Diplomová práca sa zaoberá projektom vytvorenia ideálneho investičného produktu v spoločnosti ING životná poisťovňa. Na základe analýzy testu investora som navrhla nový produkt, ktorý zodpovedá požiadavkam klientov, a je to kombinácia bežného účtu, dlhopisového a akciového fondu.
Anotace v angličtině
My thesis deals with a project of creating the ideal investment product in ING life insurance company. After doing the analysis of the investment test I proposed the new product which squares with client demand and it is a combination of current account, bond and stock fund.
Klíčová slova
kolektívne investovanie, otvorený a uzavretý podielový fond, akcia, dlhopis, investičný štýl, investičná stratégia, riziko, investičný produkt
Diplomová práca sa zaoberá projektom vytvorenia ideálneho investičného produktu v spoločnosti ING životná poisťovňa. Na základe analýzy testu investora som navrhla nový produkt, ktorý zodpovedá požiadavkam klientov, a je to kombinácia bežného účtu, dlhopisového a akciového fondu.
Anotace v angličtině
My thesis deals with a project of creating the ideal investment product in ING life insurance company. After doing the analysis of the investment test I proposed the new product which squares with client demand and it is a combination of current account, bond and stock fund.
Klíčová slova
kolektívne investovanie, otvorený a uzavretý podielový fond, akcia, dlhopis, investičný štýl, investičná stratégia, riziko, investičný produkt
Charakterizujte podílové fondy a jiné investiční produkty z pohledu obyvatel SR, porovnejte typy investic v SR a v zahraničí.
II. Praktická část
Analyzujte nabídky řešení investic ve vybrané investiční společnosti ING životní pojišťovna, která spojuje výhody a jistotu přijatelného rizika z pohledu klienta.
Zhodnoťte výsledky analýz výhod a rizik investičních produktů firmy.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt marketingového mixu ideálního investičního produktu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Charakterizujte podílové fondy a jiné investiční produkty z pohledu obyvatel SR, porovnejte typy investic v SR a v zahraničí.
II. Praktická část
Analyzujte nabídky řešení investic ve vybrané investiční společnosti ING životní pojišťovna, která spojuje výhody a jistotu přijatelného rizika z pohledu klienta.
Zhodnoťte výsledky analýz výhod a rizik investičních produktů firmy.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt marketingového mixu ideálního investičního produktu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] LIŠKA, V., GAZDA, J. Kapitálové trhy a kolektivní investování. Praha:Kamil Mařík Professional Publishing, 2004. 525 s. ISBN 80-86419-63-0
[2] STEIGAUF, S., Fondy, jak vydělávat pomocí fondů. Praha: GRADA Publishing, 2005. 192 s. ISBN 80-247-0247-9
[3] KOHOUT, P., Investiční strategie pro třetí tisíciletí. Praha: GRADA Publishing, 2005. 292 s. ISBN 80-247-1438-8
[4] BOROSON, W. Jak investovat ve společných investičních fondech. Přel. Media Market s.r.o. Praha: Victoria Publishing, 1997. 153 s. ISBN 80-85605-58-9
[5] SYROVÝ, P. Investování pro začátečníky. 1. vyd. Praha: GRADA Publishing, 2005. 176 s. ISBN 80-247-1205-9
Seznam doporučené literatury
[1] LIŠKA, V., GAZDA, J. Kapitálové trhy a kolektivní investování. Praha:Kamil Mařík Professional Publishing, 2004. 525 s. ISBN 80-86419-63-0
[2] STEIGAUF, S., Fondy, jak vydělávat pomocí fondů. Praha: GRADA Publishing, 2005. 192 s. ISBN 80-247-0247-9
[3] KOHOUT, P., Investiční strategie pro třetí tisíciletí. Praha: GRADA Publishing, 2005. 292 s. ISBN 80-247-1438-8
[4] BOROSON, W. Jak investovat ve společných investičních fondech. Přel. Media Market s.r.o. Praha: Victoria Publishing, 1997. 153 s. ISBN 80-85605-58-9
[5] SYROVÝ, P. Investování pro začátečníky. 1. vyd. Praha: GRADA Publishing, 2005. 176 s. ISBN 80-247-1205-9