Diplomová práce se zabývá současným stavem internetového marketingu v konkrétním tržním subjektu a předkládá inovační projekt pro zlepšení nedostatků v této oblasti. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z oblasti internetového marketingu a utříděny nové trendy v tomto oboru. V praktické části je charakterizována společnost Dynamic English a je provedena řada analýz současného stavu marketingové komunikace se zaměřením na internetový marketing. Na základě těchto analýz byl vypracován komplexní projekt eliminující současné problémy a navrhující systematické řešení problematiky internetového marketingu, včetně konkrétních opatření s cílem dosažení vyšší konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with current state of Internet marketing of a concrete market participant and presents an innovative project of how to solve imperfections. The theoretical part summarizes Internet marketing findings and elaborates on new trends in this field. The practical part characterizes the Dynamic English company. A series of analyses of current state of marketing communication focusing on Internet marketing has been completed. Based on these analyses a complex project has been carried out. This project eliminates current issues and proposes a systematic solution to Internet marketing inclu-ding concrete measures to achieve higher competitiveness.
Klíčová slova
internet, reklama na internetu, internetový marketing, webové stránky, optimalizace pro vyhledávače (SEO), platba za proklik (PPC reklama), marketing ve vyhledávačích (SEM), SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
internet, internet advertisment, internet marketing, web pages, search engine optimizati-on, Pay Per Click, Search Engine Marketing, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
100
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá současným stavem internetového marketingu v konkrétním tržním subjektu a předkládá inovační projekt pro zlepšení nedostatků v této oblasti. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z oblasti internetového marketingu a utříděny nové trendy v tomto oboru. V praktické části je charakterizována společnost Dynamic English a je provedena řada analýz současného stavu marketingové komunikace se zaměřením na internetový marketing. Na základě těchto analýz byl vypracován komplexní projekt eliminující současné problémy a navrhující systematické řešení problematiky internetového marketingu, včetně konkrétních opatření s cílem dosažení vyšší konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with current state of Internet marketing of a concrete market participant and presents an innovative project of how to solve imperfections. The theoretical part summarizes Internet marketing findings and elaborates on new trends in this field. The practical part characterizes the Dynamic English company. A series of analyses of current state of marketing communication focusing on Internet marketing has been completed. Based on these analyses a complex project has been carried out. This project eliminates current issues and proposes a systematic solution to Internet marketing inclu-ding concrete measures to achieve higher competitiveness.
Klíčová slova
internet, reklama na internetu, internetový marketing, webové stránky, optimalizace pro vyhledávače (SEO), platba za proklik (PPC reklama), marketing ve vyhledávačích (SEM), SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
internet, internet advertisment, internet marketing, web pages, search engine optimizati-on, Pay Per Click, Search Engine Marketing, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice internetového marketingu.
Praktická část
Analyzujte a zhodnoťte současný stav využívání internetového marketingu ve firmě Dynamic English.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt zlepšení využití internetového marketingu ve firmě Dynamic English za účelem zvýšení prodeje služeb.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice internetového marketingu.
Praktická část
Analyzujte a zhodnoťte současný stav využívání internetového marketingu ve firmě Dynamic English.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt zlepšení využití internetového marketingu ve firmě Dynamic English za účelem zvýšení prodeje služeb.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
MORAN, Mike a Bill HUNT. Search engine marketing, Inc.: driving search traffic to your company´sweb site. 1st edition. Upper Saddle River: IBM Press, 2006, 560 s. ISBN 01-318-5292-2.
O´CONNOR, John, Eamonn GALVIN a Martin EVANS. Electronic marketing: Theory and Practice for the Twenty-first Century. 1st edition. Harlow (England): Pearson Education, 2004, 440 s. ISBN 0-273-68476-0.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
MORAN, Mike a Bill HUNT. Search engine marketing, Inc.: driving search traffic to your company´sweb site. 1st edition. Upper Saddle River: IBM Press, 2006, 560 s. ISBN 01-318-5292-2.
O´CONNOR, John, Eamonn GALVIN a Martin EVANS. Electronic marketing: Theory and Practice for the Twenty-first Century. 1st edition. Harlow (England): Pearson Education, 2004, 440 s. ISBN 0-273-68476-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
oponent: Ing. Vladislava Lukašíková 24b
1) Jaký je podle Vás nejefektivnější komunikační interval propagace služeb Dynamic English na sociálních sítích? Pro návrh pracujte s časovým obdobím jeden týden. ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Navrhněte nejvhodnější emailingový systém pro Vaši direct marketingovou kampaň. ZODPOVĚZENO ZCELA
3) Jak byste využila nástroje ROI Hunteru v propagaci služeb Dynamic English? ZODPOVĚZENO ZCELA
Vedoucí. Doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D. 23b
Jakým způsobem funguje prediktivní remarketing? Jak by tento nástroj mohl být aplikován v uvedené firmě? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Dobeš: Jak oslovíte skupinu potenciálních zákazníků? ZODPOVĚZENO ZCELA
Prof. Němeček: Má na firmu vliv teritorium? ZODPOVĚZENO ZCELA