Diplomová práce prezentuje projekt portfolia služeb nového hotelového komplexu určeného pro tržní segment rodiny s dětmi v Lázních Luhačovice, a.s. Teoretická část shrnuje poznatky získané studiem odborné literatury zabývající se cestovním ruchem, specifiky hotelu pro rodiny s dětmi, marketingovým mixem v cestovním ruchu a analytickými metodami použitými v práci. Analytická část je zaměřená na analýzu českých hotelových subjektů a jejich současné nabídky služeb pro rodiny s dětmi v komparaci s dosavadní nabídkou služeb pro tuto cílovou skupinu v Lázních Luhačovice, a.s. Dále tato část prostřednictvím kvantitativního výzkumu analyzuje poptávku po hotelových službách pro rodiny s dětmi v Luhačovicích. Na základě informací získaných z těchto analýz je vypracováno konkrétní projektové řešení portfolia služeb pro daný segment. Na závěr je tento projekt podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis presents the project of the services portfolio of a new hotel complex in Lázně Luhacovice, a.s. which will be intended for market segment of families with children. The theoretical section of the thesis summarizes knowledge obtained from a scientific literature focusing on tourism, specifics of the hotel for families with children, marketing mix in tourism and analytical methods used in the work. The analytical section of the work is focused on the analysis of the current situation of hotel services for families with children on the Czech market in comparison with the existing range of services for families with children in Lázně Luhačovice, a.s. This section also analyzes the demand for hotel services intended for families with children in Luhačovice using quantitative research. Based on the information obtained from these analyses, the project of new services portfolio for families with children is developed. The final project is processed through cost, risk and time analysis.
Klíčová slova
cestovní ruch, tržní segment rodiny s dětmi, Baby Friendly Certificate, marketingový mix v cestovním ruchu, SWOT analýza, portfolio služeb, riziková analýza
Klíčová slova v angličtině
tourism, market segment of families with children, Baby Friendly Certificate, marketing mix in tourism, SWOT analysis, services portfolio, risk analysis
Rozsah průvodní práce
121 s. (229 186 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce prezentuje projekt portfolia služeb nového hotelového komplexu určeného pro tržní segment rodiny s dětmi v Lázních Luhačovice, a.s. Teoretická část shrnuje poznatky získané studiem odborné literatury zabývající se cestovním ruchem, specifiky hotelu pro rodiny s dětmi, marketingovým mixem v cestovním ruchu a analytickými metodami použitými v práci. Analytická část je zaměřená na analýzu českých hotelových subjektů a jejich současné nabídky služeb pro rodiny s dětmi v komparaci s dosavadní nabídkou služeb pro tuto cílovou skupinu v Lázních Luhačovice, a.s. Dále tato část prostřednictvím kvantitativního výzkumu analyzuje poptávku po hotelových službách pro rodiny s dětmi v Luhačovicích. Na základě informací získaných z těchto analýz je vypracováno konkrétní projektové řešení portfolia služeb pro daný segment. Na závěr je tento projekt podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis presents the project of the services portfolio of a new hotel complex in Lázně Luhacovice, a.s. which will be intended for market segment of families with children. The theoretical section of the thesis summarizes knowledge obtained from a scientific literature focusing on tourism, specifics of the hotel for families with children, marketing mix in tourism and analytical methods used in the work. The analytical section of the work is focused on the analysis of the current situation of hotel services for families with children on the Czech market in comparison with the existing range of services for families with children in Lázně Luhačovice, a.s. This section also analyzes the demand for hotel services intended for families with children in Luhačovice using quantitative research. Based on the information obtained from these analyses, the project of new services portfolio for families with children is developed. The final project is processed through cost, risk and time analysis.
Klíčová slova
cestovní ruch, tržní segment rodiny s dětmi, Baby Friendly Certificate, marketingový mix v cestovním ruchu, SWOT analýza, portfolio služeb, riziková analýza
Klíčová slova v angličtině
tourism, market segment of families with children, Baby Friendly Certificate, marketing mix in tourism, SWOT analysis, services portfolio, risk analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k danému tématu.
Praktická část
Analyzujte hotelové subjekty a jejich současnou nabídku hotelových služeb určených rodinám s dětmi na trhu ČR v komparaci s nabídkou společnosti Lázně Luhačovice, a.s.
Analyzujte poptávku po hotelových službách určených rodinám s dětmi ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s.
Na základě předchozích analýz vypracujte konkrétní projektové řešení portfolia služeb určeného pro tržní segment rodiny s dětmi.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k danému tématu.
Praktická část
Analyzujte hotelové subjekty a jejich současnou nabídku hotelových služeb určených rodinám s dětmi na trhu ČR v komparaci s nabídkou společnosti Lázně Luhačovice, a.s.
Analyzujte poptávku po hotelových službách určených rodinám s dětmi ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s.
Na základě předchozích analýz vypracujte konkrétní projektové řešení portfolia služeb určeného pro tržní segment rodiny s dětmi.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5. zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013, 335 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
ČERTÍK, Miroslav a Věra FIŠEROVÁ. Volný čas, životní styl a cestovní ruch. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2009, 103 s. ISBN 978-80-86578-93-4.
KOTÍKOVÁ, Halina. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. Praha: Grada, 2013, 207 s. ISBN 978-80-247-4603-6.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, 2014, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
SMITH, Melanie, Nicola E. MACLEOD a Margaret Hart ROBERTSON. Key concepts in tourist studies. Los Angeles: Sage, 2010, 208 s. ISBN 978-1-4129-2105-3.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5. zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013, 335 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
ČERTÍK, Miroslav a Věra FIŠEROVÁ. Volný čas, životní styl a cestovní ruch. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2009, 103 s. ISBN 978-80-86578-93-4.
KOTÍKOVÁ, Halina. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. Praha: Grada, 2013, 207 s. ISBN 978-80-247-4603-6.
KOTLER, Philip, John T. BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 6th ed. Harlow: Pearson, 2014, 630 s. ISBN 978-1-292-02003-7.
SMITH, Melanie, Nicola E. MACLEOD a Margaret Hart ROBERTSON. Key concepts in tourist studies. Los Angeles: Sage, 2010, 208 s. ISBN 978-1-4129-2105-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VP: (24b) doc. Tučková: Dokázala byste odhadnout případnou průměrnou obsazenost daného hotelu v prvním roce na trhu a popř. v dalších letech? Zodpovězeno zcela.
OP: (27b) Ing. Dědek, MBA: Jak vysvětlujete trend poklesu dětských pacientů v Lázních Luhačovice, a.s. od počátku 90.let do roku 2012 a kde vidíte potenciál růstu této klientely? Zodpovězeno zcela. Bude dostačovat pro zajištění ekonomicky efektivního provozu hotelu pouze klientela rodin s dětmi nebo by bylo vhodné potenciál hotelu diverzifikovat i na jinou cílovou skupinu? Zodpovězeno zcela. Doplňující otázky: Ing. Krůžela: Jaký program byste navrhla pro dospělé v rámci Vašeho projektu? Zodpovězeno zcela. Jaká je kapacita hotelu, o kterém hovoříte ve své práci? Zodpovězeno zcela.