Teoretická část diplomové práce prezentuje v systematickém přehledu poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace, doprovodných služeb zákazníkům, změn preferencí a spotřebního chování zákazníků oproti minulosti. Po provedení situačních analýz prostředí společnosti, její marketingové komunikace a služeb zákazníkům jsou následně poznatky z teoretické části aplikovány do projektu, jehož cílem je zefektivnění marketingového úsilí a doprovodných služeb vybrané společnosti, a tím i zlepšení jejího postavení na trhu. Z důvodu, že se žádný projekt neobejde bez vynaložení finančních prostředků, a jsou s ním vždy spojena určitá rizika a čas, je daný projekt následně podroben několika analýzám, na jejichž základě lze hodnotit jeho proveditelnost.
Anotace v angličtině
The theoretical part of this diploma thesis presents the systematical overview of findings from the area of marketing, marketing communication, supporting customer services, changes of preferences and consumer behavior of customers in comparison with the past. After the execution of the situational analyses of the company enviroment its marketing communication and custommer services,the findigs of the theoretical part are applied to the project, with the goal of which is the increase of marketing efficiency and supporting services of the particular company and thereby the improvement of its market position. Due to the fact, there is no project that can be completed without financial resources and there are some certain risks and duration connected to, the project is subsequently subjected to some analyses focused on being able to assess its feasibility.
Teoretická část diplomové práce prezentuje v systematickém přehledu poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace, doprovodných služeb zákazníkům, změn preferencí a spotřebního chování zákazníků oproti minulosti. Po provedení situačních analýz prostředí společnosti, její marketingové komunikace a služeb zákazníkům jsou následně poznatky z teoretické části aplikovány do projektu, jehož cílem je zefektivnění marketingového úsilí a doprovodných služeb vybrané společnosti, a tím i zlepšení jejího postavení na trhu. Z důvodu, že se žádný projekt neobejde bez vynaložení finančních prostředků, a jsou s ním vždy spojena určitá rizika a čas, je daný projekt následně podroben několika analýzám, na jejichž základě lze hodnotit jeho proveditelnost.
Anotace v angličtině
The theoretical part of this diploma thesis presents the systematical overview of findings from the area of marketing, marketing communication, supporting customer services, changes of preferences and consumer behavior of customers in comparison with the past. After the execution of the situational analyses of the company enviroment its marketing communication and custommer services,the findigs of the theoretical part are applied to the project, with the goal of which is the increase of marketing efficiency and supporting services of the particular company and thereby the improvement of its market position. Due to the fact, there is no project that can be completed without financial resources and there are some certain risks and duration connected to, the project is subsequently subjected to some analyses focused on being able to assess its feasibility.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace a služeb zákazníkům.
Definujte pojem mystery shopping a spotřební chování zákazníků 21. století.
Praktická část
Analyzujte stav současné marketingové komunikace a služeb vybrané firmy.
Vytvořte projekt zlepšení služeb a marketingové komunikace vybrané firmy.
Vyhodnoťte náklady na inovaci a očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace a služeb zákazníkům.
Definujte pojem mystery shopping a spotřební chování zákazníků 21. století.
Praktická část
Analyzujte stav současné marketingové komunikace a služeb vybrané firmy.
Vytvořte projekt zlepšení služeb a marketingové komunikace vybrané firmy.
Vyhodnoťte náklady na inovaci a očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOČEK, Martin, Daniel JESENSKÝ a Daniela KROFIÁNOVÁ. POP - In-store komunikace v praxi: trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 223 s. ISBN 978-80-247-2840-7.
CLOW, Kenneth a Donald BAACK. Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications. 5th ed. Harlow: Pearson Education, 2012, 463 p. ISBN 978-0-273-75328-5.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SCOTT, David Meerman. The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers directly. 4th ed. Hoboken: John Wiley and Sons, 2013, 439 p. ISBN 978-1-118-48876-8.
Seznam doporučené literatury
BOČEK, Martin, Daniel JESENSKÝ a Daniela KROFIÁNOVÁ. POP - In-store komunikace v praxi: trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 223 s. ISBN 978-80-247-2840-7.
CLOW, Kenneth a Donald BAACK. Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications. 5th ed. Harlow: Pearson Education, 2012, 463 p. ISBN 978-0-273-75328-5.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SCOTT, David Meerman. The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers directly. 4th ed. Hoboken: John Wiley and Sons, 2013, 439 p. ISBN 978-1-118-48876-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Kubík (23 b.)
Pojednejte podrobněji o metodě benchmarkingu v porovnání s konkurentem DEICHMANN, s.r.o.? ZODPOVĚZENO ZCELA
Co má být obsahem navrhovaného školení v rámci pobočky CCC ve Zlíně? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: doc. Kozák (25 b.)
Jak se dá omezit vysoká fluktuace prodejního personálu (s. 121)? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky k obhajobě DP
dr. Bejtkovský: Proč jste Vaši firmu nesrovnávala např. s firmou Baťa? Jsou ve firmě všichni zaměstnanci na hlavní pracovní poměr? Jak bude probíhat Vámi zmíněné školení? Kdo bude školení zabezpečovat? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Kolčavová: Co myslíte výsledkem inventur? ZODPOVĚZENO ZCELA