Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace ostravské kavárny Aston s cílem vytvořit plán, který současnou úroveň této komunikace pozvedne. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. První část tvoří teoretický základ, který se věnuje marketingu obecně, poté komunikační strategií, komunikačním mixem, charakteristikou služeb a marketingovou situační analýzou. Praktická část obsahuje analýzy, které bylo nutné zpracovat, aby bylo možné poté navrhnout projekt. Pro tyto účely byla provedena analýza marketingového mixu, analýza mikroprostředí a makroprostředí, benchmarking, dotazování a SWOT analýza. Na základě zjištěných výsledků byl navržen plán, který je tvořen třemi dílčími částmi zaměřenými na zlepšení marketingové komunikace a na závěr byl podroben nákladové, časové, rizikové a personální analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with marketing communication of the café Aston located in Ostrava with and objective to create a plan that the current level of communications raises. Thesis consist of a theoretical and practical part. The first part provides theoretical foundation, that is orientated towards marketing in general, as well as communication strategies, communication mix, service features and marketing situation analysis. The practical part contains analyses that had to be processed in order to suggest a project. For these purposes the analyses of the marketing mix, micro and macro analysis, benchmarking, interviews and SWOT analysis were made. Based on the results was proposed plan consisting of three parts focused on improving marketing communications and in the end was subjected to cost, time, risk and personnel analysis.
marketing communication, communication tools, advertising, benchmarking, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
104 s., 1 s. (157497 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace ostravské kavárny Aston s cílem vytvořit plán, který současnou úroveň této komunikace pozvedne. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. První část tvoří teoretický základ, který se věnuje marketingu obecně, poté komunikační strategií, komunikačním mixem, charakteristikou služeb a marketingovou situační analýzou. Praktická část obsahuje analýzy, které bylo nutné zpracovat, aby bylo možné poté navrhnout projekt. Pro tyto účely byla provedena analýza marketingového mixu, analýza mikroprostředí a makroprostředí, benchmarking, dotazování a SWOT analýza. Na základě zjištěných výsledků byl navržen plán, který je tvořen třemi dílčími částmi zaměřenými na zlepšení marketingové komunikace a na závěr byl podroben nákladové, časové, rizikové a personální analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with marketing communication of the café Aston located in Ostrava with and objective to create a plan that the current level of communications raises. Thesis consist of a theoretical and practical part. The first part provides theoretical foundation, that is orientated towards marketing in general, as well as communication strategies, communication mix, service features and marketing situation analysis. The practical part contains analyses that had to be processed in order to suggest a project. For these purposes the analyses of the marketing mix, micro and macro analysis, benchmarking, interviews and SWOT analysis were made. Based on the results was proposed plan consisting of three parts focused on improving marketing communications and in the end was subjected to cost, time, risk and personnel analysis.
marketing communication, communication tools, advertising, benchmarking, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z dostupných literárních zdrojů týkajících se marketingové komunikace.
Praktická část
Proveďte analýzu aktivit kavárny Aston z hlediska marketingové komunikace.
Na základě provedených analýz navrhněte plán marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z dostupných literárních zdrojů týkajících se marketingové komunikace.
Praktická část
Proveďte analýzu aktivit kavárny Aston z hlediska marketingové komunikace.
Na základě provedených analýz navrhněte plán marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BARČÍK, Tomáš. Strategický marketing. Praha: Ústav práva a právní vědy, 2013, 112 s. ISBN 978-80-905247-7-4.
FILL, Chris. Marketing communications: brand, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s.
ISBN 978-0-273-77054-1.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada, 2011, 224 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip and Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2005, 651 s. ISBN 0-13-146918-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 320 s.
ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
BARČÍK, Tomáš. Strategický marketing. Praha: Ústav práva a právní vědy, 2013, 112 s. ISBN 978-80-905247-7-4.
FILL, Chris. Marketing communications: brand, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s.
ISBN 978-0-273-77054-1.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada, 2011, 224 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip and Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2005, 651 s. ISBN 0-13-146918-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 320 s.
ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP, Dr. Vaněk, 19 bodů:
V jakém rozsahu bude kavárna realizovat Vaše návrhy - zejména ty spojené se spoluprací s jinými kulturními subjekty? Co vidíte jako největší hrozbu, které může kavárna čelit z externího prostředí a co navrhujete pro její eliminaci? Zodpovězeno zcela
Oponent DP, Ing. Durďáková, 21 bodů:
U středních rizik jste v praktické části uvedla nezájem vedení o realizaci plánu. Z jakých důvodů by podle Vás němělo vedení zájem plán realizovat a které z navrhovaných doporučení považujete za nejvíce a nejméně proveditelné?
Dr. Kramoliš: Jaké je kapacitní využití této kavárny?