Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci, která je zaměřena zejména na možné budoucí zaměstnance. Současný stav je analyzován pomocí SWOT analýzy, polostrukturovaného rozhovoru a komunikačního mixu. Z výsledků analýzy vychází projekt, jehož cílem je komplexně zlepšit marketingovou komunikaci směrem k veřejnosti, kde je potenciál budoucích zaměstnanců.
Anotace v angličtině
The Master's Thesis is focused on marketing communication which is focused especially on possible future employees. The current situation is analyzed using SWOT analysis, semi-structured interview and communication mix. The project is based on the results of the analysis and its aim is to comprehensively improve the marketing communication towards public, where the potential of future employees lies.
Marketing Communication, Region Office, SWOT Analysis, Communication Mix, Semi-structured Interview Job Applicant, Cost Analysis, Risk Analysis.
Rozsah průvodní práce
94 s. (138 554 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci, která je zaměřena zejména na možné budoucí zaměstnance. Současný stav je analyzován pomocí SWOT analýzy, polostrukturovaného rozhovoru a komunikačního mixu. Z výsledků analýzy vychází projekt, jehož cílem je komplexně zlepšit marketingovou komunikaci směrem k veřejnosti, kde je potenciál budoucích zaměstnanců.
Anotace v angličtině
The Master's Thesis is focused on marketing communication which is focused especially on possible future employees. The current situation is analyzed using SWOT analysis, semi-structured interview and communication mix. The project is based on the results of the analysis and its aim is to comprehensively improve the marketing communication towards public, where the potential of future employees lies.
Marketing Communication, Region Office, SWOT Analysis, Communication Mix, Semi-structured Interview Job Applicant, Cost Analysis, Risk Analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky v oblasti marketingové komunikace.
Praktická část
Popište a zanalyzujte současnou úroveň marketingové komunikace Krajského úřadu Zlínského kraje.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky v oblasti marketingové komunikace.
Praktická část
Popište a zanalyzujte současnou úroveň marketingové komunikace Krajského úřadu Zlínského kraje.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
FILL, Chris. Marketing communications: interactivity, communities and content. 5th ed. Harlow: Prentice Hall, 2009, 958 s. ISBN 978-0-273-71722-5.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., ISBN 978-80-247-3622-8.
SMITH, Paul a Ze ZOOK. Marketing communications: integrating offline and online with social media. 5th ed. London: Kogan Page, 2011, 483 s. ISBN 978-0-7494-6193-5.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
FILL, Chris. Marketing communications: interactivity, communities and content. 5th ed. Harlow: Prentice Hall, 2009, 958 s. ISBN 978-0-273-71722-5.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., ISBN 978-80-247-3622-8.
SMITH, Paul a Ze ZOOK. Marketing communications: integrating offline and online with social media. 5th ed. London: Kogan Page, 2011, 483 s. ISBN 978-0-7494-6193-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP, doc. Kacr, 22 bodů:
Do jaké míry se shodují výsledky analýzy pomocí polostrukturovaného rozhovoru s výsledky získanými pomocí SWOT analýzy. Zodpovězeno zcela. Harmonogram realizace projektu je zpracován velmi detailně - termíny plnění jednotlivých úkolů jsou stanoveny na konkrétní kalendářní data. Je diplomantka přesvědčena o tom, že tento terminář bude možno dodržet? Zodpovězeno částečně.
Oponent DP, Haltofová, 16 bodů:
V práci několikrát citujete "interní dokumenty", prosím specifikujte, o jaké dokumenty se jedná. Specifikujte prosím špatně obsaditelné pozice uvedené v kapitole 7.1.1. a vysvětlete, proč se domníváte, že inzercí v magazínu Okno do kraje by se vyřešil problém s jejich obsazením. Zodpovězeno částečně.
Doc. Kubík: Zvažovala jste ve své práci OP Střední Morava. Zodpovězeno zcela.