Diplomová práce se zabývá problematikou zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve společnosti K-Profi, spol. s r.o. Předložená práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části práce jsou obsaženy poznatky z odborné literatury a internetových serverů vztahující se k nástrojům marketingové komunikace se zaměřením na multilevel marketing. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. V analytické části je nejprve charakterizována společnost K-Profi, spol. s r.o., dále je provedena analýza nástrojů marketingové komunikace a SWOT analýza společnosti. Závěrečná část je věnována řešení nedostatků týkající se marketingových nástrojů prostřednictvím navrženého projektu, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Navržený projekt by měl přispět k lepšímu využití nástrojů marketingové komunikace společnosti K-Profi, spol. s r.o.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the introduction of the new tools of marketing communication in the company K-Profi, spol. s r.o. Submitted work is divided into theoretical and practical part. In the first part of the thesis are included knowledge of the literature and Internet sites related to marketing communication tools focusing on the multilevel marketing. The practical part is divided into an analytic and project. In the analytical part is first characterized by the company-Profi, spol. s r.o., further analysis is performed for marketing communication tools and SWOT analysis of the company. The final part is devoted to addressing the shortcomings concerning the marketing tools through a proposed project that is subject to the time, cost and risk analysis. The proposed project should contribute to a better use of the tools of marketing communication company-Profi, spol. s r.o.
Klíčová slova
multilevel marketing, marketingová komunikace, klient, dotace, věrnostní program
Klíčová slova v angličtině
multilevel marketing, marketing communication, a client, subsidies, a loyalty program
Rozsah průvodní práce
86 s. (106 682)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá problematikou zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve společnosti K-Profi, spol. s r.o. Předložená práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části práce jsou obsaženy poznatky z odborné literatury a internetových serverů vztahující se k nástrojům marketingové komunikace se zaměřením na multilevel marketing. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou. V analytické části je nejprve charakterizována společnost K-Profi, spol. s r.o., dále je provedena analýza nástrojů marketingové komunikace a SWOT analýza společnosti. Závěrečná část je věnována řešení nedostatků týkající se marketingových nástrojů prostřednictvím navrženého projektu, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Navržený projekt by měl přispět k lepšímu využití nástrojů marketingové komunikace společnosti K-Profi, spol. s r.o.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the introduction of the new tools of marketing communication in the company K-Profi, spol. s r.o. Submitted work is divided into theoretical and practical part. In the first part of the thesis are included knowledge of the literature and Internet sites related to marketing communication tools focusing on the multilevel marketing. The practical part is divided into an analytic and project. In the analytical part is first characterized by the company-Profi, spol. s r.o., further analysis is performed for marketing communication tools and SWOT analysis of the company. The final part is devoted to addressing the shortcomings concerning the marketing tools through a proposed project that is subject to the time, cost and risk analysis. The proposed project should contribute to a better use of the tools of marketing communication company-Profi, spol. s r.o.
Klíčová slova
multilevel marketing, marketingová komunikace, klient, dotace, věrnostní program
Klíčová slova v angličtině
multilevel marketing, marketing communication, a client, subsidies, a loyalty program
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci s důrazem na multilevel marketing.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve společnosti K-Profi, spol. s r.o.
Zpracujte projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace.
Podrobte projekt časové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci s důrazem na multilevel marketing.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve společnosti K-Profi, spol. s r.o.
Zpracujte projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace.
Podrobte projekt časové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: contexts, strategies, and applications. 4th ed. New York: Pearson Edudation LTD, 2005, 911 s. ISBN 02-736-8772-7.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
LUDBROOK, Edward. Základy network marketingu: jak si vytvořit trvalý příjem. 1. vyd. Brno: Jiří Alman, 2000, 136 s. ISBN 80-86135-12-8.
PICKTON, David a Amanda BRODERICK. Integrated Marketing Communications. 2nd edition Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall Fiancial Times, 2004, 761 s. ISBN 02-736-7645-8.
VALENTINE, James Lee. Síla MLM: networking: podpora-marketing. 1. vyd. Praha: Pragma, 2004, 292 s. ISBN 80-720-5160-1.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: contexts, strategies, and applications. 4th ed. New York: Pearson Edudation LTD, 2005, 911 s. ISBN 02-736-8772-7.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
LUDBROOK, Edward. Základy network marketingu: jak si vytvořit trvalý příjem. 1. vyd. Brno: Jiří Alman, 2000, 136 s. ISBN 80-86135-12-8.
PICKTON, David a Amanda BRODERICK. Integrated Marketing Communications. 2nd edition Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall Fiancial Times, 2004, 761 s. ISBN 02-736-7645-8.
VALENTINE, James Lee. Síla MLM: networking: podpora-marketing. 1. vyd. Praha: Pragma, 2004, 292 s. ISBN 80-720-5160-1.
Přílohy volně vložené
jedno CD
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
OPONENT: PaedDr. Drahomíra Vojtasíková,23b
Píšete, že rozpočet na marketingovou komunikaci není předem plánován a návratnost výdajů firma statisticky nevyhodnocuje. Napadá Vás, jakým způsobem by firma mohla stanovovat rozpočet a jak sledovat návratnost investic do marketingové komunikace? ZODPOVĚZENO ZCELA
Která část navrženého projektu bude mít podle Vás největší přínos pro firmu? ZODPOVĚZENO ZCELA
V čem vidíte hlavní přínosy Lyoness systému? ZODPOVĚZENO ZCELA
VEDOUCÍ: Ing. Petra Barešová, 12b
Jaký je Váš osobní názor na tento způsob propagace? ZODPOVĚZENO ZCELA
Do projektové části jste zahrnula organizaci eventu. Proč jste tento způsob propagace na podporu marketingového multilevelu zařadila? Jaké přínosy od toho očekáváte? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Kubíčková: Co se týká cíle práce. Jak jste přišla na to, že je příležitostí pro společnost to, že roste zájem veřejnosti o multilevel marketing? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Gregar: Jaké podklady jste použila v souvislosti se zpracováním SWOT analýzy? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Dobeš: Specifikujte, jak firma poskytuje služby zpracovávání projektů? Jak je tato služba financována? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Bejtkovský: Jaká byla velkost podniků, které jste oslovila? ZODPOVĚZENO ZCELA