Diplomová práce se zabývá zefektivněním marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s.. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární rešerši na danou problematiku online marketingu a především pak marketingu na sociálních sítích. Praktická část obsahuje důkladnou analýzu Facebookového účtu multikina GAC spolu s analýzou ostatních používaných sítí. V rámci praktické části je taktéž proveden kvantitativní marketingový výzkum. Poslední část práce obsahuje návrh zefektivnění marketingu na Facebooku pomocí placené propagace spolu s návrhy a doporučeními pro působení na ostatních sociálních sítích, které multikino GAC využívá.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with efficiency increasing project in social media marketing with emphasis on Facebook in company Golden Apple Cinema, a.s.. The thesis is divided into theoretical and pracical part. Theoretical part contains general knowledge about online marketing, especially about social media marketing. Practical part includes thorough analysis of GACinema's Facebook account along with analysis of other social network accounts. In the practical part there is also quantitative research. Last part of this thesis contains efficiency increasing project on Facebook with paid promotion along with suggestions and proposals for the others social networks that GACinema use.
Klíčová slova
Online marketing, sociální sítě, propagace, Facebook, konverzní pixel
Klíčová slova v angličtině
Online marketing, social networks, promotion, Facebook, conversion pixel
Rozsah průvodní práce
100 s. (145 121 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá zefektivněním marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s.. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární rešerši na danou problematiku online marketingu a především pak marketingu na sociálních sítích. Praktická část obsahuje důkladnou analýzu Facebookového účtu multikina GAC spolu s analýzou ostatních používaných sítí. V rámci praktické části je taktéž proveden kvantitativní marketingový výzkum. Poslední část práce obsahuje návrh zefektivnění marketingu na Facebooku pomocí placené propagace spolu s návrhy a doporučeními pro působení na ostatních sociálních sítích, které multikino GAC využívá.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with efficiency increasing project in social media marketing with emphasis on Facebook in company Golden Apple Cinema, a.s.. The thesis is divided into theoretical and pracical part. Theoretical part contains general knowledge about online marketing, especially about social media marketing. Practical part includes thorough analysis of GACinema's Facebook account along with analysis of other social network accounts. In the practical part there is also quantitative research. Last part of this thesis contains efficiency increasing project on Facebook with paid promotion along with suggestions and proposals for the others social networks that GACinema use.
Klíčová slova
Online marketing, sociální sítě, propagace, Facebook, konverzní pixel
Klíčová slova v angličtině
Online marketing, social networks, promotion, Facebook, conversion pixel
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky získané z dostupných literárních zdrojů týkajících se online marketingu a sociálních sítí.
Praktická část
Analyzujte současný marketing na sociálních sítích ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zefektivnění marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook.
Podrobte navržený projekt časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky získané z dostupných literárních zdrojů týkajících se online marketingu a sociálních sítí.
Praktická část
Analyzujte současný marketing na sociálních sítích ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zefektivnění marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook.
Podrobte navržený projekt časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BARKER, Melissa S. Social media marketing: a strategic approach. 1st edition. Mason, OH: South-Western CengageLearning, 2013, 380 s. ISBN 978-0-538-48087-1.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
FUNK, Tom. Advanced social media marketing: how to lead, launch, and manage a successful social media program.
1st edition. New York: Apress, 2013, 246 s. ISBN 978-1-4302-4407-3.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: metriky sociálních médií od A do Z. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
TREADAWAY, Chris a Mari SMITH. Marketing na Facebooku: výukový kurz. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 296 s. ISBN 978-80-251-3337-8.
Seznam doporučené literatury
BARKER, Melissa S. Social media marketing: a strategic approach. 1st edition. Mason, OH: South-Western CengageLearning, 2013, 380 s. ISBN 978-0-538-48087-1.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
FUNK, Tom. Advanced social media marketing: how to lead, launch, and manage a successful social media program.
1st edition. New York: Apress, 2013, 246 s. ISBN 978-1-4302-4407-3.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: metriky sociálních médií od A do Z. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
TREADAWAY, Chris a Mari SMITH. Marketing na Facebooku: výukový kurz. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 296 s. ISBN 978-80-251-3337-8.
Přílohy volně vložené
1xCD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
OPONENT: Mgr. Michal Gaja,24b
Je podle vás nezbytně nutné jít cestou finanční podpory komunikace na FB a nebo stačí stávající stav komunikace s přihlédnutím k návrhu rozšíření komunikace i v čase 21:00? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jak si vede FB GAC v porovnání s konkurenčními FB profily síťových multikin CineStar a Cinema City? ZODPOVĚZENO ZCELA
VEDOUCÍ: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D., 21b
Seznámil jste vedení společnost GAC s projektem? Jakou část projekt bude firma realizovat a v jakém časovém horizontu? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Kubíčková: Daly si vaše aktivity cíl, na kolik zvýšit množství fanoušků na FB? Analyzoval jste reálné návštěvníky kina? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Gregar: Specifikujte, jak vypadal elektronický dotazník. Charakterizujte respondenty elektronického dotazníku. Vysvětlete, jak jste kalkuloval náklady projektu? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Dobeš: Ohledně analýzy návštěvnosti webu, je pro Vás návštěvník to samé jako člověk? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Bejtkovský: Stanovil jste si nějaký segment, pro koho budete dávat doporučení? Proč jste do SWOT analýzy dal vytvoření Instagramového účtu? ZODPOVĚZENO ZCELA