Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace ve společ-nosti XY. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části je zpracována literární rešerše na téma marketingové komunikace, kde je čerpáno z české a zahraniční literatury. Analytická část se zaměřuje na představení
společnosti XY, současný stav marketingové komunikace, následně je společnost XY
podrobena situačním analýzám. Zde je zpracován benchmarking, PESTEL analýza,
SWOT analýza a nakonec je proveden marketingový výzkum. Projekt zahrnuje stanovení cílů, cílových skupin, komunikační strategie a jednotlivé marketingové nástroje. Nakonec
je vypracována nákladová, časová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The main objective of diploma thesis is to create marketing communication for company XY. This thesis consists of theoretical, analytical and project parts. In the first one
is theoretical part and it´s handled by the literature research on the topic of marketing communication, in which it´s drawn from both Czech and foreign literature. The analytical part is focused on the performance of the company, the current state of communication tools and the company is put to the test to a situational analysis. Here is processed
benchmarking, PESTEL analysis, SWOT analysis and finally marketing research.
The project involves the promotion objectives, target groups, communication strategy
and individual marketing tools. Lastly it´s elaborated cost, time and risk analysis.
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace ve společ-nosti XY. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části je zpracována literární rešerše na téma marketingové komunikace, kde je čerpáno z české a zahraniční literatury. Analytická část se zaměřuje na představení
společnosti XY, současný stav marketingové komunikace, následně je společnost XY
podrobena situačním analýzám. Zde je zpracován benchmarking, PESTEL analýza,
SWOT analýza a nakonec je proveden marketingový výzkum. Projekt zahrnuje stanovení cílů, cílových skupin, komunikační strategie a jednotlivé marketingové nástroje. Nakonec
je vypracována nákladová, časová a riziková analýza.
Anotace v angličtině
The main objective of diploma thesis is to create marketing communication for company XY. This thesis consists of theoretical, analytical and project parts. In the first one
is theoretical part and it´s handled by the literature research on the topic of marketing communication, in which it´s drawn from both Czech and foreign literature. The analytical part is focused on the performance of the company, the current state of communication tools and the company is put to the test to a situational analysis. Here is processed
benchmarking, PESTEL analysis, SWOT analysis and finally marketing research.
The project involves the promotion objectives, target groups, communication strategy
and individual marketing tools. Lastly it´s elaborated cost, time and risk analysis.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se marketingové komunikace.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace ve společnosti XY.
Na základě provedené analýzy vypracujte projekt plánu marketingové komunikace a podrobte jej časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se marketingové komunikace.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace ve společnosti XY.
Na základě provedené analýzy vypracujte projekt plánu marketingové komunikace a podrobte jej časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing Communications: Brands, experiences and participation. 6th edition. Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-27-377054-1.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 206 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER Philip a Kevin Lane KELLER. Management Marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PERREAULT William , Jr., Joseph CANNON, E. Jerome MCCARTHY. Essentials of Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach. 12th edition. New York: McGraf-Hill, 2010, 691 s. ISBN 978-0-07-340481-3.
VAŠTÍKOVÁ Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing Communications: Brands, experiences and participation. 6th edition. Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-27-377054-1.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 206 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER Philip a Kevin Lane KELLER. Management Marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PERREAULT William , Jr., Joseph CANNON, E. Jerome MCCARTHY. Essentials of Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach. 12th edition. New York: McGraf-Hill, 2010, 691 s. ISBN 978-0-07-340481-3.
VAŠTÍKOVÁ Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP, Dr. Vaněk, 20 bodů:
V jakém rozsahu bude firma realizovat Vámi podané návrhy? V čem vidíte největší přínosy Vaší práce pro firmu? Zodpovězeno částečně
Oponent DP, doc. Kozák, 24 bodů:
Nebylo by vhodnější zúčastnit se jednoho veletrhu aktivně (s. 82)? U veletrhů se udávají náklady pouze na vstupenky. Náklady by byly mnohem vyšší při započtení dopravy, ubytování a stravného. Máte odhad celkových nákladů na pasivní účast na veletrzích? Nebylo by vhodnější používat termín marketingové šetření než marketingový výzkum? Zodpovězeno částečně