Diplomová práce je zaměřena na představení konkrétních návrhů do SPA hotelu Lanterna a s tím spojené implementace mezinárodních standardů kvality. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska zvoleného tématu. První část poskytuje podstatné informace o hotelnictví, kvalitě služeb v cestovním ruchu a mezinárodních standardech kvality. Praktickou část zahajuje stručná charakteristika SPA hotelu Lanterna a následné analyzování stavu současných poskytovaných služeb a výše úrovně spokojenosti zákazníků hotelu. Na základě zjištěných poznatků a vykonaných analýz je navržen nejvhodnější koncept mezinárodních standardů kvality pro následnou implementaci. V závěru jsou pro zákazníky navrženy procedury a nové aktivity zaměřené na Medical SPA.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on putting concrete proposals to SPA hotel Lanterna and the related implementation of international quality standards. The theoretical part defines the theoretical background of the chosen topic. The first part provides essential information about hotel industry, the quality of tourism services and international quality standards. The practical section begins with a brief characterization of SPA hotel Lanterna and following analysis of the current state of the provided services and the amount of customer's level of satisfaction. Based on the findings and analyzes, the best international concept of quality standards is proposed. In the end, the new procedures and activities for customers with a focus on Medical SPA are proposed.
Klíčová slova
standardy kvality, kvalita služeb, hotelnictví, hotel, wellness, přírodní zdroje, Medical SPA
Klíčová slova v angličtině
standards of quality, quality of services, hospitality, hotel, wellness, natural resources, Medical SPA
Rozsah průvodní práce
120 s. (131 089 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na představení konkrétních návrhů do SPA hotelu Lanterna a s tím spojené implementace mezinárodních standardů kvality. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska zvoleného tématu. První část poskytuje podstatné informace o hotelnictví, kvalitě služeb v cestovním ruchu a mezinárodních standardech kvality. Praktickou část zahajuje stručná charakteristika SPA hotelu Lanterna a následné analyzování stavu současných poskytovaných služeb a výše úrovně spokojenosti zákazníků hotelu. Na základě zjištěných poznatků a vykonaných analýz je navržen nejvhodnější koncept mezinárodních standardů kvality pro následnou implementaci. V závěru jsou pro zákazníky navrženy procedury a nové aktivity zaměřené na Medical SPA.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on putting concrete proposals to SPA hotel Lanterna and the related implementation of international quality standards. The theoretical part defines the theoretical background of the chosen topic. The first part provides essential information about hotel industry, the quality of tourism services and international quality standards. The practical section begins with a brief characterization of SPA hotel Lanterna and following analysis of the current state of the provided services and the amount of customer's level of satisfaction. Based on the findings and analyzes, the best international concept of quality standards is proposed. In the end, the new procedures and activities for customers with a focus on Medical SPA are proposed.
Klíčová slova
standardy kvality, kvalita služeb, hotelnictví, hotel, wellness, přírodní zdroje, Medical SPA
Klíčová slova v angličtině
standards of quality, quality of services, hospitality, hotel, wellness, natural resources, Medical SPA
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši poznatků z oblasti mezinárodních standardů kvality.
Praktická část
Analyzujte současný stav poskytovaných hotelových služeb SPA hotelu Lanterna.
Analyzujte úroveň spokojenosti zákazníků SPA hotelu Lanterna.
Na základě předchozích analýz vypracujte podrobné projektové řešení implementace mezinárodních standardů kvality do SPA hotelu Lanterna a podrobte ho nákladové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši poznatků z oblasti mezinárodních standardů kvality.
Praktická část
Analyzujte současný stav poskytovaných hotelových služeb SPA hotelu Lanterna.
Analyzujte úroveň spokojenosti zákazníků SPA hotelu Lanterna.
Na základě předchozích analýz vypracujte podrobné projektové řešení implementace mezinárodních standardů kvality do SPA hotelu Lanterna a podrobte ho nákladové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5. zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013, 335 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
HOYLE, David. Quality: management essentials. Burlington, MA: Butterworth-Heinemann, 2007, 212 p. ISBN 978-075-0667-869.
KOTÍKOVÁ, Halina. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. Praha: Grada, 2013, 207 s. ISBN 978-80-247-4603-6.
KŘÍŽEK, Felix a Josef NEUFUS. Moderní hotelový management: nové trendy a metody v řízení hotelů, aktualizované informace o hotelovém provozu a jeho organizaci, optimalizace provozu s ohledem na ekologii a etiku, praktické příklady a fotografická příloha. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 224 s. ISBN 978-80-247-4835-1.
SMITH, Melanie a László PUCZKÓ. Health, tourism and hospitality: spas, wellness and medical travel. 2nd ed. London: Routledge, 2014, 508 p. ISBN 978-0-415-63865-4.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromír. Moderní řízení hotelového provozu. 5. zcela přeprac. vyd. Praha: MAG Consulting, 2013, 335 s. ISBN 978-80-86724-45-4.
HOYLE, David. Quality: management essentials. Burlington, MA: Butterworth-Heinemann, 2007, 212 p. ISBN 978-075-0667-869.
KOTÍKOVÁ, Halina. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. Praha: Grada, 2013, 207 s. ISBN 978-80-247-4603-6.
KŘÍŽEK, Felix a Josef NEUFUS. Moderní hotelový management: nové trendy a metody v řízení hotelů, aktualizované informace o hotelovém provozu a jeho organizaci, optimalizace provozu s ohledem na ekologii a etiku, praktické příklady a fotografická příloha. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 224 s. ISBN 978-80-247-4835-1.
SMITH, Melanie a László PUCZKÓ. Health, tourism and hospitality: spas, wellness and medical travel. 2nd ed. London: Routledge, 2014, 508 p. ISBN 978-0-415-63865-4.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VP: (20b) doc. Tučková: Průměrná roční obsazenost hotelu je poměrně vysoká. Dokážete odhadnout, jak by se mohla změnit po zavedení systému Q? Zodpovězeno zcela.
OP: (27b) Ing. Vala: Jak doporučujete nejefektivněji vykomunikovat ''Q'' systém směrem dovnitř a ven? Zodpovězeno zcela. Doplňující otázky: Ing. Krůžela: V čem vidíte Vy rozdíl mezi hotelem spa, wellness a medical spa? Zodpovězeno částečně. Kdo jsou klienti hotelu a jaký přínos bude mít pro ně ''Q'' systém? Zodpovězeno zcela. prof. Ondrčka: V literatuře jste mněli uvedené dílo od autora Smitha {-} v Anglii lázeňství neznají v také podobě jako u nás, jaké teoretické informace jste z této knihy použila? Zodpovězeno částečně. Dr. Novák: Co v práci konkrétně řešíte - implementaci standardů, nebo balíček služeb? Zodpovězeno částečně. Dr. Papadaki: V práci popisujete, co musí zaměstnanci umět - co se stane, jestli zaměstnanci nesplní požadované dovednosti? Zodpovězeno částečně.