Diplomová práce ''Projekt podpory propagace cestovní kanceláře Ancora‘‘ si klade za cíl vytvořit optimální propagační materiály, které by vyhovovaly zejména klientům a poskytly jim všechny potřebné informace. Tomuto ryze praktickému cíli je podřízena koncepce celé práce, jenž byla zpracována formou projektu. V části teoretické byly shromážděny poznatky z oblasti marketingu v cestovním ruchu. Marketingový výzkum měl pomoci odhalit přání a potřeby klientů a formulovat požadavky, které musí propagační materiály splňovat. Na závěr byly vytvořeny informační letáky, které poslouží jako předloha pro katalog cestovní kanceláře na rok 2007.
Anotace v angličtině
The main goal of my master thesis - ''The Project of Promotional Support for The Travel Agency Ancora‘‘ - was to create the optimum and suitable promotional materials, that would help customers and provide them all requested information. The whole master thesis was written as ''project‘‘. In the section of premises were accumulated all of the theoretical knowledge from modern marketing approach and its application the area of tourism. Marketing research helped to collect all the information needed to make the optimum promotional materials. The information leaflets were created in the last, project section.
Diplomová práce ''Projekt podpory propagace cestovní kanceláře Ancora‘‘ si klade za cíl vytvořit optimální propagační materiály, které by vyhovovaly zejména klientům a poskytly jim všechny potřebné informace. Tomuto ryze praktickému cíli je podřízena koncepce celé práce, jenž byla zpracována formou projektu. V části teoretické byly shromážděny poznatky z oblasti marketingu v cestovním ruchu. Marketingový výzkum měl pomoci odhalit přání a potřeby klientů a formulovat požadavky, které musí propagační materiály splňovat. Na závěr byly vytvořeny informační letáky, které poslouží jako předloha pro katalog cestovní kanceláře na rok 2007.
Anotace v angličtině
The main goal of my master thesis - ''The Project of Promotional Support for The Travel Agency Ancora‘‘ - was to create the optimum and suitable promotional materials, that would help customers and provide them all requested information. The whole master thesis was written as ''project‘‘. In the section of premises were accumulated all of the theoretical knowledge from modern marketing approach and its application the area of tourism. Marketing research helped to collect all the information needed to make the optimum promotional materials. The information leaflets were created in the last, project section.
Vymezte cestovní ruch jako specifickou oblast služeb.
Definujte druhy cestovního ruchu.
Stanovte zásady marketingu cestovního ruchu.
Objasněte význam propagace v oblasti cestovního ruchu.
II. Praktická část
Prozkoumejte spokojenost klientů s úrovní ubytovacích zařízení a jinými službami cestovní kanceláře Ancora.
Analyzujte vliv propagace na objem prodeje zájezdů cestovní kanceláře Ancora.
Navrhněte propagační materiály k podpoře prodeje zájezdů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vymezte cestovní ruch jako specifickou oblast služeb.
Definujte druhy cestovního ruchu.
Stanovte zásady marketingu cestovního ruchu.
Objasněte význam propagace v oblasti cestovního ruchu.
II. Praktická část
Prozkoumejte spokojenost klientů s úrovní ubytovacích zařízení a jinými službami cestovní kanceláře Ancora.
Analyzujte vliv propagace na objem prodeje zájezdů cestovní kanceláře Ancora.
Navrhněte propagační materiály k podpoře prodeje zájezdů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] MORRISON, A. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85605-90-02.
[2] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M.: Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-995-0.
[3] MALÁ, V. Cestovní ruch. Praha: VŠE, 1999. ISBN 80-7079-443-7.
[4] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum: metodologie a aplikace. 1. vydání. Praha: VŠE, 1998. ISBN 80-7079-394-5.
[5] KOTLER, P. Marketing Management. 7. vydání. Praha: Victoria Publishing, 1991. ISBN 80-85605-02-2.
Seznam doporučené literatury
[1] MORRISON, A. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85605-90-02.
[2] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M.: Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-995-0.
[3] MALÁ, V. Cestovní ruch. Praha: VŠE, 1999. ISBN 80-7079-443-7.
[4] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum: metodologie a aplikace. 1. vydání. Praha: VŠE, 1998. ISBN 80-7079-394-5.
[5] KOTLER, P. Marketing Management. 7. vydání. Praha: Victoria Publishing, 1991. ISBN 80-85605-02-2.