Tato práce se zaobírá úlohou korporátního designu ve společnosti PS-TRONIC. Kromě vi-zuální složky se práce věnuje i celkové korporátní identitě a marketingové komunikaci. Ty jsou v rámci práce podrobeny několika analýzám tak, aby došlo k odhalení slabých míst a tak následně mohl vzniknout projekt pro jejich odstranění.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on the role of corporate design in PS-TRONIC company. Apart from visual part, the work deals with corporate identity and marketing communications. These are subjected to several analyses to point out weaknesses, so that a project could be developed to remove them.
Klíčová slova
Korporátní identita, korporátní design, korporátní produkt, korporátní kul-tura, korporátní komunikace, SEO, SWOT, merchandising, in-store, Google Analytics, he-atmap, focus groups, marketingová komunikace, korporátní design manuál, firemní filozofie
Tato práce se zaobírá úlohou korporátního designu ve společnosti PS-TRONIC. Kromě vi-zuální složky se práce věnuje i celkové korporátní identitě a marketingové komunikaci. Ty jsou v rámci práce podrobeny několika analýzám tak, aby došlo k odhalení slabých míst a tak následně mohl vzniknout projekt pro jejich odstranění.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on the role of corporate design in PS-TRONIC company. Apart from visual part, the work deals with corporate identity and marketing communications. These are subjected to several analyses to point out weaknesses, so that a project could be developed to remove them.
Klíčová slova
Korporátní identita, korporátní design, korporátní produkt, korporátní kul-tura, korporátní komunikace, SEO, SWOT, merchandising, in-store, Google Analytics, he-atmap, focus groups, marketingová komunikace, korporátní design manuál, firemní filozofie
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se korporátního designu.
Praktická část
Zhodnoťte současný stav korporátního designu ve společnosti PS-TRONIC.
Na základě předchozích výsledků vypracujte projekt změny korporátního designu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze a zhodnoťte celkový přínos pro firmu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se korporátního designu.
Praktická část
Zhodnoťte současný stav korporátního designu ve společnosti PS-TRONIC.
Na základě předchozích výsledků vypracujte projekt změny korporátního designu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze a zhodnoťte celkový přínos pro firmu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HORŇÁK, Pavel. Kreativita v reklamě. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2014, 293 s. ISBN 978-80-87500-49-1.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo and corporate identity. 3. přeprac. vyd. Praha: Kafka Design, c2014, 128 s. ISBN 978-80-260-6771-9.
KNAPP, Pat Matson. Designing corporate identity: graphic design as a business strategy. 1st ed. Gloucester, Mass: Rockport, 2000, 160 s. ISBN 978-156-4967-978.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 13th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2009, 124 s. ISBN 978-0-13-600998-6.
SVOBODA, Václav. Corporate identity: učební text. vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003, 67 s. ISBN 8073181061.
Seznam doporučené literatury
HORŇÁK, Pavel. Kreativita v reklamě. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2014, 293 s. ISBN 978-80-87500-49-1.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo and corporate identity. 3. přeprac. vyd. Praha: Kafka Design, c2014, 128 s. ISBN 978-80-260-6771-9.
KNAPP, Pat Matson. Designing corporate identity: graphic design as a business strategy. 1st ed. Gloucester, Mass: Rockport, 2000, 160 s. ISBN 978-156-4967-978.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 13th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2009, 124 s. ISBN 978-0-13-600998-6.
SVOBODA, Václav. Corporate identity: učební text. vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003, 67 s. ISBN 8073181061.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
OPONENT: Ing. Pavlína Matušková, 23b
Firma PS TRONIC chce být vnímána jako prodejce počítačové techniky. Myslíte si, že obchodní zastoupení O2, Sazky a dalších je pro subjekt komunikační přítěží? ZODPOVĚZENO ZCELA
Které dva prvky komunikačního mixu hodnotíte v případě zkoumané firmy jako nejdůležitější? ZODPOVĚZENO ZCELA
VEDOUCÍ: Mgr. Jan Čada, 18b
Jak probíhala vaše kamerová studie? Znáte princip oční kamery? Považujete jej za vhodný pro případné rozšíření vaší práce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jakým způsobem probíhalo focus group šetření jehož výsledky uvádíte na straně 62? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Kubíčková: U SWOT analýzy uvádíte jako silnou stánku zákazníky, může být zákazník silnou stránkou? Co znamená hrozba T5 "špatné mínění"? Proč jste zvolil model hromadné obsluhy? Jakou má vazbu na marketingovou komunikaci? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Gregar: Jak jste přidělovat jednotlivé hodnoty u SWOT analýzy? Jak jste dospěl ke space analýze? Jak na ni reagoval majitel firmy? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Dobeš: Neruší se vybrané barvy ve Vámi navrhovaném logu?