Ve své diplomové práci jsem na základě poznatků z literatury charakterizovala telemarketing a jeho nezastupitelnou roli ve firmách, zabývajících se službami. Tyto teoretické poznatky jsem poté využila pro provedení analýzy současného stavu telemarketingu. Na základě výsledků analýzy a s ohledem na dlouhodobou strategii Klientského centra je hlavním cílem projektu navrhnout opatření pro úspěšné zavedení aktivního telemarketingu.
Anotace v angličtině
In my Master thesis I have used the bases of literal digest in order to characterize telemarketing and its role in the firm, engage in services. These theoretical findings have been used as the foundation for conducting the analyses of the current situation in telemarketing. On the basis of results the analyses and with reference to long-term strategy Call centre is the principal project aim to draft an action for successful introduction active telemarketing.
Klíčová slova
telemarketing, call centrum, prodej po telefonu, kampaň
Klíčová slova v angličtině
telemarketing, call centre, telephone sales, campaign
Rozsah průvodní práce
100 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své diplomové práci jsem na základě poznatků z literatury charakterizovala telemarketing a jeho nezastupitelnou roli ve firmách, zabývajících se službami. Tyto teoretické poznatky jsem poté využila pro provedení analýzy současného stavu telemarketingu. Na základě výsledků analýzy a s ohledem na dlouhodobou strategii Klientského centra je hlavním cílem projektu navrhnout opatření pro úspěšné zavedení aktivního telemarketingu.
Anotace v angličtině
In my Master thesis I have used the bases of literal digest in order to characterize telemarketing and its role in the firm, engage in services. These theoretical findings have been used as the foundation for conducting the analyses of the current situation in telemarketing. On the basis of results the analyses and with reference to long-term strategy Call centre is the principal project aim to draft an action for successful introduction active telemarketing.
Klíčová slova
telemarketing, call centrum, prodej po telefonu, kampaň
Klíčová slova v angličtině
telemarketing, call centre, telephone sales, campaign
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z marketingové komunikace.
Zhodnoťte teoretické podněty využitelné v projektu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav telemarketingu v Klientském centru Prostějov, ČS a.s.
Vytvořte projekt zavedení aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov, ČS a.s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z marketingové komunikace.
Zhodnoťte teoretické podněty využitelné v projektu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav telemarketingu v Klientském centru Prostějov, ČS a.s.
Vytvořte projekt zavedení aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov, ČS a.s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DE WINTEROVÁ, CH. Prodej po telefonu. Praha: Management Press, 1995.131 s. ISBN 80-7261-011-2
[2] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6
[3] ANDERSON, K. Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu. Praha: Pragma, 2003. 110 s. ISBN 80-720-5914-9
[4] BOOHER, D. Komunikujte s jistotou. Praha: Computer Press, 2003. 360 s. ISBN 80-7226-335-8
[5] SCHIFFMAN, S. Telesales. Avon: Adams Media Corporation, 2002. 208 s. ISBN 1-58062-813-3
Seznam doporučené literatury
[1] DE WINTEROVÁ, CH. Prodej po telefonu. Praha: Management Press, 1995.131 s. ISBN 80-7261-011-2
[2] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6
[3] ANDERSON, K. Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu. Praha: Pragma, 2003. 110 s. ISBN 80-720-5914-9
[4] BOOHER, D. Komunikujte s jistotou. Praha: Computer Press, 2003. 360 s. ISBN 80-7226-335-8
[5] SCHIFFMAN, S. Telesales. Avon: Adams Media Corporation, 2002. 208 s. ISBN 1-58062-813-3