Předmětem této diplomové práce je navržení projektu marketingové komunikace pro novou restauraci ve Zlíně prostřednictvím teoretických poznatků nabytých v průběhu studia. V teoretické části jsou vysvětleny veškeré pojmy z oblasti gastronomie, marketingové komunikace a jejího plánování získané z dostupné literatury. Praktická část je věnována finanční analýze společnosti HP Tronic, analýze marketingového prostředí restaurace a vyhodnocení spotřebitelských preferencí získaných v rámci dotazníkového šetření. Projektová část, která je zároveň součástí té praktické, se zaměřuje na vytvoření projektu marketingové komunikace pro restauraci na jeden rok, přičemž součástí je i časová, nákladová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
Subject of this thesis is suggesting marketing communication project for a new restaurant in Zlín, using theoretical knowledge gained during studies. In theoretical part, all terms are explained, from gastronomy, marketing communication and it´s planning. Practical part is dedicated to financial analysis of the company HP Tronic, to analysis of marketing of restaurant environment and evaluating consumer preferences, gained during survey inquiry. Project part, which is also a practical component, focuses on creating marketing communication project for restaurant for one year duration, whereas parts are also: time, expenses and risk analyses.
Klíčová slova
gastronomie, marketingová komunikace, marketingové prostředí, analýza
Předmětem této diplomové práce je navržení projektu marketingové komunikace pro novou restauraci ve Zlíně prostřednictvím teoretických poznatků nabytých v průběhu studia. V teoretické části jsou vysvětleny veškeré pojmy z oblasti gastronomie, marketingové komunikace a jejího plánování získané z dostupné literatury. Praktická část je věnována finanční analýze společnosti HP Tronic, analýze marketingového prostředí restaurace a vyhodnocení spotřebitelských preferencí získaných v rámci dotazníkového šetření. Projektová část, která je zároveň součástí té praktické, se zaměřuje na vytvoření projektu marketingové komunikace pro restauraci na jeden rok, přičemž součástí je i časová, nákladová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
Subject of this thesis is suggesting marketing communication project for a new restaurant in Zlín, using theoretical knowledge gained during studies. In theoretical part, all terms are explained, from gastronomy, marketing communication and it´s planning. Practical part is dedicated to financial analysis of the company HP Tronic, to analysis of marketing of restaurant environment and evaluating consumer preferences, gained during survey inquiry. Project part, which is also a practical component, focuses on creating marketing communication project for restaurant for one year duration, whereas parts are also: time, expenses and risk analyses.
Klíčová slova
gastronomie, marketingová komunikace, marketingové prostředí, analýza
Vypracujte projekt marketingové komunikace pro restauraci.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: engagements, strategies and practice. 4th ed. Harlow: FT Prentice Hall/Financial Times, 2006, 911 s. ISBN 0-273-68772-7.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2006, 733 s. ISBN 0-13-145757-8.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: engagements, strategies and practice. 4th ed. Harlow: FT Prentice Hall/Financial Times, 2006, 911 s. ISBN 0-273-68772-7.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2006, 733 s. ISBN 0-13-145757-8.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VP: (23b) doc. Tučková: Na str. 62 uvádíte tvrzení, že většina konkurenčních restaurací si neuvědomuje potenciál internetu jako komunikačního kanálu. Dokážete prezentovat relevantní důvody proč tomu tak je? Zodpovězeno zcela.
OP: (27b) Ing. Vala: Využila byste k marketingové komunikaci nějakou známou tvář, popř. jakou? Sdělte výhody a nevýhody této komunikace. Zodpovězeno zcela. Jakým způsobem byste ''bojovala'' s případným vstupem podobného konceptu ve Zlíně? Zodpovězeno zcela. Doplňující otázky: dr.Novák: Jaký bude speciální koncept Vaší restaurace? Zodpovězeno zcela. Co je kritériem pro spokojenost zákazníka? Zodpovězeno částečně.