Diplomová práce se zabývá návrhem konceptu marketingového komunikačního plánu pro společnost Fatra Napajedla, a.s.. Diplomová práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární rešerši na danou problematiku marketingu na B2B trzích a nové formy marketingové komunikace. Praktická část obsahuje analýzy PESTE, Porterovu, SWOT a produktový benchmarking. V rámci praktické části je zpracován také kvalitativní marketingový výzkum. Celý návrh komunikačního plánu je podroben rizikové, nákladové a časové analýze.
Anotace v angličtině
Main goal of this master thesis is proposal of marketing communication project of waterproofing membranes for Fatra, a. s. company. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part contains general knowledge of marketing communication for B2B markets, new forms of marketing communication. In practical part of this thesis is company analysed using PESTE, Porter, SWOT analysis and product benchmarking. Based on results is proposed project of marketing communication plan focused on improving marketing communication which deals with costs, time and risk analyses.
Diplomová práce se zabývá návrhem konceptu marketingového komunikačního plánu pro společnost Fatra Napajedla, a.s.. Diplomová práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární rešerši na danou problematiku marketingu na B2B trzích a nové formy marketingové komunikace. Praktická část obsahuje analýzy PESTE, Porterovu, SWOT a produktový benchmarking. V rámci praktické části je zpracován také kvalitativní marketingový výzkum. Celý návrh komunikačního plánu je podroben rizikové, nákladové a časové analýze.
Anotace v angličtině
Main goal of this master thesis is proposal of marketing communication project of waterproofing membranes for Fatra, a. s. company. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part contains general knowledge of marketing communication for B2B markets, new forms of marketing communication. In practical part of this thesis is company analysed using PESTE, Porter, SWOT analysis and product benchmarking. Based on results is proposed project of marketing communication plan focused on improving marketing communication which deals with costs, time and risk analyses.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární prameny a formulujte teoretická východiska pro vytvoření plánu marketingové komunikace firmy.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace ve firmě.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt komunikačního plánu hydroizolačních fólií pro firmu Fatra, a.s.
Podrobte navržený projekt časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární prameny a formulujte teoretická východiska pro vytvoření plánu marketingové komunikace firmy.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace ve firmě.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt komunikačního plánu hydroizolačních fólií pro firmu Fatra, a.s.
Podrobte navržený projekt časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ELLIS, Nick. Business to business marketing: relationships, networks and strategies. 1st ed. Oxford: Oxford University Press, 2011, 351 s. ISBN 978-0-19-955168-2.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s.
ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 195 s.
ISBN 978-80-7261-160-7.
KOTLER, Philip a Fernando TRÍAS DE BES MINGOT. Inovativní marketing: jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 199 s. ISBN 80-247-0921-x.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s.
ISBN 978-0-273-78699-3.
Seznam doporučené literatury
ELLIS, Nick. Business to business marketing: relationships, networks and strategies. 1st ed. Oxford: Oxford University Press, 2011, 351 s. ISBN 978-0-19-955168-2.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s.
ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 195 s.
ISBN 978-80-7261-160-7.
KOTLER, Philip a Fernando TRÍAS DE BES MINGOT. Inovativní marketing: jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 199 s. ISBN 80-247-0921-x.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s.
ISBN 978-0-273-78699-3.
Přílohy volně vložené
1x CD-ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
OPONENT: Ing. Jaroslav Hlavica, 27b
V popisu konkurence v rámci Porterovy analýzy autor uvádí pouze 1 firmu nabízející asfaltové pásy. Při produktovém benchmarkingu zvolil pro porovnání s hydroizolačními fóliemi asfaltové pásy. Z jakého důvodu neporovnal konkurenční nabídky fólií z PVC nebo TPO? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jakou rozdíly v použití marketingových nástrojů na podporu prodeje při oslovování B2B zákazníků na tuzemském a zahraničních trzích? Nebo případně při podpoře prodeje TPO hydroizolačních fólií namísto PVC? ZODPOVĚZENO ZCELA
VEDOUCÍ: Ing. Jiří Vaněk, Ph.D., 19b
Jaké Vaše návrhy bude firma realizovat? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Kubíčková: Kdo je cílovou skupinou zákazníků v komunikačním mixu? Proč jste v rámci marketingového výzkumu zvolil jeden expertní rozhovor? Bylo by řešením zacílit i na potenciální zákazníky? Myslíte si, že účast na veletrhu znamená vstup na zahraniční trh? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Gregar: Jak jste při konstrukci maticí IFE a EFE přiděloval váhy k jednotlivým faktorům? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Dobeš: Jak jste sestavoval organizační strukturu? Podle jakého klíče jste vyhodnocoval komunikační nástroje? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Bejtkovský: Proč jste v rámci benchmarkingu jste porovnával Váš produkt jen s jedním konkurentem? ZODPOVĚZENO ZCELA