Cílem této práce je inovace corporate identity společnosti ZJP, s.r.o. Zvolené téma bylo řešeno za pomoci analýzy corporate identity a situační analýzy podniku. Z těchto analýz vyplynuly slabé stránky, které vyžadují zlepšení a vytvořily tak podklad pro návrhy v projektové části. V projektové části byly navrženy zlepšení, které povedou k inovaci a tedy k zlepšení celkového stavu corporate identity. Jednotlivé části projektu byly na závěr podrobeny nákladové, rizikové a časové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis is aiming to innovate corporate identity of ZJP s.r.o. The topic was solved by analysis of corporate identity and situational analysis. Results have shown weaknesses that will need improvement and it created the base for suggestions in project part. Each part of the project were submitted by cost, risk, and time analysis.
Cílem této práce je inovace corporate identity společnosti ZJP, s.r.o. Zvolené téma bylo řešeno za pomoci analýzy corporate identity a situační analýzy podniku. Z těchto analýz vyplynuly slabé stránky, které vyžadují zlepšení a vytvořily tak podklad pro návrhy v projektové části. V projektové části byly navrženy zlepšení, které povedou k inovaci a tedy k zlepšení celkového stavu corporate identity. Jednotlivé části projektu byly na závěr podrobeny nákladové, rizikové a časové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis is aiming to innovate corporate identity of ZJP s.r.o. The topic was solved by analysis of corporate identity and situational analysis. Results have shown weaknesses that will need improvement and it created the base for suggestions in project part. Each part of the project were submitted by cost, risk, and time analysis.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se Corporate Identity.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav Corporate Identity společnosti ZJP, s.r.o.
Na základě analýzy zpracujte návrh inovace Corporate Identity společnosti ZJP, s.r.o.
Návrh podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se Corporate Identity.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav Corporate Identity společnosti ZJP, s.r.o.
Na základě analýzy zpracujte návrh inovace Corporate Identity společnosti ZJP, s.r.o.
Návrh podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ROPER, Stuart a Stuart ROPER. Corporate reputation: brand and communication. New York: Pearson, 2012, 332 p. ISBN 9780273727590.
STEJSKALOVÁ, Dita, Iveta HORÁKOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komunikace. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 254 s. ISBN 978-80-7261-178-2.
SVOBODA, Václav. Corporate identity: učební text. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004, 67 s. ISBN 8073181061.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 240 s. ISBN 80-247-0564-8.
WHEELER, Alina. Designing brand identity: an essential guide for the entire branding team. 3rd ed. Hoboken, N.J.: John Wiley and Sons, c2009, 310 p. ISBN 0470401427.
Seznam doporučené literatury
ROPER, Stuart a Stuart ROPER. Corporate reputation: brand and communication. New York: Pearson, 2012, 332 p. ISBN 9780273727590.
STEJSKALOVÁ, Dita, Iveta HORÁKOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komunikace. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 254 s. ISBN 978-80-7261-178-2.
SVOBODA, Václav. Corporate identity: učební text. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004, 67 s. ISBN 8073181061.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 240 s. ISBN 80-247-0564-8.
WHEELER, Alina. Designing brand identity: an essential guide for the entire branding team. 3rd ed. Hoboken, N.J.: John Wiley and Sons, c2009, 310 p. ISBN 0470401427.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: dr. Vaněk 18 bodů
Pokud marketingový pracovník bude časově vytížen, kdo jej nahradí a za jakou cenu v rámci úpravy webových stránek? ZODPOVĚZENO ZCELA
Co už bylo nebo bude primárně realizováno firmou jako první věc? ZODPOVĚZENO ZCELA
Oponent: Dr. Kramoliš 16 bodů
1. Marketingový specialista za 20tis. hrubé mzdy, to předpokládáte že bude pracovat na částečný úvazek? (mzda je hrubě podhodnocená) ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
2. Ja bude vypadat inovace loga a kolik bude stát? (tato položka chybí v rozpočtu) ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
3. Jak korespondují navržené citáty na nástěnky s vizí firmy (str. 73.)? ZODPOVĚZENO ZCELA
4. Bude firma vypisovat soutěž a vybírat nejlepší grafické návrhy, či osloví jen doporučenou a nebude mít tak možnost srovnání? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Mgr. Richtr: Čeho se bude týkat školení zaměstnanců? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Stanňková: Z jakého dotačného titulu budete žádat o dotace? Je tam nějaká spoluúčast? Školení bude fiancováno z dotací a sníží se tím náklady? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Poznámka Doc. Staňková: analýzy jsou značně chaotické a nepřehledné.