Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt pro zlepšení stávající marketingové komunikace ve společnosti XY s.r.o. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části je diplomová práce věnována teoretickým pohledům na marketingovou komunikaci a její nástroje, čerpáno je z české i zahraniční literatury. Teoretická část představuje východiska pro tvorbu analytické a projektové části. Analytická část diplomové práce se za použití situační analýzy zabývá analýzami vnějšího a vnitřního prostředí a také popisuje současný stav komunikačních aktivit společnosti. K vypracování analytické části byly použity analýzy SWOT, PEST analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Informace získané z analytické části jsou základem pro třetí část práce vypracování projektu na zlepšení marketingové komunikace ve firmě. Na závěr je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a project for the improvement of existing marketing communication in company XY ltd. The thesis is divided into three parts. In the first part the thesis is devoted to theoretical perspectives on marketing communication and its tools in, it is drawn from the Czech and foreign literature. The theoretical part is the basic for the creation of analytical and project part. The analytical part of the thesis, by using situational analysis, deals with the analysis of external and internal environment and also discusses the current state of communication activities in the company. SWOT analysis, PEST analysis and Porter´s five forces analysis were used to work out the analytical part. Information obtained from the analytical part is the basis for the third part - the development of a pro-ject to improve marketing communication in the company. Finally the project is subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, B2B, komunikační mix, Swot analýza, Pest analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, B2B, communication mix, SWOT analysis, PEST analysis, Porter´s five forces analysis.
Rozsah průvodní práce
103
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt pro zlepšení stávající marketingové komunikace ve společnosti XY s.r.o. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části je diplomová práce věnována teoretickým pohledům na marketingovou komunikaci a její nástroje, čerpáno je z české i zahraniční literatury. Teoretická část představuje východiska pro tvorbu analytické a projektové části. Analytická část diplomové práce se za použití situační analýzy zabývá analýzami vnějšího a vnitřního prostředí a také popisuje současný stav komunikačních aktivit společnosti. K vypracování analytické části byly použity analýzy SWOT, PEST analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Informace získané z analytické části jsou základem pro třetí část práce vypracování projektu na zlepšení marketingové komunikace ve firmě. Na závěr je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a project for the improvement of existing marketing communication in company XY ltd. The thesis is divided into three parts. In the first part the thesis is devoted to theoretical perspectives on marketing communication and its tools in, it is drawn from the Czech and foreign literature. The theoretical part is the basic for the creation of analytical and project part. The analytical part of the thesis, by using situational analysis, deals with the analysis of external and internal environment and also discusses the current state of communication activities in the company. SWOT analysis, PEST analysis and Porter´s five forces analysis were used to work out the analytical part. Information obtained from the analytical part is the basis for the third part - the development of a pro-ject to improve marketing communication in the company. Finally the project is subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, B2B, komunikační mix, Swot analýza, Pest analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, B2B, communication mix, SWOT analysis, PEST analysis, Porter´s five forces analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky v oblasti marketingové komunikace.
Praktická část
Proveďte analýzu současné marketingové komunikace ve společnosti XY s.r.o.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt na zlepšení marketingové komunikace pro danou firmu.
Navržený projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky v oblasti marketingové komunikace.
Praktická část
Proveďte analýzu současné marketingové komunikace ve společnosti XY s.r.o.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt na zlepšení marketingové komunikace pro danou firmu.
Navržený projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DAHLÉN, Micael, Fredrik LANGE a Terry SMITH. Marketing communications: a brand narrative approach. 1st ed. Hoboken: Wiley, 2010, 584 s. ISBN 978-0-470-31992-5.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3. 0. 3. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, Philip, Waldemar PFOERTSCH a Ines MICHI. B2B brand management. 1st ed. New York: Springer, 2006, 357 s. ISBN 35-402-5360-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
DAHLÉN, Micael, Fredrik LANGE a Terry SMITH. Marketing communications: a brand narrative approach. 1st ed. Hoboken: Wiley, 2010, 584 s. ISBN 978-0-470-31992-5.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3. 0. 3. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, Philip, Waldemar PFOERTSCH a Ines MICHI. B2B brand management. 1st ed. New York: Springer, 2006, 357 s. ISBN 35-402-5360-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
oponent: Ing. Petra Barešová 13b
1. Na začátku projektové části, kap. 7.2 mi chybí stanovení jednotlivých cílů podle metody SMART. Prosím nejprve vysvětlete, co je metoda SMART a poté si vyberte alespoň jeden cíl a stanovte ho podle metody SMART. ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D. 19b
1. Jaké formy nových marketingových komunikačních nástrojů byste této průmyslové firmě doporučil a proč? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Dobeš: Hospodářská situace, v grafu a tabulce chybí jednotky.
Analýza vnějšího prostředí u SWOT analýzy: jsou nové produkty a získání nových zákazníků skutečně vnější prostředí? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jaké bude mít kompetence marketingový pracovník? Budete ochoten mu předat své know-how? Kontakty? ZODPOVĚZENO ZCELA
Je ve firmě silný vztahový kapitál? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ