Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením a zlepšením konkurenčního postavení firmy Autodílna Veselý. Práce je rozdělena na 3 části. Teoretická část je pojata jako literární rešerše na téma konkurence, konkurenceschopnost, reklama a její nástroje. Analytická část definuje firmu samotnou a její interní a externí prostředí. V poslední části je vyhotoven projekt, který pomůže zlepšit konkurenceschopnost firmy Autodílna Veselý.
Anotace v angličtině
This diploma thesis analyzes and improves competitive position of the company Autodílna Veselý. Thesis is devided into 3 parts. The theoretical part is a literature review on the subject of competition, competitive position and advertising. In the analytical part first there is a company introduction and then an analysis of internal and external environment of the company. In project part there are action plans which help to improve a competitive position of the company.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix služeb, SWOT analýza, PESTLE analýza, SPACE matice, Porterův model pěti konkurenčních sil, časová analýza, nákladová analýza, riziková analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, communitaion mix of services, SWOT analysis, PESTLE analysis, SPACE matrix, Porters´s five forces model, time analysis, cost analysis, risk analysis.
Rozsah průvodní práce
132 s. (185 631 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením a zlepšením konkurenčního postavení firmy Autodílna Veselý. Práce je rozdělena na 3 části. Teoretická část je pojata jako literární rešerše na téma konkurence, konkurenceschopnost, reklama a její nástroje. Analytická část definuje firmu samotnou a její interní a externí prostředí. V poslední části je vyhotoven projekt, který pomůže zlepšit konkurenceschopnost firmy Autodílna Veselý.
Anotace v angličtině
This diploma thesis analyzes and improves competitive position of the company Autodílna Veselý. Thesis is devided into 3 parts. The theoretical part is a literature review on the subject of competition, competitive position and advertising. In the analytical part first there is a company introduction and then an analysis of internal and external environment of the company. In project part there are action plans which help to improve a competitive position of the company.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix služeb, SWOT analýza, PESTLE analýza, SPACE matice, Porterův model pěti konkurenčních sil, časová analýza, nákladová analýza, riziková analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, communitaion mix of services, SWOT analysis, PESTLE analysis, SPACE matrix, Porters´s five forces model, time analysis, cost analysis, risk analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši k tématu konkurence, konkurenceschopnost, reklama a její nástroje.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav firmy Autodílna Veselý a konkurenčního prostředí.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt pro zlepšení konkurenčního postavení firmy Autodílna Veselý.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši k tématu konkurence, konkurenceschopnost, reklama a její nástroje.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav firmy Autodílna Veselý a konkurenčního prostředí.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt pro zlepšení konkurenčního postavení firmy Autodílna Veselý.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLOUDEK, Jan. Rozumíte svým zákazníkům?. 1. vyd. Praha: Management Press, 2013, 211 s. ISBN 978-80-7261-258-1.
HOROVÁ, Michaela a Petra TAUŠL PROCHÁZKOVÁ. Podnikatelská kultura, image podnikatele a jejich řízení. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita, 2011, 128 s. ISBN 978-80-261-0012-6.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s.
ISBN 978-0-273-78699-3.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012,
575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing and PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. 4th ed. Hoboken, New Jersey: John Wiley and Sons, 2013, 464 s. ISBN 978-1-118-48876-8.
Seznam doporučené literatury
BLOUDEK, Jan. Rozumíte svým zákazníkům?. 1. vyd. Praha: Management Press, 2013, 211 s. ISBN 978-80-7261-258-1.
HOROVÁ, Michaela a Petra TAUŠL PROCHÁZKOVÁ. Podnikatelská kultura, image podnikatele a jejich řízení. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita, 2011, 128 s. ISBN 978-80-261-0012-6.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s.
ISBN 978-0-273-78699-3.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012,
575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing and PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. 4th ed. Hoboken, New Jersey: John Wiley and Sons, 2013, 464 s. ISBN 978-1-118-48876-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, plány, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
OPONENT: Doc. Miloslava Chovancová, 22b
Jak se budete osobně podílet na realizaci navrženého projektu? ZODPOVĚZENO ZCELA
VEDOUCÍ: Dr. Jiří Vaněk, 20b
Co vidíte jako největší přínos Vaší práce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Co bude největší překážkou při realizaci? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Staňková: Jakým způsobem byla u benchmarkingu určená váha jednotlivých faktorů? ZODPOVĚZENO ZCELA Potřebujete udržitelnost k dotaci, kterou chcete využít? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Bejtkovský: Počítal jste při nabírání nových zaměstnanců v rámci dotace s jistými problémy v jejich oboru vzdělání? ZODPOVĚZENO ZCELA