Diplomová práce se zabývá návrhem vybraných marketingových a jim příbuzných aktivit pro společnost ABC. Cílem této práce je zanalyzovat dosavadní marketingovou komunikaci u výrobku X a navrhnout možnosti jejího zlepšení. Teoretická část práce obsahuje přehled poznatků získaných z literárních zdrojů zabývají-cích se marketingovou komunikací, jejími nástroji a novodobými trendy.Dále jsou charakterizována specifika trhu s doplňky stravy. Praktická část je nejprve zaměřena na situační analýzu a popis soudobé podnikové praxe. Zbývající část práce zahrnuje vlastní návrhy vybraných aktivit, které podrobuje časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is concerned with a proposal of selected marketing and related activi-ties for the ABC Company. The goal of this work is to analyze existing marketing communication of the X product, and to propose options for improvement. The theoretical part consists of an overview of findings collected from various literary sources concerning marketing communication, its tools and modern trends. Furthermore, food supplement particularities are characterized for each market. The practical part is first of all focused on the situation analysis and description of current enterprise practice. The remaining part of the work is comprised of proposals for selected activities, which are subjects of time, costs and risks analysis.
marketing communications, internet marketing, dietary supplements, sale, distribution
Rozsah průvodní práce
104 s. (169 941 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá návrhem vybraných marketingových a jim příbuzných aktivit pro společnost ABC. Cílem této práce je zanalyzovat dosavadní marketingovou komunikaci u výrobku X a navrhnout možnosti jejího zlepšení. Teoretická část práce obsahuje přehled poznatků získaných z literárních zdrojů zabývají-cích se marketingovou komunikací, jejími nástroji a novodobými trendy.Dále jsou charakterizována specifika trhu s doplňky stravy. Praktická část je nejprve zaměřena na situační analýzu a popis soudobé podnikové praxe. Zbývající část práce zahrnuje vlastní návrhy vybraných aktivit, které podrobuje časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is concerned with a proposal of selected marketing and related activi-ties for the ABC Company. The goal of this work is to analyze existing marketing communication of the X product, and to propose options for improvement. The theoretical part consists of an overview of findings collected from various literary sources concerning marketing communication, its tools and modern trends. Furthermore, food supplement particularities are characterized for each market. The practical part is first of all focused on the situation analysis and description of current enterprise practice. The remaining part of the work is comprised of proposals for selected activities, which are subjects of time, costs and risks analysis.
marketing communications, internet marketing, dietary supplements, sale, distribution
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
V systematickém přehledu objasněte vybranou terminologii o marketingové komunikaci, jejích klasických složkách a novodobých nástrojích.
Charakterizujte teoretické poznatky týkající se specifického trhu výrobků s doplňky stravy.
Praktická část
Analyzujte aktuální stav vypovídající o současném využívání marketingových nástrojů k propagaci výrobku X.
Na základě výsledků analýz vytvořte návrh marketingových aktivit, které mohou přispět ke zvýšení prodeje výrobku X.
Návrh podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
V systematickém přehledu objasněte vybranou terminologii o marketingové komunikaci, jejích klasických složkách a novodobých nástrojích.
Charakterizujte teoretické poznatky týkající se specifického trhu výrobků s doplňky stravy.
Praktická část
Analyzujte aktuální stav vypovídající o současném využívání marketingových nástrojů k propagaci výrobku X.
Na základě výsledků analýz vytvořte návrh marketingových aktivit, které mohou přispět ke zvýšení prodeje výrobku X.
Návrh podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth a Donald BAACK. Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications. 5th ed. Harlow: Pearson Education, 2012, 463 p. ISBN 978-0-273-75328-5.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing Management. 14th ed. Upper Saddle River: Prentice Hall, 2012, 816 p. ISBN 978-01-321-0292-6.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth a Donald BAACK. Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications. 5th ed. Harlow: Pearson Education, 2012, 463 p. ISBN 978-0-273-75328-5.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing Management. 14th ed. Upper Saddle River: Prentice Hall, 2012, 816 p. ISBN 978-01-321-0292-6.
Přílohy volně vložené
CD-ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
oponent: Mgr. Jiří Pernický, MA, 25b
1. V DP není analýza marketingových aktivit konkurenčních produktů, která by mohla být zajímavým zdrojem informací o tom, co funguje největším hráčům na trhu. Máte představu, jaký marketingový komunikační mix používají ostatní výrobci/distributoři? ZODPOVĚZENO ZCELA
2. Co ostatní druhy ABL komunikace, které mohou být seniorům blízké, jako je například rádio nebo tištěná reklama v tematických periodikách? Jsou tyto druhy reklamy z nějakého důvodu méně vhodné? ZODPOVĚZENO ZCELA
vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D., 21b
1. Jaký lze sledovat trend při nákupu léčiv a doplňků stravy na internetu? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Kolčavová: Co je podle Vás výkon? ZODPOVĚZENO ZCELA
Ing. Vorlová: Jak by probíhala propagace prostřednictvím TV Šlágr? Je ten výrobek nějak spojen s firmou? ZODPOVĚZENO ZCELA