Tato diplomová práce se zabývá oblastí internetové marketingové komunikace. Cílem této práce je navržení projektu pro zlepšení internetové marketingové komunikace včetně zhodnocení současného stavu společnosti.
Teoretická část práce zahrnuje poznatky důležité pro vypracování konkrétního projektu a navržení jednotlivých marketingových nástrojů. V praktické části práce je popsána současná situace společnosti a na základě analýz je zpracován projekt, ve kterém jsou navržena efektivní opatření pro zlepšení aktuální situace společnosti. V závěru celé práce je zpracována časová, nákladová i riziková analýza celého projektu.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the field of internet marketing communication. The aim of this thesis is to propose a project to improve internet marketing communication, including appraisal the current state of company.
The theoretical part includes important information for the preparation of a specific project and proposing the individual marketing tools. In the practical part describes the current situation of the company and based on analyzes prepared a project in which the proposed effective measures to improve the current situation of the company. In the end of the work is handled time, cost and risk analysis of the entire project.
Klíčová slova
Internet, internetová marketingová komunikace, reklama na internetu, PPC reklama, optimalizace pro vyhledávače, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
Internet, internet marketing communication, advertising on the internet, PPC advertising, searchengineoptimization, social network
Rozsah průvodní práce
106 s. (173 575 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá oblastí internetové marketingové komunikace. Cílem této práce je navržení projektu pro zlepšení internetové marketingové komunikace včetně zhodnocení současného stavu společnosti.
Teoretická část práce zahrnuje poznatky důležité pro vypracování konkrétního projektu a navržení jednotlivých marketingových nástrojů. V praktické části práce je popsána současná situace společnosti a na základě analýz je zpracován projekt, ve kterém jsou navržena efektivní opatření pro zlepšení aktuální situace společnosti. V závěru celé práce je zpracována časová, nákladová i riziková analýza celého projektu.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the field of internet marketing communication. The aim of this thesis is to propose a project to improve internet marketing communication, including appraisal the current state of company.
The theoretical part includes important information for the preparation of a specific project and proposing the individual marketing tools. In the practical part describes the current situation of the company and based on analyzes prepared a project in which the proposed effective measures to improve the current situation of the company. In the end of the work is handled time, cost and risk analysis of the entire project.
Klíčová slova
Internet, internetová marketingová komunikace, reklama na internetu, PPC reklama, optimalizace pro vyhledávače, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
Internet, internet marketing communication, advertising on the internet, PPC advertising, searchengineoptimization, social network
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte literární rešerši týkající se internetové marketingové komunikace.
Praktická část
Popište a analyzujte stav současné internetové marketingové komunikace firmy Z-STYLE CZ a.s.
Na základě analýzy navrhněte projekt internetové marketingové komunikace firmy Z-STYLE CZ a.s.
Vyhodnoťte náklady, časové hledisko a rizika navrhovaného projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte literární rešerši týkající se internetové marketingové komunikace.
Praktická část
Popište a analyzujte stav současné internetové marketingové komunikace firmy Z-STYLE CZ a.s.
Na základě analýzy navrhněte projekt internetové marketingové komunikace firmy Z-STYLE CZ a.s.
Vyhodnoťte náklady, časové hledisko a rizika navrhovaného projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CHARLESWORTH, Alan. Digital marketing: a practical approach. 2nd ed. Abingdon, Oxon: Routledge, 2014, 342 s. ISBN 978-0-415-83482-7.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
MILLER, Michael. B2B digital marketing: using the web to market directly to businesses. Indianapolis: Que, 2012, 339 s. ISBN 978-0-7897-4887-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
CHARLESWORTH, Alan. Digital marketing: a practical approach. 2nd ed. Abingdon, Oxon: Routledge, 2014, 342 s. ISBN 978-0-415-83482-7.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
MILLER, Michael. B2B digital marketing: using the web to market directly to businesses. Indianapolis: Que, 2012, 339 s. ISBN 978-0-7897-4887-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
oponent: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., 15 b
Využívá firma strategie marketingu tlaku či tahu (B2C) a proč? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jak Váš projekt je schopen navýšit tržby o 20% (viz cíle projektu str. 64)? ZODPOVĚZENO ZCELA
Proč by měl být nový web responsivní? ZODPOVĚZENO ZCELA
Lze uvažovat o efektivnějších řešeních projektu? (jiné marketingové nástroje) ZODPOVĚZENO ZCELA
vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D., 19b
1. Kolik tweetů předpokládáte na Twitterovém účtu společnosti Z-STYLE CZ? Jaké by bylo ideální množství? ZODPOVĚZENO ZCELA