality.cz je důkazem velkého potenciálu rozvoje zahraničních nemovitostí. Příprava jeho realizace se skládá z několika hlavních částí, v nichž hodnotí a analyzuje jeho budoucí efektivnost a přínos na trhu.
Závěr práce tvoří prognóza vývoje zahraničních nemovitostí na českém trhu a projekt www.z-reality.cz hodnotí jako jeden ze stimulů jeho dalšího pozitivního rozvoje.
Anotace v angličtině
This diploma thesis for the topic, Prognoses of the evolution of the czech real estate mar-ket regarding foreign properties focusing on own internet project, is dedicated to the newly developing comodity of the czech real estate market.
This topic is introduced by describing the important tasks of marketing and advertisement. Practical sections describe the importance and evolution of foreign properties.
The project www.z-reality.cz is proof of the huge potential in advancment of foreign pro-perties. Preparation of realisation consists of several main parts, which consists of the eva-luation and analysis of its future effects and assets for the market.
Results are to be made through the forecasting of the foreign properte development on the czech market and evaluating this as one of the stimuli for its future positive advancement.
Klíčová slova
Zahraniční nemovitosti, realitní trh, internet, internetový projekt, marketing, reklama, marketingové myšlení, cílová skupina
Klíčová slova v angličtině
Foreign properties, real estate market, internet, internet project, marketing, ad-vertisement, marketing thinking, focus group
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte zhodnocení vývoje trendů v marketingu a reklamě.
Zhodnoťte vývoj marketingového myšlení.
II. Praktická část
Proveďte SWOT analýzu trhu s nemovitostmi.
Proveďte prognózu vývoje českého trhu se zahraničními nemovitostmi.
Proveďte analýzu změny životního stylu cílové skupiny.
Vypracujte vlastní internetový projekt.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte zhodnocení vývoje trendů v marketingu a reklamě.
Zhodnoťte vývoj marketingového myšlení.
II. Praktická část
Proveďte SWOT analýzu trhu s nemovitostmi.
Proveďte prognózu vývoje českého trhu se zahraničními nemovitostmi.
Proveďte analýzu změny životního stylu cílové skupiny.
Vypracujte vlastní internetový projekt.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOLEKTIV, 101 klíčových pojmů z oblasti informačních technologií, Praha: SAP ČR, 2004
[2] BLAŽKOVÁ,M., Jak využít internet v marketingu, Praha: Grada Publishing, a.s., 2005, ISBN 80-247-1095-1
[3] HORNER, S., Swarbrooke J., Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času, Aplikovaný marketing služeb, Praha: Grada Publishing, a.s., 2003, ISBN 80-247-0202-9
Seznam doporučené literatury
[1] KOLEKTIV, 101 klíčových pojmů z oblasti informačních technologií, Praha: SAP ČR, 2004
[2] BLAŽKOVÁ,M., Jak využít internet v marketingu, Praha: Grada Publishing, a.s., 2005, ISBN 80-247-1095-1
[3] HORNER, S., Swarbrooke J., Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času, Aplikovaný marketing služeb, Praha: Grada Publishing, a.s., 2003, ISBN 80-247-0202-9