Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace společnosti XYZ. Důvodem zvolení tohoto tématu, byla nedostačující úroveň marketingových aktivit a potřeba vytvoření nové marketingové koncepce na rok 2015. Cílem je co nejvíce eliminovat definované nedostatky a využít možné výhody a příležitosti, které mají přispět ke zvýšení povědomí o firmě a dosažení firemních cílů. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části je stručně charakterizována marketingová komunikace, její členění a nástroje, které jsou teoretickým východiskem pro plán marketingové komunikace. Analytická část se zabývá vnějším a vnitřním prostředím firmy a také shrnuje současný stav komunikačních aktivit společnosti. Na základě získaných poznatků a analýz je sestaven projekt marketingové komunikace, v jehož závěru je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The Diploma thesis comments on the current situation of the marketing communication of the XYZ Company. The insufficient level of the marketing activities and the need of the new marketing conception creation for the year 2015 was the reason for choosing the topic. The goal is an elimination of the defects defined and to make a use of the possible advantages and possibilities, which are supposed to raise the awareness on the company XYZ and to achieve the goals the company set. The thesis consists of three parts. The theoretical part describes the marketing communication, its parts and tools, which are the theoretical solution for the marketing communication plan. The analytic part deals with the inner and the outer surroundings of the company and also summarizes the current state of the communicative company activities. The project of the marketing communication is assembled based on the gained findings and analyses; the end includes the cost analysis, time analysis an risk analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, SWOT analýza, PESTLE analýza, Porterův model konkurence, GE matice, nákladová analýza, časová analýza, riziková analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, communication plan, SWOT analysis, PESTLE analysis, Porter's model competition, GE matrix, cost and time and risk analysis.
Rozsah průvodní práce
130 s. (218 150 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace společnosti XYZ. Důvodem zvolení tohoto tématu, byla nedostačující úroveň marketingových aktivit a potřeba vytvoření nové marketingové koncepce na rok 2015. Cílem je co nejvíce eliminovat definované nedostatky a využít možné výhody a příležitosti, které mají přispět ke zvýšení povědomí o firmě a dosažení firemních cílů. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části je stručně charakterizována marketingová komunikace, její členění a nástroje, které jsou teoretickým východiskem pro plán marketingové komunikace. Analytická část se zabývá vnějším a vnitřním prostředím firmy a také shrnuje současný stav komunikačních aktivit společnosti. Na základě získaných poznatků a analýz je sestaven projekt marketingové komunikace, v jehož závěru je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The Diploma thesis comments on the current situation of the marketing communication of the XYZ Company. The insufficient level of the marketing activities and the need of the new marketing conception creation for the year 2015 was the reason for choosing the topic. The goal is an elimination of the defects defined and to make a use of the possible advantages and possibilities, which are supposed to raise the awareness on the company XYZ and to achieve the goals the company set. The thesis consists of three parts. The theoretical part describes the marketing communication, its parts and tools, which are the theoretical solution for the marketing communication plan. The analytic part deals with the inner and the outer surroundings of the company and also summarizes the current state of the communicative company activities. The project of the marketing communication is assembled based on the gained findings and analyses; the end includes the cost analysis, time analysis an risk analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, SWOT analýza, PESTLE analýza, Porterův model konkurence, GE matice, nákladová analýza, časová analýza, riziková analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, communication plan, SWOT analysis, PESTLE analysis, Porter's model competition, GE matrix, cost and time and risk analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
Praktická část
Popište společnost a analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti XYZ.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt marketingové komunikace společnosti XYZ.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
Praktická část
Popište společnost a analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti XYZ.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt marketingové komunikace společnosti XYZ.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. 3rd ed. New York: Prentice Hall, 2007, 610 s. ISBN 978-0-273-70693-9
PERCY, Larry. Strategic integrated marketing communication: theory and practice. Amsterdam: Butterworth-Heinemann, 2008, 321 s. ISBN 978-0-7506-7980-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 319 s.
ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. 3rd ed. New York: Prentice Hall, 2007, 610 s. ISBN 978-0-273-70693-9
PERCY, Larry. Strategic integrated marketing communication: theory and practice. Amsterdam: Butterworth-Heinemann, 2008, 321 s. ISBN 978-0-7506-7980-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 319 s.
ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
OPONENT: Ing. Mgr. Kontičíková, 24b
Kterou z možností, jak rozvíjet komunikační nástroje společnosti XYZ považujete ve Zlíně za nejúčinnější a proč? ZODPOVĚZENO ZCELA
Budou Vámi navržena zlepšení pro společnost XYZ využita v praxi, případně stalo se tak již? ZODPOVĚZENO ZCELA
VEDOUCÍ: Dr. Vaněk, 17b
Doporučila byste nějaké nové trendy pro danou firmu? Pokud ne, proč? ZODPOVĚZENO ZCELA
Realizuje firma již nějaké Vaše návrhy? Uveďte jaké? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Gregar: Jaké existují nové marketingové trendy a které byste společnosti XYZ v rámci DP dále doporučila? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Staňková: Jak byla stanovena mise a vize podniku XYZ? ZODPOVĚZENO ZCELA Jaká je návratnost investice vašeho návrhu marketingové komunikace? NEZODPOVĚZENO
Dr. Dobeš: V případě realizace rozvozu, bude zajištěn jak? ZODPOVĚZENO ZCELA Jak bylo myšleno vyjádření HDP v procentech ve Vaší DP a proč? NEZODPOVĚZENO