Cílem mé bakalářské práce je analyzovat importní sortiment ve firmě HP TRONIC. Nej-prve jsem zpracovala teoretické informace vysvětlující marketingový mix produktu. Poté byla provedena SWOT analýza ve firmě HP TRONIC se zaměřením na import elektrospo-třebičů. Snažila jsem navrhnout výběr importovaných výrobků, které vytvoří pestré výrob-kové portfolio s ohledem na individualitu zákazníků na českém trhu.
Anotace v angličtině
The aim of my Bachelor thesis is to analyze imported assortment in HP TRONIC Zlín. Firstly I worked with theory that explains marketing mix of products. A SWOT analysis of HP TRONIC Company with focus on the importation domestic appliances and customer electronics has been made. I tried to propose a selection of imported goods, which creates a wide range portfolio of products for individual types of Czech consumers.
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat importní sortiment ve firmě HP TRONIC. Nej-prve jsem zpracovala teoretické informace vysvětlující marketingový mix produktu. Poté byla provedena SWOT analýza ve firmě HP TRONIC se zaměřením na import elektrospo-třebičů. Snažila jsem navrhnout výběr importovaných výrobků, které vytvoří pestré výrob-kové portfolio s ohledem na individualitu zákazníků na českém trhu.
Anotace v angličtině
The aim of my Bachelor thesis is to analyze imported assortment in HP TRONIC Zlín. Firstly I worked with theory that explains marketing mix of products. A SWOT analysis of HP TRONIC Company with focus on the importation domestic appliances and customer electronics has been made. I tried to propose a selection of imported goods, which creates a wide range portfolio of products for individual types of Czech consumers.
Proveďte průzkum literárních pramenů zabývajících se problematikou marketingového mixu se zaměřením na produkt.
Proveďte analýzu importního sortimentu ve firmě HP TRONIC Zlín, spol. s r. o.
Na základě získaných poznatků navrhněte doporučení pro vypracování sortimentní struktury importních výrobků.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů zabývajících se problematikou marketingového mixu se zaměřením na produkt.
Proveďte analýzu importního sortimentu ve firmě HP TRONIC Zlín, spol. s r. o.
Na základě získaných poznatků navrhněte doporučení pro vypracování sortimentní struktury importních výrobků.
Seznam doporučené literatury
[1]SYNEK, M. a kol.: Ekonomika a řízení podniku. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1995. 446 s. ISBN 80-7079-496-8.
[2]ČICHOVSKÝ, L.: Marketing zahraničního obchodu. Praha: Radix, 1997. 332 s. ISBN 80-86031-07-1.
[3]SMITH, P.: Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
[4]SVĚTLÍK, J.: Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 272 s. ISBN 80-247-0422-6.
Seznam doporučené literatury
[1]SYNEK, M. a kol.: Ekonomika a řízení podniku. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1995. 446 s. ISBN 80-7079-496-8.
[2]ČICHOVSKÝ, L.: Marketing zahraničního obchodu. Praha: Radix, 1997. 332 s. ISBN 80-86031-07-1.
[3]SMITH, P.: Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
[4]SVĚTLÍK, J.: Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 272 s. ISBN 80-247-0422-6.