Obsahem této diplomové práce je projekt marketingové komunikace FAST/SAFE rally academy. Diplomová práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá literární rešerší marketingového mixu služeb, marketingové komunikace a komunikačního mixu. Následující praktická část v sobě dále zahrnuje analytickou a projektovou část. Analytická část je věnována představení FAST/SAFE rally academy a situační analýze skládající se z PESTLE analýzy, charakteristiky konkurence, analýzy současné úrovně marketingové komunikace, benchmarkingu a SWOT analýzy. Poznatky získané v analytické části jsou následně využity pro projekt nové marketingové komunikace. Ten je v závěru projektové části následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The topic of this diploma thesis is Marketing Communication Project of the FAST/SAFE rally academy. The diploma thesis is consisted by theoretical and practical part. The theoretical part deals with the literature researching of services marketing mix, marketing communication and communication mix. The following practical part includes the analytical and project part. The analytical part is dedicated to introduction of the FAST/SAFE rally academy and situational analysis consisting of PESTLE analysis, characteristics of the competitors, analysis of the current level of marketing communications, benchmarking and SWOT analysis. The knowledges obtained in the analytical part are subsequently utilized for the new marketing communication project. The project which is proposed in the conclusion of the project part is subjected to time, cost and risk analysis.
Services Marketing Mix, Marketing Communication, Communication Mix, Advertising, Internet Marketing, SWOT analysis, Marketing Communication Project.
Rozsah průvodní práce
123 s. (208 610)
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem této diplomové práce je projekt marketingové komunikace FAST/SAFE rally academy. Diplomová práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá literární rešerší marketingového mixu služeb, marketingové komunikace a komunikačního mixu. Následující praktická část v sobě dále zahrnuje analytickou a projektovou část. Analytická část je věnována představení FAST/SAFE rally academy a situační analýze skládající se z PESTLE analýzy, charakteristiky konkurence, analýzy současné úrovně marketingové komunikace, benchmarkingu a SWOT analýzy. Poznatky získané v analytické části jsou následně využity pro projekt nové marketingové komunikace. Ten je v závěru projektové části následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The topic of this diploma thesis is Marketing Communication Project of the FAST/SAFE rally academy. The diploma thesis is consisted by theoretical and practical part. The theoretical part deals with the literature researching of services marketing mix, marketing communication and communication mix. The following practical part includes the analytical and project part. The analytical part is dedicated to introduction of the FAST/SAFE rally academy and situational analysis consisting of PESTLE analysis, characteristics of the competitors, analysis of the current level of marketing communications, benchmarking and SWOT analysis. The knowledges obtained in the analytical part are subsequently utilized for the new marketing communication project. The project which is proposed in the conclusion of the project part is subjected to time, cost and risk analysis.
Services Marketing Mix, Marketing Communication, Communication Mix, Advertising, Internet Marketing, SWOT analysis, Marketing Communication Project.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace a komunikačního mixu a stanovte předpoklady pro zpracování praktické části.
Praktická část
Charakterizujte FAST / SAFE rally academy a analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt nové marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace a komunikačního mixu a stanovte předpoklady pro zpracování praktické části.
Praktická část
Charakterizujte FAST / SAFE rally academy a analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt nové marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 864 s.
ISBN 978-0-273-77054-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s.
ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s.
ISBN 978-80-7261-237-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s.
ISBN 978-80-247-3622-8.
SHIMP, Terence A a J ANDREWS. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 9th ed. Mason, OH: South Western Cengage Learning, 2013, 752 s. ISBN 978-1-111-58021-6.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 864 s.
ISBN 978-0-273-77054-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s.
ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s.
ISBN 978-80-7261-237-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s.
ISBN 978-80-247-3622-8.
SHIMP, Terence A a J ANDREWS. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. 9th ed. Mason, OH: South Western Cengage Learning, 2013, 752 s. ISBN 978-1-111-58021-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP, Dr. Vaněk, 20 bodů:
Který návrh považujete za nejvýznamnější ve Vaší práci? Zodpovězeno zcela. Co vidíte jako největší slabinu firmy v oblasti komunikačního mixu? Zodpovězeno zcela
Oponent DP, Ing. Zlámalová, 26 bodů:
Je reálné a za jakých podmínek rozšíření služeb FAST/SAFE rally academy i do jiných států kromě Slovenska (Polsko, Rakousko)? Zodpovězeno zcela. Jaké další možnosti využití event marketingu by šlo realizovat mimo servisní zázemí jezdce Jana Jelínka při konání závodů rally? Zodpovězeno zcela
Dr. Kramoliš: Mně se líbilo v práci, že jste nabídl široké spektrum marketingových aktivit. V práci jste uvedl, že chcete navýšit zákazníky o 25%? Jak jste na to číslo přišel? V rozpočtu nekalkulujete s oportunitními náklady? Proč jste v práci nespočítal, kolik by stála práce zaměstnance, který by tyto aktivity realizoval? Jak je placen? Počítal jste s tím, že se zákazníci budou vracet nebo se jedná o jednorázové zákazníky? Zodpovězeno částečně
Doc. Chovancová: Bylo by lepší rozčlenění prezentace na tři hlavní části. I závěr Vaší práce není srozumitelný a jasně vymezen. Zodpovězeno