Tato bakalářská práce s názvem "Informovanost studentů sociální pedagogiky o fenoménu sexting" se zaměřuje na zkoumání informovanosti o tomto rizikovém chování. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je definováno co je kyberšikana, vyjmenování a definování typů kyberšikany, dále je zde v samostatné kapitole rozebrán sexting a také je zde popsána prevence, před tímto rizikovým chováním. V praktické části je pak zkoumáno, jaká je informovanost studentů sociální pedagogiky o fenoménu sexting, jak již napověděl název.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis named "The Awareness of the Social Education Students about a Sexting Phenomenon" is focused on the evaluation of this risky behaviour. The work is split into two pars. The theoretical one consists of the cyberbullying definition, the list of cyber-bullying types including a sexting explained in a solo chapter. The prevention against this kind of risky behaviour is further explained in the theoretical part. A practical part of the work consists of the research how well are informed students of the social education about the sexting phenomenon.
Tato bakalářská práce s názvem "Informovanost studentů sociální pedagogiky o fenoménu sexting" se zaměřuje na zkoumání informovanosti o tomto rizikovém chování. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je definováno co je kyberšikana, vyjmenování a definování typů kyberšikany, dále je zde v samostatné kapitole rozebrán sexting a také je zde popsána prevence, před tímto rizikovým chováním. V praktické části je pak zkoumáno, jaká je informovanost studentů sociální pedagogiky o fenoménu sexting, jak již napověděl název.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis named "The Awareness of the Social Education Students about a Sexting Phenomenon" is focused on the evaluation of this risky behaviour. The work is split into two pars. The theoretical one consists of the cyberbullying definition, the list of cyber-bullying types including a sexting explained in a solo chapter. The prevention against this kind of risky behaviour is further explained in the theoretical part. A practical part of the work consists of the research how well are informed students of the social education about the sexting phenomenon.
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Zpracování terminologie a teoretických východisek z oblasti sextingu, kyberšikany a rizikového chování mládeže.
Příprava metodiky empirické části, zpracování projektu výzkumu a stanovení výzkumného problému.
Realizace kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Zpracování terminologie a teoretických východisek z oblasti sextingu, kyberšikany a rizikového chování mládeže.
Příprava metodiky empirické části, zpracování projektu výzkumu a stanovení výzkumného problému.
Realizace kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
ROGERS, Vanessa. Kyberšikana: pracovní materiály pro učitele a žáky i studenty. Vyd. 1. Překlad Ondřej Vágner. Praha: Portál, 2011, 97 s. ISBN 978-807-3679-842.
HOLLÁ, Katarína. Kyberšikana. 1. vyd. Bratislava: Iris, 2013, 111 s., [9] s. obr. příl. ISBN 978-80-8153-011-1.
ČERNÁ, Alena et al. Kyberšikana: průvodce novým fenoménem. Vyd. 1. Praha: Grada, 2013. 150 s. Psyché. ISBN 978-80-210-6374-7.
ROBIN M. KOWALSKI, Robin M.Susan P. Cyberbullying bullying in the digital age. 2nd ed. Chichester, West Sussex, UK: Wiley-Blackwell, 2012. ISBN 978-144-4356-939.
CHRÁSKA, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Vydání 1. Praha: Grada Publishing, 2007, 265 s. ISBN 978-80-247-1369-4.
Seznam doporučené literatury
ROGERS, Vanessa. Kyberšikana: pracovní materiály pro učitele a žáky i studenty. Vyd. 1. Překlad Ondřej Vágner. Praha: Portál, 2011, 97 s. ISBN 978-807-3679-842.
HOLLÁ, Katarína. Kyberšikana. 1. vyd. Bratislava: Iris, 2013, 111 s., [9] s. obr. příl. ISBN 978-80-8153-011-1.
ČERNÁ, Alena et al. Kyberšikana: průvodce novým fenoménem. Vyd. 1. Praha: Grada, 2013. 150 s. Psyché. ISBN 978-80-210-6374-7.
ROBIN M. KOWALSKI, Robin M.Susan P. Cyberbullying bullying in the digital age. 2nd ed. Chichester, West Sussex, UK: Wiley-Blackwell, 2012. ISBN 978-144-4356-939.
CHRÁSKA, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Vydání 1. Praha: Grada Publishing, 2007, 265 s. ISBN 978-80-247-1369-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila téma své bakalářské práce - teoretická východiska a metodologické aspekty výzkumného šetření. Prezentovány byla hlavní zjištění výzkumného šetření. Byly zodpovězeny otázky uvedeny v posudcích bakalářské práce. Studentka na dotazy odpovídala adekvátně.